Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #2386


    Borsa İstanbul'da bugün sonu itibariyle şirketlerin toplam piyasa değeri yaklaşık 526 milyar lira olarak hesaplandı. Önceki gün sonu itibarıyla Borsa İstanbul'da işlem gören şirketlerin piyasa değeri yaklaşık 535 milyar lira seviyesinde gerçekleşmişti.
    Borsanın en değerli şirketi 32 milyar 970 milyon lira ile Garanti Bankası olurken, bu şirketi 29 milyar 440 milyon lira ile Akbank, 26 milyar 70 milyon lira ile Turkcell takip etti.



    http://www.borsagundem.com/haber/bor...l-eridi/584946

    Yorum

    • krizgralli
      Yasaklı
      • 18 Mayıs 2012
      • 231

      #2387
      güzel insanlar...ayetullahtandir...dualarinizi bekliorum...cinsel yasaminiza tikat edin...

      dagdan kestim kereste...
      kus besledim kafeste
      o yar ölecem Didi
      hec orali olmadim...


      eyi geceler...

      Yorum

      • pool
        Yasaklı
        • 30 Eylül 2013
        • 298

        #2388
        krizgralli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        dur dur beni de gotür...ne Zaman senden sonra ciksam pawyondan...icerde zopa yiorum...hah hah hah haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...


        en eyi geceleriniz ossun...


        Pavyon ve başkan mı

        İmkanı yoh başkanın oralarda işi ne bi ara mekanist abi geliyom beni aşti'den al dedi çocuğun maçı var oraya gidecem dedi

        Yorum

        • pool
          Yasaklı
          • 30 Eylül 2013
          • 298

          #2389
          krizgralli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          güzel insanlar...ayetullahtandir...dualarinizi bekliorum...cinsel yasaminiza tikat edin...

          dagdan kestim kereste...
          kus besledim kafeste
          o yar ölecem Didi
          hec orali olmadim...


          eyi geceler...


          aşk kalbimi yakan bir volkan gibidir
          en sevdiğim tatlı kazandibidir.
          leyla sev beni sokma müşküle
          gel kaşık atalım iki tabak keşküle

          Yorum

          • krizgralli
            Yasaklı
            • 18 Mayıs 2012
            • 231

            #2390
            pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


            Pavyon ve başkan mı

            İmkanı yoh başkanın oralarda işi ne bi ara mekanist abi geliyom beni aşti'den al dedi çocuğun maçı var oraya gidecem dedi

            o denli hayirsiz ve sosyopat yani ha...tipinden belli idi...nahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

            Yorum

            • aok75
              Yasaklı
              • 12 Temmuz 2013
              • 602

              #2391
              Aleyküm selam pool kuzen.

              Yorum

              • krizgralli
                Yasaklı
                • 18 Mayıs 2012
                • 231

                #2392
                pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                aşk kalbimi yakan bir volkan gibidir
                en sevdiğim tatlı kazandibidir.
                leyla sev beni sokma müşküle
                gel kaşık atalım iki tabak keşküle


                Yorum

                • pool
                  Yasaklı
                  • 30 Eylül 2013
                  • 298

                  #2393
                  İyii yarıldım gece gece..

                  Maçın son dakkalarına yetişdim cümleten iyi geceler...

                  Yorum

                  • tarık37
                    Yasaklı
                    • 07 Mayıs 2009
                    • 9126

                    #2394
                    ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                    yok bunlar başka
                    hiçbiri tanıdık değil,
                    sivil olabilirler
                    SİVİL DERKEN

                    Pareleldenmi yoksa eşkenar dörtgendenmi

                    Yorum

                    • pool
                      Yasaklı
                      • 30 Eylül 2013
                      • 298

                      #2395
                      krizgralli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      o denli hayirsiz ve sosyopat yani ha...tipinden belli idi...nahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
                      Yawf aynı zamanda kestiği dananın resmini koyucak kadar acımasız kaplumbağların çiftleşmesini koyucak kadar sexsapalitesi yüksek bi insan

                      Yorum

                      • tarık37
                        Yasaklı
                        • 07 Mayıs 2009
                        • 9126

                        #2396
                        bizim bala gral nerelerde

                        yine griz çıkarmayamı yoksa grizo çıkarmayamı gitti

                        Yorum

                        • pool
                          Yasaklı
                          • 30 Eylül 2013
                          • 298

                          #2397
                          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                          bi tipime bişey dememiştin onuda dedin
                          git şimdi fosur fosur fosurda uyu
                          Tipini ne ara gördü oysaki tosun arkanda diye senin kafada arkadaydı başkanım

                          Yorum

                          • krizgralli
                            Yasaklı
                            • 18 Mayıs 2012
                            • 231

                            #2398
                            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                            bi tipime bişey dememiştin onuda dedin
                            git şimdi fosur fosur fosurda uyu

                            seviorum seni...bildiin Rizeli daaaaaaa...eski Enistenizim biliosun...iki oglum var ellerinden SIKAR...%25 leri Rizeli..%25 leri Hopali...galani da Arnavut...Tatar...toplayinca ne olur...

                            daschakli TÜRK...oluor...

                            eyi geceler...

                            Yorum

                            • anti panik
                              Yasaklı
                              • 25 Mart 2014
                              • 293

                              #2399
                              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                              bu arada ne olduysa bugün 5 kişi birden foruma üye olmuş
                              Basganim tikkat.. yeni memur sosyal medya heyeti olmasin bunlar..
                              Yarin bizi doldurusa getirip agzimizdan laf da almaya calisir bunlar..
                              En iyisi mi..grizgralini adamlarin baslarina salalim bence..

                              Adamlarin vidalarini gevsetip etkisiz hale getirir...

                              Yorum

                              • pool
                                Yasaklı
                                • 30 Eylül 2013
                                • 298

                                #2400
                                tarık37 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                bizim bala gral nerelerde

                                yine griz çıkarmayamı yoksa grizo çıkarmayamı gitti
                                Tarık hocam senin kullandıklarınıda yaz bi arada bizde sevaplanak

                                Başkan özellikle gralı görmemezlikten gelmek için kullanacaktır

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information