Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • gokkusagi2015
    Yeni Üye
    • 30 Aralık 2014
    • 14

    #1321
    Gram altın ne olur 150 tl gibi bir fiyatı görür mü, son 4-5 yıldır 100 TL etrafında dolanıyor, bir patlama yapması gerekmiyor mu ?

    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #1322
      xauusd

      henüz bi yükseliş yapamadı

      fed bi geçsin ne oluyor

      malum

      xausd = fed

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #1323


        bozmazsa kalkıyor

        Yorum

        • gokkusagi2015
          Yeni Üye
          • 30 Aralık 2014
          • 14

          #1324
          Altın tepetaklak düşüyor kaça kadar düşer

          Yorum

          • Misafir

            #1325
            Ey Altın, 108x-9x'lara kadar şöyle bi k.v.'cik long olmamak için

            zor tutuyorum portföyü.. Fenasın.. Her an, herhangi bir an.. Enteresan

            zamanlar zaten.. Why not?

            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #1326
              hisse nette MİLLETİ KEKLEME GRAFİKLERİ DOLAŞIYOR. YOK DOLAR DÜŞECEKMİŞ VS. RSİ UYUMSUZMUŞ.


              DOLAR 5 LİRA OLUR UYUMSUZ OLUR 3.10 DA ...DEVAM EDER 5 E KADAR GRAFİĞİNİ GÖZÜNE SOKARLAR.

              YAYIN LÜTFEN..



              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #1327




                yorumsuz.

                turuncu altı düşüş trendi

                aksi haftalık macd yeni al veriyor.

                Yorum

                • lonntermsteel

                  #1328
                  mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  hisse nette MİLLETİ KEKLEME GRAFİKLERİ DOLAŞIYOR. YOK DOLAR DÜŞECEKMİŞ VS. RSİ UYUMSUZMUŞ.


                  DOLAR 5 LİRA OLUR UYUMSUZ OLUR 3.10 DA ...DEVAM EDER 5 E KADAR GRAFİĞİNİ GÖZÜNE SOKARLAR.

                  YAYIN LÜTFEN..



                  yaydım selamını da soyledim

                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #1329
                    usd zar da

                    rsi haftalık uyumsuzluk var shorta abanayim diyenler sıfırladı

                    hamallık yapıp para biriktirip bu sefer gene uyumsuz yine şansımı deneyim diyen gene sıfırladı

                    evi arabayı satim bu sefer kesin diyip gene batıp geri gelip usd zar shortlayan gene sıfırladı.

                    artık evsiz.

                    karton kutuda parkda yatıyor

                    ben parkta yatmıyorum ama param bitti.



                    arındım

                    nirvana ile sohbet ediyorum gün içi.


                    kazandibi yiyip nar suyu içiyoruz.

                    Yorum

                    • manif
                      Matematikçi
                      • 16 Ağustos 2011
                      • 752

                      #1330
                      mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      usd zar da

                      rsi haftalık uyumsuzluk var shorta abanayim diyenler sıfırladı

                      hamallık yapıp para biriktirip bu sefer gene uyumsuz yine şansımı deneyim diyen gene sıfırladı

                      evi arabayı satim bu sefer kesin diyip gene batıp geri gelip usd zar shortlayan gene sıfırladı.

                      artık evsiz.

                      karton kutuda parkda yatıyor

                      ben parkta yatmıyorum ama param bitti.



                      arındım

                      nirvana ile sohbet ediyorum gün içi.


                      kazandibi yiyip nar suyu içiyoruz.
                      dönüşün muhteşem olacak buna eminim.
                      grafik çizme--değer verme--yerine koyma--yok etme

                      Yorum

                      • Misafir

                        #1331
                        Dolare$ lira style'da düşüş trendine fazla ihtiyaç bile yok, öyle az biraz

                        düşedursun kâfi.. )

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #1332


                          rally bölgesinde..

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #1333



                            altında beklemeye devam kar yok elektrik faturası çıkmadı

                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #1334
                              dolar nasıl göçer alanı nasıl batırır nerden alırsan nasıl iflas edersin


                              trend bittiyse şuan sat sinyali vs. yok ama ! öngörü olarak trend nasıl biteceğini şu şekilde ifade edersek tam zirvedeyken ikili tepe ve macd nin bulunduğu konum çok yukarda artı rsi uyumsuz aylıkta dersek trend dönüşü bildik deriz ama dönüp dönmeyeceği bilinemez dönene kadar.

                              şekil olarak aşşadan gelen yükseliş durmuş kare yapmış üstüne aynen devam etmiş ve 3.07 görüldü dersek atmasyondan trend bitmiş dolar grafiği tüm hareketini bitirmiş şekilde sallayıp gerçek gibi yutturabilirz


                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #1335
                                mevduat faizi diye bi hizmet var yoksa vatandaş tüm parasını kaybederdi.

                                bu grafiklerle bi skm belli olmuyor aldatmaca

                                günlük haftalık çıkacak gibi aylık alda ama trend bittiyse ne yapacağuuk

                                iş işten geçmeden anlaşılmiyir.

                                böyle bişey işte..

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information