Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • smartinvestor
    Tecrübeli
    • 29 Kasım 2015
    • 901

    #2116
    kuzu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kisa vade ucun yazdiklarimi siliyorum....YAYILMASIN...PARAAZANAMAYIZ....
    Kuzu Emmim,
    Şimdi girdim foruma okudum. Kısa vade yazdıklarını tekrar verebilir misin, göremedim grafik veya analiz?

    Yorum

    • guner
      Kıdemli
      • 28 Mayıs 2011
      • 4864

      #2117
      Zaman kötü.
      Dxy 120 olacak diyorum...
      Ama 80 lere benzeyen durumlar var.
      80 lerde dxy 160 ları gördü.
      120 den sonra bbir düşüşle tekrar çıkışa başlayıp 160 lara gitme durumu olursa.
      Dolar faizi 10 olur.çok pis enflasyon dönemi yaşarız.
      Bir zamanların banker batışları gibi günler görürüz.
      Amriki bütün dünyayı satın alır.
      Dxy 120 ye kadar düşen borsalar,160 a kadar pis ralli yaparlar.
      Ons 120 ye kadar düşer ama sonra 160 kadar ne yapar bilemedim şimdi.
      Belkide 160 a gitmez.şimdiden 120 sonrasına bir fikir üretmek zor.
      O zamanlar görecez nereye gideceğini.
      Kuzuda bu konuya karışmıyor ki.bir şeyler söylese.
      Tam onluk konu ama...

      Yorum

      • Furki49
        Katılımcı
        • 02 Mayıs 2020
        • 101

        #2118
        kuzu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        kisa vade ucun yazdiklarimi siliyorum....YAYILMASIN...PARAAZANAMAYIZ....
        Emmi ayda yılda bi boş bıraktım burayı sen düğündesin diye onda da kısa vade de olacaklardan mahrum kaldık emmi bari forumu kapattıraydın okuyamayan yiğenlerin var dı
        Güneşi bir kuvvet karartır mı hiç
        Allah sevmediğini yaratır mı hiç
        İnsan olan insan darıltır mı hiç
        Haksızlık haksızın yüzünden olur...

        Yorum

        • Tuncer
          Tecrübeli
          • 03 Mart 2022
          • 2825

          #2119
          guner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          kuzu tamam dediğinden beri ben yattım dolara bekliyorum 19 u
          hem bistde hem şişede.
          he,he birde tam 19 hazirana denk gelmiş çizgi.
          Şişe için artık o düşmez dedi

          Dolarda 19 zaten yaw ben doların yükselmeyeceğini öngördüm 30 dan mevduata koydum

          İyi tatil yaptık

          Ama sanırım yakında sahalara döneceğiz

          Yorum

          • vicente
            Yasaklı
            • 22 Kasım 2020
            • 2458

            #2120
            Yandaş medya loser Kemal i kabul etmedi diye iyi partiye saldırıyor
            Mommy bugun bir kral hareket ile Yavaş i yanına alıp aday ilan ederse efsane olur işte o an bistte büyük rallinin fitili ateslenir

            Yorum

            • NURO
              Yeni Üye
              • 31 Ağustos 2018
              • 11

              #2121
              vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Yandaş medya loser Kemal i kabul etmedi diye iyi partiye saldırıyor
              Mommy bugun bir kral hareket ile Yavaş i yanına alıp aday ilan ederse efsane olur işte o an bistte büyük rallinin fitili ateslenir
              Sayın arkadaşım siz yanılıyorsunuz. K. Kılıçdaroğlu en iyi adaydır. M. Yavaş ben de dahil CHP büyük bölümü oy vermez. Siz Yavaş aşkınız MHP den mi geliyor. saygılar.

              Yorum

              • vicente
                Yasaklı
                • 22 Kasım 2020
                • 2458

                #2122
                NURO Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Sayın arkadaşım siz yanılıyorsunuz. K. Kılıçdaroğlu en iyi adaydır. M. Yavaş ben de dahil CHP büyük bölümü oy vermez. Siz Yavaş aşkınız MHP den mi geliyor. saygılar.
                9 seçim kaybeden kk yi hala tayyibin karşısına çıkarmak cok yazik cok uzucu
                Asıl kk ya chp liler bile oy vermeyecek
                Son şans 5 yıl daha bunlar çekilmez iyi düşünün hicbirsey yapmıyorsanız anketlere bakın

                Yorum

                • NURO
                  Yeni Üye
                  • 31 Ağustos 2018
                  • 11

                  #2123
                  vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  9 seçim kaybeden kk yi hala tayyibin karşısına çıkarmak cok yazik cok uzucu
                  Asıl kk ya chp liler bile oy vermeyecek
                  Son şans 5 yıl daha bunlar çekilmez iyi düşünün hicbirsey yapmıyorsanız anketlere bakın
                  Sayın Vicente ülkenin bütün kurumlarının kuşatılmış ysk nın görevini yapmadığı bir ülkede. Siz olsaydınız kaç seçim kazanırdınız

                  Yorum

                  • Cem2002
                    Katılımcı
                    • 02 Nisan 2019
                    • 176

                    #2124
                    Kılıçdaroğlu aday olursa erdoğan kazanır
                    Kılıçdaroğlunun kazanma ihtimali %1
                    Kılıçdaroğlu adaylığı RTE-Bahçeli-kılıçdaroğlu ortaklığının ayrı bir kanıtıdır
                    Yazdıklarım kendi düşüncelerimdir
                    Yatırım tavsiyesi değildir.

                    Yorum

                    • NURO
                      Yeni Üye
                      • 31 Ağustos 2018
                      • 11

                      #2125
                      K. Kılıçdaroğlu nu en büyük hatası Ekmelettin vakası. Ama esas aday İmamoğlu idi onun önünü kestiler. M. Yavaş ı isteyenler Ak MHP ve iyi partililer. Bana göre Kılıçdaroğlu en iyi aday. CHP nin başına da İmamoğlu gelmeli. Zaten belirledikleri sistemde cumhurbaşkanının önemli bir foksiyonukalmıyor. Etkisileşiyor. Bu konu da son yazım. Sayfayı işgal ettiğim için özürdilerim. Saygılar

                      Yorum

                      • kurt
                        Tecrübeli
                        • 20 Aralık 2022
                        • 1361

                        #2126
                        kurt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Yeni vadeye siftah yaptım...1/2 pozisyon 5.950 şort...
                        ŞŞort devam ediyorum..
                        Yazdıklarım sohbet amaçlıdır.Asla yatırım danışmanlığı değildir.

                        Yorum

                        • vicente
                          Yasaklı
                          • 22 Kasım 2020
                          • 2458

                          #2127
                          Aralık ayından beri satılan malin haddi hesabı yok korkunç mal sattilar
                          Birçok kağıtta kar aldim dun ona rağmen tek cekincem tayyibin seçimi ertelemesi ve kabul etmemesi , bu olmasa bu korkunç satışa rağmen bist 7000 leri görür derdim tek lot da satmazdık
                          Siyasi riski bir tarafa bırakırsak bi dünya satilan mal karşılanıyor
                          Yukari için olumlu bu

                          Yorum

                          • guner
                            Kıdemli
                            • 28 Mayıs 2011
                            • 4864

                            #2128
                            Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

                            Kuzuya katılıyorum
                            CHP sadece hdp ile birlik olsa bile Kılıçdaroğlu kazanır
                            İyi parti gidip erdoğanamı oy verecek
                            O zaman kendini fes etsin

                            Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

                            Yorum

                            • vicente
                              Yasaklı
                              • 22 Kasım 2020
                              • 2458

                              #2129
                              Vadenin 2. Günü makas sadece 5 bin
                              Bok çukuru oldu resmen

                              Yorum

                              • kurt
                                Tecrübeli
                                • 20 Aralık 2022
                                • 1361

                                #2130
                                vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Vadenin 2. Günü makas sadece 5 bin
                                Bok çukuru oldu resmen
                                Bu vadede çok normal..Nisan sonuna kadar olası temettüleri mahsup ediyor piyasa yapıcı...
                                Yazdıklarım sohbet amaçlıdır.Asla yatırım danışmanlığı değildir.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information