Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....
Kuzu Emmim,
Çizdiğin o graflar değil yıl sonuna 2-3 aya bile olur mu? Nasıl olur? diye düşünüyorum. Bist, güniçi düzeltmeyi bile yapmak istemez iken hangi gelişme haber olacak ki bu teknik/temel olay gerçekleşsin?
Yine bizi hayretler içinde bırakacaksın elbette alemin kralı sensin diyeceğiz bir kez daha tabi ki ama bu ortamda öyle düşüşe sebep olabilecek etkiyi merak etmiyor değilim, hatta çekinmiyor değilim..
Kuzum senin bu emlak kralı bula bula benim garip halkbankımı buldu.
Hisse 10 yıldır ilkkez yukarı doğru başını kaldırdı zopayı yedi.
Başka adammı yoktuda bana vurdun.?
Yakarsa dünyayı garipler yakar diyeyim bende.Allah büyük.
Kuzum senin bu emlak kralı bula bula benim garip halkbankımı buldu.
Hisse 10 yıldır ilkkez yukarı doğru başını kaldırdı zopayı yedi.
Başka adammı yoktuda bana vurdun.?
Yakarsa dünyayı garipler yakar diyeyim bende.Allah büyük.
halk ı 30 lara götürecek bir para giriyordu eylüldeki gibi sistem patlamasın diye önlem aldılar
halk ı 30 lara götürecek bir para giriyordu eylüldeki gibi sistem patlamasın diye önlem aldılar
Onlarca şirket beşe,ona katlarken önlem alınmıyorda sasa ,thy,tüp,isc v.s v.s sıra onyıldır göcen halkbanka gelince neden önlem alınıyor.?
Anlayamadıgım bu.
Misal İŞC .üce beşe katladı. Akabinde bölündü birdaha katladı.bunlar olurken önlem almadın.
Neden şimdi.
Neden halkbank ilkkez hereket etmişken?
Neden ?
Neden ?
Bilmiyorum,anlayamıyorum.
13 eylül tepesi 16 ve 30 kasım tepelerinin trendi bugun itibariyle 541 binden geciyor orası sıkı direnç gecen hafta 2 kez döndük
yarın asgari ücret var 2021 aralık ve 2022 temmuz asgari ücret açıklamalarında bist sert düsmüstü , yarın çok yüksek bir asgari ücret acıklaması bisti bozabilir orta şekerli de o direnci kırmaya çalışırız , trend çok güçlü genele yayılan alımlar var
yarın kısa vadeli short deneyebilirim ana trend net long
bu dirence geldik sayılır , aksam da asgari ücret var 10 bin üzeri ücret bisti bozar ama o kadar beklemiyorum ben o yuzden pozlara devam . ytd
Yorum