Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • kuzu
    furuşan akıncı
    • 11 Aralık 2008
    • 13961

    #151
    swaplar ve dolar-tl....

    suudi...birlesik arap...swaplari kaparsa....martta dolar-tl 36 olur....buna qatarda katilirsa martta 48 tl oluruz...

    amriki...bunlara emir verirse is biter.

    BASKASININ IKIYLE KENDI KARINLA GERDEGE GIREMEZSIN....ZINADIR BU....KATLI VACIPTIR.
    YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....

    Yorum

    • kuzu
      furuşan akıncı
      • 11 Aralık 2008
      • 13961

      #152
      DOLAR-TL 36 OLUR....biz cikariz....bu gerizekalilar gelir....60 olacak diye tuttururlar...

      biz tuyeriz....meydanda ovunmeyi onlara birakiriz....


      BU BIR KUZU KLASIGIDIR....30 YILDIR SURER BOYLE...
      YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....

      Yorum

      • kuzu
        furuşan akıncı
        • 11 Aralık 2008
        • 13961

        #153
        ENTARESAN BIR INCELIK....

        30 KASIM....cok onemli gun....ay sonu SASA vadeliler kapanacak....ortalikta satan yok.

        tam o gun....o sabah....borsa acilmadan...SASA sahibi....bu hisseler 80 tl den fazla etmez diyor....

        GERDEK....BASKASININ IKI...KENDI KARISI...ZINA MI....DEGIL MI...tartisilyor.

        korkanlar satti....vadeliler kapandi....SISTEMIK KRIZ ONLENDI.
        YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....

        Yorum

        • kuzu
          furuşan akıncı
          • 11 Aralık 2008
          • 13961

          #154
          DEMEK KI NEYMIS.....

          BASKASININ PIPISI ILE GERDEGE GIRERSEN....COCUKLAR PIC DOGARMIS....

          BUNU...SASA da gorduk....sira...DOLAR-TL de....
          YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....

          Yorum

          • kuzu
            furuşan akıncı
            • 11 Aralık 2008
            • 13961

            #155
            yorumculara.....

            DURUST VE NAMUSLU BIR INSAN DEGILSEN....senden ya TROLL olur...yada ipne.
            YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....

            Yorum

            • smartinvestor
              Tecrübeli
              • 29 Kasım 2015
              • 901

              #156
              Kuzu Emmim,
              Dolar/TL öyle giderse bu borsa nasıl düşüşün.
              Belki dolar kadar çıkmaz ama 5000 altı zor olur o şekilde dolar çıkarsa...

              Yorum

              • hayalım
                Tecrübeli
                • 27 Şubat 2009
                • 822

                #157
                kuzu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                yorumculara.....

                DURUST VE NAMUSLU BIR INSAN DEGILSEN....senden ya TROLL olur...yada ipne.
                Ya mezevenk, godos, ogresh kimlerden olur?

                Yav guzu mirim kafama takildi, ulen sen Mr Buffet falan olmayasin? Piyasayi boyle derinlemesine okuyan, bizleri uyaran, .ikiyle cevizleri kiran, dahada sayardim emme sn Simurg siler atar.

                Yorum

                • Tuncer
                  Tecrübeli
                  • 03 Mart 2022
                  • 2825

                  #158
                  Kuzu hocamın dedikleri olur olmasına da rte ve seçim faktörleri olmasaydı

                  Bence öyle yada böyle bedeli ne olursa seçime bu kur ve yüksek endeksle gidecekler

                  Yemin etmişler gibi hergün yeşil kapattırmaya

                  Hisseler genel olarak aynı şekilde yükselmese de bir şekilde endeksi yeşil kapattırıyorlar teknik indikatör hiçbirşeyin çalışmadığı bir dönemdeyiz 10 yıldır borsadayım ben böyle bir yükseliş görmedim

                  Yorum

                  • vicente
                    Yasaklı
                    • 22 Kasım 2020
                    • 2458

                    #159
                    Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Kuzu hocamın dedikleri olur olmasına da rte ve seçim faktörleri olmasaydı

                    Bence öyle yada böyle bedeli ne olursa seçime bu kur ve yüksek endeksle gidecekler

                    Yemin etmişler gibi hergün yeşil kapattırmaya

                    Hisseler genel olarak aynı şekilde yükselmese de bir şekilde endeksi yeşil kapattırıyorlar teknik indikatör hiçbirşeyin çalışmadığı bir dönemdeyiz 10 yıldır borsadayım ben böyle bir yükseliş görmedim
                    hocam bu cıkıs bademlerin destek atmasıyla olmuyor , çok yoğun görülmemis bir bireysel talep var günlük acılan hesap sayısı 10 binleri gecti
                    mevcut dlanlar elde avuçta ne varsa biste yönlendiriyor
                    hükümetin bu isine geliyor dolaylı destekliyorlar

                    bademler gec de olsa borsayı kesfetti paranın dolara kaçmasının en büyük engeli borsa idi bedavaydı tüm kağıtlar

                    bademler biraz daha akıllı olsa şirketlerle kavga etmeyip temmettü vs tesvik edeceğiz destek vereceğiz dese dth lar bile çözülmeye başlar

                    50 usd den 10 usd ye düsen borsa bedavanın ötesiydi biraz normalleşti hala yolu var , siyasi kriz çıkartmadıkları sürece

                    gecen sene doları 6 dan 18 e cıkaran bireysel talepti hatırlayın sabah 9 da bankalar acıldığı anda dolar %3 yapıyordu bu an aynısı borsaya oluyor

                    arada süpheli para giriyor orda bademlerin desteği var o para girdiği an yazıyorum zaten anlık okuyanlar hatırlar , hareketlerden çok anlaşılıyor o para girdiği an , mesela 4200 den alım emri veriyordum tuşa basana kadar 4240 oluyordu emir gerçeklesmiyordu saniyeler icinde 3 5 bin oynuyordu

                    Yorum

                    • gundwane
                      Tecrübeli
                      • 18 Ağustos 2011
                      • 1922

                      #160
                      Kuzu abi ben şakşakcı değilim..
                      Hayatım boyunca da olmadım..
                      Gördüğüm neyse onu yazdım..

                      1900 diye bir rakam anca savaş kısıtlama swift kapama kara liste ambargo gibi bir durumda olabilir dedim..
                      Bu ahval ve şerait dışında olamaz dedim..

                      Bu iş siyasi bir inada döndü..Adeta gövde gösterisi bir show a döndü seçim için..
                      O yüzden düşüş falan aklınızdan çıkarın diye yazdım..

                      Olası düşüşlerde V şeklinde çok hızlı olup biter..

                      Misal geçen 3200 demiştim..(oda olursa)
                      Şimdi o rakam 3500 e yükseldi..
                      Oraya iğne bar atar çok hızlı 2 günde 4300 yapar ve düşüşü bitirir..

                      Bu topikde bu yüzden yazmayacaktım..
                      Çünkü bir sözün doğru..
                      Senin 1900 dediğin yerden ben up up up devamlı yazarsam art niyet aranır demi.
                      Haklısın..
                      Bu nedenle de yazmayacağım

                      Yorum

                      • guner
                        Kıdemli
                        • 28 Mayıs 2011
                        • 4864

                        #161
                        gundwane
                        dünya global resesyon kapısında.
                        5 aydır sürünüyor.
                        öyle bir durmda 1900 index mümkün bizde.
                        ha atlatırlar resesyonu bir şekilde o zaman enflasyonla beraber çıkarız..evet sadece iç dinamiklerle 1900 a kadar düşmemiz mümkün değil.
                        resesyon olasılığını atlıyorsun.
                        2000 yılı tarzında vurur.

                        Yorum

                        • Tuncer
                          Tecrübeli
                          • 03 Mart 2022
                          • 2825

                          #162
                          varlık fonu hisseleri ile tutuyorlar

                          Yorum

                          • Hekimoğlu
                            Katılımcı
                            • 14 Haziran 2019
                            • 149

                            #163
                            Altın için buradan dönüş bekliyorom.
                            1500 osn/usd seviyelerine
                            Rsı güç endeksinde 30 civarına.

                            Bu konuda fikrini /görüşünü paylaşana teşekkürler

                            Not : Alın tı yaptığım siteden indikatörlü hali ile yükleyemedim.Aylık grafikte rsı için pull-back görüntüsü var

                            Yorum

                            • ohannesburg
                              Katılımcı
                              • 07 Mart 2015
                              • 117

                              #164
                              Hekimoğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Altın için buradan dönüş bekliyorom.
                              1500 osn/usd seviyelerine
                              Rsı güç endeksinde 30 civarına.

                              Bu konuda fikrini /görüşünü paylaşana teşekkürler

                              Not : Alın tı yaptığım siteden indikatörlü hali ile yükleyemedim.Aylık grafikte rsı için pull-back görüntüsü var
                              hocam geçtiğimiz çeyrek altının ort. çıkarma maliyeti 1400 dolarlarda idi. dünyadaki genel enflasyon ile bu rakamın daha da artması muhtemel. endüstriyel açıdan kullanımını arttıracak çılgın gelişmeler olmasa da altın, altın yani. neden aşağı yönlü bir fiyatlama öngörüsüne sahipsiniz? teknik açıdan mı?
                              ben kendimce gerek bitcoin vs gerekse diğer finansal enstrümanlarda olabildiğince ralliler ile biriken paranın altını yukarı sürmeye yakın olduğunu düşünüyorum.
                              gümüş daha spekülatif bir varlık ama orada da jpmorgan baskısı bir yerde son bulacaktır herhalde. sn. kuzu'nun da altın hakkındaki güncel görüşlerini merak ediyorum.

                              Yorum

                              • Hekimoğlu
                                Katılımcı
                                • 14 Haziran 2019
                                • 149

                                #165
                                Sn Ohannesburg
                                Uzun zamandır piyasadan edindiğm karı altın olarak (yastık altı) kenara koyuyorum.
                                Şuan piyasada değerlendirdiğim portföy ile komple nakitteyim ( çok nadir birkaç günlük alt sat hariç , o da az bir miktar ile)
                                Beklentim tamamen teknik.
                                Önümüzdeki sene içinde 2500 ons/usd seviyelerinin görüleceğini düşünüyorum (bir kısım sizin de paylaştığınız sebepler ve enflasyon)
                                Sn Gundwane de bazen burada paylaştığı gibi usa in enflasyonla başedemeyip tekrar para basması vb.

                                Derdim 1500 usd ye gelirse portföy ile altın ve gümüş almak

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information