Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • guner
    Kıdemli
    • 28 Mayıs 2011
    • 4864

    #436
    ocak ayında
    global resesyon vurur.
    bist 1900
    dolar 27 ye yollanır..
    2000 benzeri resesyon bekliyorum

    Yorum

    • vicente
      Yasaklı
      • 22 Kasım 2020
      • 2458

      #437
      40 tl ye sise ereğli mi olur yahu
      ocak ta ekmek 7.5 olacak yaza 10 tl yi bulur

      Yorum

      • guner
        Kıdemli
        • 28 Mayıs 2011
        • 4864

        #438
        evet, enflasyon daha bitmedi.
        bir dalgası daha var

        Yorum

        • smartinvestor
          Tecrübeli
          • 29 Kasım 2015
          • 901

          #439
          Kuzu Emmim,
          Çizdiğin o graflar değil yıl sonuna 2-3 aya bile olur mu? Nasıl olur? diye düşünüyorum. Bist, güniçi düzeltmeyi bile yapmak istemez iken hangi gelişme haber olacak ki bu teknik/temel olay gerçekleşsin?
          Yine bizi hayretler içinde bırakacaksın elbette alemin kralı sensin diyeceğiz bir kez daha tabi ki ama bu ortamda öyle düşüşe sebep olabilecek etkiyi merak etmiyor değilim, hatta çekinmiyor değilim..

          Yorum

          • ombusman
            Katılımcı
            • 08 Ocak 2019
            • 179

            #440
            kuzu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            bunun ve ehbablarinin satislari....yarin...bircok kaardi gocertir....

            HALKIMI SOYMAYA YONELMIS....BU IPNELERI YATIRIP IKMESSEM...BANADA KUZU DEMESINLER....
            Kuzum senin bu emlak kralı bula bula benim garip halkbankımı buldu.
            Hisse 10 yıldır ilkkez yukarı doğru başını kaldırdı zopayı yedi.
            Başka adammı yoktuda bana vurdun.?
            Yakarsa dünyayı garipler yakar diyeyim bende.Allah büyük.

            Yorum

            • vicente
              Yasaklı
              • 22 Kasım 2020
              • 2458

              #441
              ombusman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Kuzum senin bu emlak kralı bula bula benim garip halkbankımı buldu.
              Hisse 10 yıldır ilkkez yukarı doğru başını kaldırdı zopayı yedi.
              Başka adammı yoktuda bana vurdun.?
              Yakarsa dünyayı garipler yakar diyeyim bende.Allah büyük.
              halk ı 30 lara götürecek bir para giriyordu eylüldeki gibi sistem patlamasın diye önlem aldılar

              Yorum

              • ombusman
                Katılımcı
                • 08 Ocak 2019
                • 179

                #442
                vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                halk ı 30 lara götürecek bir para giriyordu eylüldeki gibi sistem patlamasın diye önlem aldılar
                Onlarca şirket beşe,ona katlarken önlem alınmıyorda sasa ,thy,tüp,isc v.s v.s sıra onyıldır göcen halkbanka gelince neden önlem alınıyor.?
                Anlayamadıgım bu.
                Misal İŞC .üce beşe katladı. Akabinde bölündü birdaha katladı.bunlar olurken önlem almadın.
                Neden şimdi.
                Neden halkbank ilkkez hereket etmişken?
                Neden ?
                Neden ?
                Bilmiyorum,anlayamıyorum.

                Yorum

                • ombusman
                  Katılımcı
                  • 08 Ocak 2019
                  • 179

                  #443
                  Thy 10 liradan 100 tl'ye geldi.
                  Daha 20 gün önce 100 tl lik thy 150 tl oldu.buna neden volatilite kuralları koymuyorsun ?

                  Yorum

                  • vicente
                    Yasaklı
                    • 22 Kasım 2020
                    • 2458

                    #444
                    toaso froto arcelik tüp ereğli sise ...yazmıstım ..

                    yabancıların ağırlığı olan hisseler israrla sattıkları 3 yıldır kamyonla sopa yedikleri ...

                    arcelik toaso de pes etmislerdi bugun froto da pes ediyorlar

                    kalan 3 ü çok ucuz özellikle ereğli bistin en ucuz hissesi ama bunların elinde fazla vardı iyice azalmıs olmalı

                    ereğli ve tüpras da genel takas atan bir arkadas olursa çok faydalı olur 3 aylık

                    Yorum

                    • vicente
                      Yasaklı
                      • 22 Kasım 2020
                      • 2458

                      #445
                      ombusman

                      halk ın ocakta mahkemesi var

                      dünkü ceza cok süpheli geldi bana

                      hopp birader biz almadan nereye götürüyorsunuz gibi

                      halk a 30 yazalım mı

                      Yorum

                      • vicente
                        Yasaklı
                        • 22 Kasım 2020
                        • 2458

                        #446
                        vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        13 eylül tepesi 16 ve 30 kasım tepelerinin trendi bugun itibariyle 541 binden geciyor orası sıkı direnç gecen hafta 2 kez döndük

                        yarın asgari ücret var 2021 aralık ve 2022 temmuz asgari ücret açıklamalarında bist sert düsmüstü , yarın çok yüksek bir asgari ücret acıklaması bisti bozabilir orta şekerli de o direnci kırmaya çalışırız , trend çok güçlü genele yayılan alımlar var

                        yarın kısa vadeli short deneyebilirim ana trend net long
                        bu dirence geldik sayılır , aksam da asgari ücret var 10 bin üzeri ücret bisti bozar ama o kadar beklemiyorum ben o yuzden pozlara devam . ytd

                        son 2 asgari ücret gününde bist sert düsmüstü

                        Yorum

                        • hsynkzmz
                          Üye
                          • 15 Kasım 2015
                          • 57

                          #447
                          Büyük pirim imkb 30 un düşüş varantına girdik.. Hepimize bol kazançlar

                          Yorum

                          • Misafir

                            #448




                            By kuzu

                            Yorum

                            • Tuncer
                              Tecrübeli
                              • 03 Mart 2022
                              • 2825

                              #449
                              Kuzu hocam şişe nin göçmesi için sağlam lot satmaları lazım 1-2 milyon lotla tınlamaz

                              Yorum

                              • Tuncer
                                Tecrübeli
                                • 03 Mart 2022
                                • 2825

                                #450
                                endeks düşmek istiyor ama düşemiyor nasıl bir güç tutuyor anlamak mümkün değil

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information