Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Karatay
    Aktif
    • 14 Ağustos 2011
    • 277

    #2056
    Önümüzdeki dönemde inanılmaz bir yeni enflasyon dalgasıyla karşı karşıya kalma ihtimalimiz çok fazla gibi....
    Hükümet, yaşadığımız bu felaketi görülmemiş düzeyde para basarak finanse etmeye çalışacak gibi görünüyor....
    Enflasyonda, Güney Amerika'daki benzer örneklerde olduğu gibi level mi atlayacağız...!-?-!

    Önümüzde seçim olduğu düşünülürse....verilmekte olan sosyal yardımlarda hem yararlanan kişi sayısı hem de tutar olarak artarak devam edecek gibi...
    Asıl soru bu ne kadar sürdürülebilir...

    AK parti tabanın büyük çoğunluğu bu sosyal yardımlarla ayakta kalmaya çalışıyor, ve aralarında simbiyotik bir ilişki var...Hangi türde olduğunu tam olarak yazmayayım..

    Neyse bu durumda borsa ne olur onun analizini de iyi yapmak lazım...!
    Döviz tarafı halen stabil daha ne kadar tutabilirler göreceğiz..Dış ticaret açığı her geçen ay rekorlar kırıyor..

    Sonuç olarak, "iktidarı kaybetmemek için her yol mübahtır.."

    Umarım ileride çok ağır bedeller ödemek zorunda kalmayız...!

    Yorum

    • Tuncer
      Tecrübeli
      • 03 Mart 2022
      • 2825

      #2057
      guner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      vicente gaza gelme..
      pis düşecek bist ..ve dünya borsaları
      o zaman bakarız ne alacağımıza.
      Bu kadar taviz varken nasıl düşecek bu

      Yorum

      • Karatay
        Aktif
        • 14 Ağustos 2011
        • 277

        #2058
        guner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        vicente gaza gelme..
        pis düşecek bist ..ve dünya borsaları
        o zaman bakarız ne alacağımıza.
        Özellikle Dax endeksi eski zirvesine çok yaklaştı....Dow keza öyle...
        Sıkıntı S&P ve Nasdaq teknoloji endeksinde...onlar hayli geri kaldı.

        Dax ve Dow zirveye bu kadar yakınken bir düşüş olur mu göreceğiz...
        Genelde teknoloji endeksi daha doğru göstergedir...Ama şayet bir bahar esintisi yaşanırsa oradaki hareket çok sert olur bence...
        Önümüzdeki 1-2 ay içinde belli olur sanırım..

        Yorum

        • tolga541
          Katılımcı
          • 13 Haziran 2018
          • 119

          #2059
          düşünmek bile istemediğim konu deprem için gelen yardımı buraya mı sokacaklar yoksa.

          Yorum

          • vicente
            Yasaklı
            • 22 Kasım 2020
            • 2458

            #2060
            tolga541 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            düşünmek bile istemediğim konu deprem için gelen yardımı buraya mı sokacaklar yoksa.
            Hepsi olmasa da bugun açıklanan 1 m usd...
            Bugun endeks feci düşecekti o haber gelmese
            Borsa eskisi gibi değil burası çökerse abartısız oyları %20 altına gider depremin 2. Gecesi tum gündem borsanın cokmesiydi
            Sağlam kazık atmaya çalıştılar soyguna kalktılar ama insanlar hopp dedi
            Sırf bu yüzden short acamiyorum cuma da yazdım short tehlikeli diye 4 milyon yatırımcı var tokadı vurur sandıkta
            Ben rte nin 10 yıl önce bistin çöktüğü bir dönem benim borsada yatırımın yok dediğini hatırlıyorum simdi durum farkli

            Yorum

            • vicente
              Yasaklı
              • 22 Kasım 2020
              • 2458

              #2061
              vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Endeksin yukari gitmesi için likitideyi arttırıcı gelişmeler lazim faiz indirimi cok düşük kaldi
              Cok yoğun satışlar 5050 üzerinde karşılandı ama borsaya para girisi sagalayacak bir gelişme yapmalılar.
              Genel yön cok net aşağıya ama short alır mıyım zor o tedbir bir gelirse cok fena yukari hareket gelir.
              Tedbir olmasa da destekleyici birsey geldi bugun 5000 kirildi diye shortlasak duman olcaktik

              Yorum

              • guner
                Kıdemli
                • 28 Mayıs 2011
                • 4864

                #2062
                bist haftalık
                bu kadar kırmızıyı yeşilletebileceklere
                kolay gelsin..

                günlük olarak %3-5 çıkar-düşer ama ya gerisi.?
                yarını öbür günü...
                global resesyon geliyor.dikkatli olun.
                başlığın adını unutmayın.


                Yorum

                • guner
                  Kıdemli
                  • 28 Mayıs 2011
                  • 4864

                  #2063
                  gelmekte olan büyük enflasyonu
                  ancak resesyonla kesecekler..

                  Yorum

                  • guner
                    Kıdemli
                    • 28 Mayıs 2011
                    • 4864

                    #2064
                    onsun canına okuyacaklar.
                    aylık 1370


                    Yorum

                    • guner
                      Kıdemli
                      • 28 Mayıs 2011
                      • 4864

                      #2065
                      dolar

                      aylık


                      Yorum

                      • Tuncer
                        Tecrübeli
                        • 03 Mart 2022
                        • 2825

                        #2066
                        Güner hocam bizim gibi popülist olaylarla yönetilen amacın sadece seçilmek olduğu ülkelerde bu dediklerin olmaz

                        Resesyon falan yaptırmazlar basar parayı yıllardır olduğu gibi

                        M2 para arzındaki artış dehşet

                        Yorum

                        • vicente
                          Yasaklı
                          • 22 Kasım 2020
                          • 2458

                          #2067
                          Makası aşırı acti böyle olunca gunici sayis geliyor 5809 ile shortladim

                          Oyakc de short abarttı iyice

                          Yorum

                          • vicente
                            Yasaklı
                            • 22 Kasım 2020
                            • 2458

                            #2068
                            Endeks shortlari kapadım kısa zamanda iyi kar
                            Oyak short devam tabanları galiba

                            Yorum

                            • vicente
                              Yasaklı
                              • 22 Kasım 2020
                              • 2458

                              #2069
                              Oyakc de temiz 20 dakikada iyi kar

                              Yorum

                              • Tuncer
                                Tecrübeli
                                • 03 Mart 2022
                                • 2825

                                #2070
                                bakalım artık kuzu hocamın görüşünü bekliyeceğiz

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information