Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #1336
    altın ne güzel çıkıyodu çöktüler altına gene çökmeselerdi çıkıyodu şimdi çıkmıyor.. vs. vs.

    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #1337
      mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


      rally bölgesinde..
      mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      hisse nette MİLLETİ KEKLEME GRAFİKLERİ DOLAŞIYOR. YOK DOLAR DÜŞECEKMİŞ VS. RSİ UYUMSUZMUŞ.


      DOLAR 5 LİRA OLUR UYUMSUZ OLUR 3.10 DA ...DEVAM EDER 5 E KADAR GRAFİĞİNİ GÖZÜNE SOKARLAR.

      YAYIN LÜTFEN..





      3,0454 +0,0227 +0,75%

      bazende tutabiliyir

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #1338
        1 kontrat dolarda short açtım kapatmayı düşünmüyorum 12.ay

        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #1339
          1 sene 1 kontrat dolar shortu tutup başına neler geleceğini tecrübe edeceğim parasında deilim eğlencesine


          şuan dolar tl günlük grafik rally bölgesinde

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #1340


            cuma yeni dip görüldü al sana dip :P

            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #1341


              çok yükseldi denen ameriga 2013 fiyat seviyelerinde 3 yıl öncede...............,

              berananke amkoydu dünyanın shortcuları biçti gitti gelişmekte olan pazarlar bernankeden sonra enkaza döndü yellen shortcuları abad etti batan arada battı gitti.

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #1342
                dow jones daki dönüşü görüyormusunuz haftalıktaki barı
                ocak sonu ve şubat uçuşla geçebilir yellen dalgayı kaldırır
                amerikan borsası sürekli yükseldiği için 18 bin lere 3. dalga bu yaşananlar büyük ihtimalle 4. dalga ve ralli gelip 5. dalga başlama ihtimali var. bunu yellen sağlayabilir.,



                aha üstad grafiği de ekleyeyim






                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #1343


                  şimdi bir üstad grafiği çizdim

                  mesela bunu böyle yaptım herhangi bir bilgiye dayanmıyor tamamen olmasını istediğim şekilde uydurdum yani uydurma bir grafik.



                  eskiden yaptığım neydi böyle şeylere inanıp bakan masum küççük yatırımcı borsa göçecek bilgisini alıp shorta abanıp iflas ediyordum


                  Yorum

                  • gundwane
                    Tecrübeli
                    • 18 Ağustos 2011
                    • 1922

                    #1344


                    ustatlar itina ile ızgaraya alınır

                    son zamanlarda hızlı kilo alıp veren bir ustat ise sessiz sedasız çekilmiş sanırım ortalardan..
                    Bazıları kilit koymuş bazıları 72500 geçilirse 73000 e gider 73000 geçilmezse 72500 e gider şeklinde neydüğü belirsiz yorumlarla devam ediyor hayatına

                    Haydi bakalım bol kazançlar..

                    Eğer böyle birşey mümkünse

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #1345
                      sallamak bedava inanıp işlem yapmadıktan sonra sikinti yok

                      kendin de inanmaya başlayıp basarsan sikinti var..


                      para ve borç yoksa huzur var vesselam



                      dolar tl de ve ülkede griz kokusunun arasında beyin sallaması neden olmasın diyerekten buraya ekliyim kaybolmasın



                      1 dolar 2.75 olur mu ?




                      geçen düşüş 2.75 i gösterdiyse aynı yerden aynı şekilde yine düşerken tekrar 2.75 olmaz mı ? aynı şeyleri yapıp farklı sonuç beklemek aptallıktır sözünden yola çıkarak 2.75 olursa alırız kanka keriz gibi shortlayıp 2.75 olsun diye beklemeyis bro


                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #1346
                        mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster



                        elime aldım gene

                        kazanma şansım yok ya...


                        son.
                        burda altında olduğum gün 1049 rakamını görünce beynime kaynar sular döküldüydü kiloyla altın var vay amk gene mi zarar edicez dedim.. daha düşse patlayacaktı grafik uçurum aşşası.. neyse

                        karambole dibi buldum bu grafla ve çok kazanamasamda zararsız az karlı bir trade yapmış oldum fakat grafa göre 1200 görülerek kama yukarı kırıldı yatayların geçişi rallyde 1600 orada duruyor ama bu kesin bir kanun değil 1200 olduğu yere üst bandıda kaydırabilirsin uydurmak bedava fakat illa sistemsiz vs. karambole shortlamak isteyen abdest alsın kefen parasını hazırlasın belediyede bedava ama devlet sağolsun bi aksilik bişey olur ortada kalmak var..

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #1347
                          borsaya gelirsek

                          gAVUR ELLERDEN ÜSTAD GRAFI EKLİYORUM İSTANBUL BORSASI İÇİN DEĞİL GENEL EMERGİNG MARKETS..

                          şİmdi gavur üstad grafına bakalım dip diyor.. yeni dip ihtimali var.


                          YENİ DİP TEKRAR GÖRMEYEBİLİR GÖREBİLİRDE..


                          SONUÇ BU ÜSTAD GRAFĞİ NE DİYOR

                          BORSALAR EMERGİNG OLARAK UÇACAK DİYOR

                          DİP YADA DİBE YAKIN SHORTLAMAYIN YAZIK PARANIZA DİYOR.

                          TUTACAK DİYE BİŞEY YOK KİMSE ALMA PEŞİNDE DEĞİL AMA BİR İHTİMAL ÇOK UZUN BÜYÜK RALLİNİN BAŞINDA İHTİMALİNİ UNUTMAYIN DİYE YAZIYORUM.

                          GAVURİSTANDAN BÖYLE GÖZÜKÜYOR EMERGİNG MARKETS HERKES HEMFİKİR.. 1 2 DEĞİL YANİ... NE DİYORUZ ÇIKMAYABİLİR DE AMA KİTLENİN AKSİNE SHORTLAMAYIN İNANIP GÖÇMEYEBİLİR.

                          LOKAL OLARAK İSTANBUL BORSASI EMERGİNG İÇİNDE OLSA DİYELİM AMA YENİ DİBE GİTMEK ZORUNDA DEĞİL GİDİP BAŞKA EMERGİNG BORSALARI GÖÇER İSTANBUL GÖÇMEZ GÖT GİBİ KALIRSIN SHORTLARLA GRİZ DİYEREKTEN YAŞADIM BUNLARI.. BU FORUMLARDA ÇÖKÜŞ KRİZ MASALLARI DİNLEDİK FİYAT BURALARDAYDI 87 90 ARASINDAYDI 2012 DE KERİZ OLARAK SAFIM GELDİM OKKUYA OKUYA KAMYONLA PARAM VARDI 3 5 10 20 40 60 100 DİYE PİRAMİTLİ SHORT AÇTIM PARAM OLMASINA RAĞMEN MENTAL BREAKDOWN YAŞADIM PARANINDA AMK DUM..

                          BU FORUMLAR ÇOK TEHLİKELİ BU SHORTU FORUMCULAR ÖĞRETİYOR..

                          DEME Dİ DEME..


                          YANİ NE DEMEK BU

                          SHORTLAMAYIN DEMEK BU FİYAT ZATEN UCUZ... SIFIRA MI GİDECEK DÜNYA MI YOK OLUYOR BEEE....! YENİ DİBE GİTSE NE OLACAK İHYA MI OLACAKSIN YA GİTMEDİ..



                          [/url]

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #1348
                            sallayın amk




                            Altın 1.210,00 +15,40 +1,29%

                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #1349
                              faiz artarsa altın yükselir nasıl mı..

                              benim 100.000.000 tl bankada faizde param var..

                              aylık 1 milyon tl faiz alıyorum

                              faizler duble olursa

                              2 milyon faiz alırım..

                              gelen bu parayı ne yaparım ? her ay para akıyorr.. gidderim altına gömerim...


                              altın alırım talep olur ve altın yükselir canm



                              parası olmayan fakirler 1 ay çalışır amelelik yapar borç harç toplar keriz gelir altını shortlar soyulur..

                              parası olan uzar ihya olur fakir ve fikren fakirlerde keriz soyulur..

                              Yorum

                              • gundwane
                                Tecrübeli
                                • 18 Ağustos 2011
                                • 1922

                                #1350
                                http://www.finansgundem.com/finans-k...oku-739643.htm

                                Borsanın 2. adamı olarak tanıtmış kendini..

                                Mehmet okumak önemli değil işlem yapmak önemli yazmışsın ama bence kazın ayağı öyle değil..

                                Okuya okuya grafikleri o açıdan görmeye başlıyorsun bilinç altını etkiliyorlar..

                                Aynı grafiğe bir teknikçi bakıyor owww buradan mal alınır diyo diğeri bakıyor fena fena daha aşşağısı var diyor..

                                TA ruhsal durumunla çok alakalıdır bakma..

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information