Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • vicente
    Yasaklı
    • 22 Kasım 2020
    • 2458

    #271
    freeyourmind Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sn. vicente kusura bakmayın ama sizin bu muhabbetler buranın kalitesine uymuyor lütfen buna bir son verin. Aklınıza her gelenei buraya yazmak zorunda değilsiniz. Öte köyde bu şekilde yazıp karşılık da alabileceğiniz bir sürü başlık var... Ya da buyurun kendiniz bir başlık açın orada yazın rica ederim.
    dostum haklısın da , tüprasın fk sı gelecek kar ile eksiye düsecek nerdese eksi fk kı olur
    80 tl temeettü verecek yabancı çakal cıkmıs 340 olcak dıo
    gel de kızma yıllarca milleti soydular bu taktiklerle , iyi ki yerliler hakım oldu piyasaya , bunlara kalsa piyasa hala 100 binlede idik

    Yorum

    • tolga541
      Katılımcı
      • 13 Haziran 2018
      • 119

      #272
      eminmisiniz buranın düşeceğine

      Yorum

      • tolga541
        Katılımcı
        • 13 Haziran 2018
        • 119

        #273
        enflasyon muhasebesinden dolayı bedelsizlerde ocak ayı şov bekliyorum.

        Yorum

        • vicente
          Yasaklı
          • 22 Kasım 2020
          • 2458

          #274
          tüpraş tavan yapmazsan adam değilsin

          Yorum

          • vicente
            Yasaklı
            • 22 Kasım 2020
            • 2458

            #275
            tolga541 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            eminmisiniz buranın düşeceğine
            düşüş için siyasi bir sıkıntı olmalı misal 2 gün sonra davada imamoğlu tutuklanır siyasi yasak gelir bu hoş olmaz düşebilir

            bist 30 da 2 3 5 fk lı bir sürü sirket var bir sonra ki bilancolarla fk ları eksiye gecer bunların düserse mantığa ters

            hadi satalım ne alcaz paranın gireceği yer yok

            Yorum

            • vicente
              Yasaklı
              • 22 Kasım 2020
              • 2458

              #276
              vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              feci bir banka rallisi gelir mi
              bazı bankalar tavana gidiyor

              Yorum

              • guner
                Kıdemli
                • 28 Mayıs 2011
                • 4864

                #277
                bist işi bitiriyor sanki.
                ayşe teyzede geldi artık.

                Yorum

                • vicente
                  Yasaklı
                  • 22 Kasım 2020
                  • 2458

                  #278
                  rallinin sebebi bence , cuma günkü bddk kararı
                  bankalara dolar boz , bedava ötesi 1 mi ne piyasa değerli kağıdını al dediler

                  Yorum

                  • guner
                    Kıdemli
                    • 28 Mayıs 2011
                    • 4864

                    #279
                    onlarda biter.

                    Yorum

                    • guner
                      Kıdemli
                      • 28 Mayıs 2011
                      • 4864

                      #280
                      parite aylık





                      günlük

                      Yorum

                      • vicente
                        Yasaklı
                        • 22 Kasım 2020
                        • 2458

                        #281
                        ereğli ford tüpraş , yazık ulan size verdiğim emeğe iki tane kıcı kırık yabancı satacak mı bakıyorlar hala , sizi en az bu kadar mermiden kurtardım ben

                        Yorum

                        • Tuncer
                          Tecrübeli
                          • 03 Mart 2022
                          • 2825

                          #282
                          Dostlar varlık fonu hisseleri dışında pek para kazandıran yok

                          Yorum

                          • guner
                            Kıdemli
                            • 28 Mayıs 2011
                            • 4864

                            #283
                            iteleme çıkarıyorlar artık

                            Yorum

                            • Misafir

                              #284
                              ,

                              Yorum

                              • guner
                                Kıdemli
                                • 28 Mayıs 2011
                                • 4864

                                #285
                                koç hol aylık

                                35-40 arası bekliyorum artık

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information