Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • kurt
    Tecrübeli
    • 20 Aralık 2022
    • 1361

    #2131
    kuzu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    5700 I gormeli idi....ben yokken....MART 10 milat....ondan dolayi haci tilki...zorlanmis gorunuyor...
    Kuzu hocam teknik zayıflığa dikkat çekmiş..
    Yazdıklarım sohbet amaçlıdır.Asla yatırım danışmanlığı değildir.

    Yorum

    • vicente
      Yasaklı
      • 22 Kasım 2020
      • 2458

      #2132
      Borsa tarihinin en vahşi ayi piyasası yaşanıyor tarihin en şiddetli satışları
      Düşmüyor fln demeyin 5 10 kagit harici hepsi endeksin 3000 seviyelerinde
      Bes fonlari sirket alımları yoğun bireysel talebe rağmen satışlar o denli şiddetli böylesini ilk kez goruyorum
      Sadece eregli de ki satışlar ile 100000 tane eregli inşa edilirdi heralde
      Eskiden borsa sert duserdi ama mal yabancidadi 300 500 satisla gocertiyordu yatırımcı sayısı toplasan bir elin parmağını gecmezdi
      Simdi tüm ülke hisselerde surekli aliyor satmiyorlar inatla, beş surekli destekte , şirketler hergun alim yapiyor ama dünyaları satıyorlar
      Bu satışlar 5 yil.ve öncesi dönem olsa bist eksi 10000 lere duserdi heralde

      Yorum

      • Tuncer
        Tecrübeli
        • 03 Mart 2022
        • 2825

        #2133
        skender kılıçdaroğlunu beğenmedi satıyor

        Yorum

        • vicente
          Yasaklı
          • 22 Kasım 2020
          • 2458

          #2134
          Of of of bu satışlar nedir böyle

          Yorum

          • Tuncer
            Tecrübeli
            • 03 Mart 2022
            • 2825

            #2135
            akşener sert konuşuyor

            Yorum

            • vicente
              Yasaklı
              • 22 Kasım 2020
              • 2458

              #2136
              vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Chp nin hdp zoruyla Kilicdar ısrarı cok yanlış secim kaybettirir.
              Birkac gün içinde iyi partinin mansur yavas i alip ittifaktan ayrilarak ince ve ozdag ile ittifak oluşturmasını düşünüyorum, bu oluşum büyük bir zaferle cikacak seçimden tabi yapilirsa seçimin ertelenmesi ihtimali hala çok ciddi
              Meral dedigim gibi masayı devirdi okurum bu piyasayi
              Simdi direk ince ozdag ile ittifak yapmali

              Yorum

              • vicente
                Yasaklı
                • 22 Kasım 2020
                • 2458

                #2137
                vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Vadenin 2. Günü makas sadece 5 bin
                Bok çukuru oldu resmen
                Makas biraz önce 1000 puana dustu bu da mı temettu

                Yorum

                • istinyetilkisi
                  Aktif
                  • 12 Temmuz 2016
                  • 273

                  #2138
                  Atım kara benkara memleketim ANGARA topu Beypazarı’na attılar gol bekliyorum

                  Yorum

                  • vicente
                    Yasaklı
                    • 22 Kasım 2020
                    • 2458

                    #2139
                    Hdp kilicdar hadi başka kapıya
                    Beypazarı aslanı geliyorrrrrr

                    Yorum

                    • kurt
                      Tecrübeli
                      • 20 Aralık 2022
                      • 1361

                      #2140
                      kurt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Yeni vadeye siftah yaptım...1/2 pozisyon 5.950 şort...
                      Şortlar 5.600 den kapatıldı..Ben hammal değilim...Yeni poz. için PUSUDAYIM...
                      Yazdıklarım sohbet amaçlıdır.Asla yatırım danışmanlığı değildir.

                      Yorum

                      • Tuncer
                        Tecrübeli
                        • 03 Mart 2022
                        • 2825

                        #2141
                        varlık fonu heryeri alıyor ne olacak bu kadar müdahale ile bu borsa doşürmüyorlar ya

                        Yorum

                        • Tuncer
                          Tecrübeli
                          • 03 Mart 2022
                          • 2825

                          #2142
                          beynim beynim yandı kuzu hocam artık bize bir yol haritası verde

                          ne yapacaksak yola çıkalım

                          bu dolardan falan birşey olmaz

                          varlık fonu merkez bankası 24 saat para basıyor

                          Yorum

                          • vicente
                            Yasaklı
                            • 22 Kasım 2020
                            • 2458

                            #2143
                            Meral e en cok pkk hdp ve ele geçirdikleri chp üst yönetiminin trolleri saldiriyor.
                            Iyi zafer memleket ittifakı seçimi götürür.

                            Yorum

                            • vicente
                              Yasaklı
                              • 22 Kasım 2020
                              • 2458

                              #2144
                              Vade başı 3. Gün makas 2000
                              Temettu etkisi ... yersen

                              Yorum

                              • Tuncer
                                Tecrübeli
                                • 03 Mart 2022
                                • 2825

                                #2145
                                Kuzu hocam işin farklı yanından bakarsak bütün tahtaları diyelim ki varlık fonu bes fonları vs aldı.
                                Sonra ne olacak sizce ya birgün satmak isterlerse kim alacak bu kadar malı milyar milyar alan bir devlet varsa bir o kadar da satıp parayı alıp giden büyük borsacılar da yok mu

                                Bu satıp parayı cebe alanlar geri döner mi

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information