Bu 100 milyar dolarla çözülecek bir duruma benzemiyor maalesef. Arjantin IMFden 2018 de 57 milyar dolar ile tarihinin en yüksek parasını aldı. Sonunçta gayri resmi pezo 390 a dayandı. https://bluedollar.net/
Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
-
bir kere iyi parti ve başındakiler bu yaptıklarıyla kendi sonlarını hazırladılar..
bahçeli bir yudumda yutar artık onları.iyi ,chp korumasıyla buraya kadar geldi.
tarih olurlar.
ha ERdoğanda bahçeli varken merala yüz vermez.lehman brothers gibi kurda kuşa burakırlar
iyinin tabanıda oraya buraya dağılır gider.
Yorum
-
halen 1900Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster1900 beklerken rota 9000 döndü o zaman
Valla benim de kafamdaki soru herkes maldayken
Bu kadar ky varken nasıl 9000 götürecek bu çete bilemedim
Ama kuzu hocam öyle diyorsa yapacak birşey yok sattığımız şişeleri yukarıdan almak da varmış
hazirana kadar...
şişede 19
Yorum
-
Kuzu hocam 9000 dedi artık 1900 olmaz hocamguner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterhalen 1900
hazirana kadar...
şişede 19
Yorum
-
Bu doğru...Dışardan nerelerin kılıçdarı,nerelerin tayyoyu desteklediğini bilen biliyor.kuzu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterhedef 9000....
bunun sartlari olusmaya basladi.....100 MILYAR DOLAR BIR GIRIS....almanyadan direct sanayi yatirimlari...SISECAMA cok buyuk bir para ile alaman ortak....vesaire vesaire....biz olmasak...ALMAN EKONOMISI COKER.
Kılışdar gelirse bu dediğinin bir kısmının sözünü aldılar.
Kısa da tıpkı 2003-2007 arasında olduğu gibi1-2 yıl yalancı bahar ya devamı, devamınada bir analiz yaparmısın.
Yapınız devamına Türkiye nin iyi olacağı analizinizi.Devamında Türkiye yi nasıl diz üstü çöktüreceklerinin analizini de ben yapayım.
AYRICA SİZE ŞUNU SORUYORUM.
KUZU olarak sana Türkiye de soros un açık toplum enstitüsünün ayağı olan TESEV kurucusu ol teklifi gelse..
Kuzu olarak TESEV in amaçları doğrultusunda çalışacaksın deseler. Siz KUZU olarak bu teklifi kabul edermesiniz...
Benim uzun zamandır tanıdığım kuzu bunu kendine hakaret sayar ve bu teklifi getirenleri odunla kovalar asla kabul etmez.
Yanılıyormuyum...
Eğer yanılmıyorsam,o zaman o insanlara karalayıcı yazı da yazma.Çünkü onlar olmadan asla seçim kazanamayacaksın.
ve bana TESEV KURUCUSU ADAMI pürü pak göstermesin kimse.
masada ki 4 nün toplamı %2 bile oyu olmayan 2 akp artığI(Suriyede ateşe körükle gidilmesinin ve 13 milyon sığınmacının ülkeye dolmasının %50 suçlusu)
öbürü madımak katliamının gözyumanı ,bir öbürü 50 bin oyu bile olmayan said tarikatçısının müridini milletvekili pazarlıkları ile onay makamı kurup
medya desteği ile oldu bittiye getirip bu dört cumhuriyet karşıtına beni ve benim gibi büyük çoğunluğu yönettireceksiz ha.
halep ordaysa arşın burada .Buyurun kazanın bakalım kazanabiliyormusunuz
%2 bile oyu olmayan 4 tane Atatürk cumhuriyeti karşıtına beni yönettirmeye kalkmak,kazanacak aday varken seçimi riske atmak yanar dönerlik değildir de nedir.
Bu fırıldaklıkları millete ifşa edince bu yanar dönerlik oluyor ha.
Kuzu aga sizi çok severim ama .BU YAZDIKLARIN OLMAZ.
Siz Anadoluyu tanımıyorsunuz..Deprem oldu ,kriz oldu eh bana gün doğdu fırsattan istifade malı götüreyim,kendimi dayatayım .Bu olmaz.
Kılıçdar 4 tane cumhuriyet karşıtı ile beraber asla seçim meçim kazanamaz.
Asıl yanar dönerlik kazanılacak bir seçimi,üstelik farkla kazanacak iki tane aday varken,kendini dayatarak seçimi riske sokmaktır.
Bu cumhur ittifakına al altın tepsi ile sana veriyorum.Balkonu şimdiden temizle,konuşmanı hazırla demektir.
Yorum
-
Ayriligimiz 1 gün sürdüvicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBuraya 4 5 ay önce toaso tupras froto sise eregli arcelik krdmd yazmıştım gerçekten iyi getirdiler
Bugun froto ile %70 vedalastim yarin kapaticam
Yarin toaso ile de vedalasicam muthis bir anlaşma yapmış olmasına rağmen
Tupras temettu öncesi cikicam
Sise ile de birkaç güne kapatirim
Arcelik muthis ama zirvesinde onu da bırakırım
Krdmd ve özellikle eregli den son bir atak bekliyorum eregli deki yoğun satıcı mali kaptieiyor o bitince sert ralli yapacak bence...
Cok iyi getiri sağladı hepsi, giderlerse de yolları açık olsun
Zor bir döneme giriyoruz bence bu şirketler seçime kadar da gidebilir ama prensibim seçim öncesi poz da kalmamakti
Tahminim bist mart ayı içinde belki yeni zirve belki oraya yakın bir yerden döner
Seçim yaklaştıkça ve sonrası cok belirsiz bir dönem olacak
Burdan çıkıp napilir zor bir karar fed den sonra abd fonlarıni arttircam dolar da büyük patlama bekliyorum ama seçim öncesi zor gibi görünüyor umarım dönüp dolaşıp yine biste gelmem
bistin en büyük avantajı alternatifsizlik ama seçim riski bence ciddi cok büyük
Gündem öyle hızlı ki meral in masadan kalkacağına emindim konusulmuyorken yazdım dun oglen bunu ama bu denli sert satis beklemiyordum fırsat yaratti
Girmeyecektim seçime kadar ama bugün sert düşüşte sattiklarimin bir kısmını aldim
Ziraat yatirim deli gibi aldı anlamı, bist seçime kadar dusmez , kilicdar muthis bir orta yapti rte bu ortayı kaçırmamak için çok uğraşır bugünkü ziraat in 4.3 milyar mal alımı belli etti
Birtek şeye bakın arkadaşlar borsa gider mi duser mi bunu ptesi anlicaz ve yazicam
Vob makas acmiyorsa sorun devam ediyordur şu an 15 bin olması gereken makas 2 bindi kapanışta
Önümüzdeki hafta bu makas acilir ve vob dipdiri durursa seçime en tepede gireriz.
Vob makas inanilmaz net bir gostergedir
Emmi ye kilicdar konusunda tekrar katılmıyorum aksener desteğiyle bile kazanamadı simdi tamamen bitirdi seçime kadar bist ralli mi bu hafta belli eder ama seçim sonrası ben bistte 1 dakika durmam
Yorum
-
Mallari satmamin tek sebebi kilicdarin boyle bir hata yapmayacagidi ama yapti.vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterAday kilicdar ise 14 mayıs seçim yapılır
Aday mansur veya ekrem ise seçim 1 yıl ertelenir
Kilicdar aday oldu ve seçim 14 mayısta kesinleşti
Mansur ekrem aday olsa kesin ertelenecekti seçimler ve çok büyük sıkıntı yasanacakti
Bu yüzden sattim
Kilicdar aday oldu ve seçim belirsizliği kalkti tayyip şu anda Nil nehrinde avını görmüş timsah gibi başarır mi bilemem ama fena zorlayacak
Yorum
-
usaglar....
siyaset....futbol....bu gibi konularda hepimiz ayni dusunemeyiz....dogalari geregidir....YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....
Yorum
-
keske....bu dedigin olsa...ikisinden birden kurtuluruz....ha ha haTuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterMeral ile Rte birleşir mi
Siyasette herşey olabilirYAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....
Yorum
-
sevgili Amer Temur....
yazarken....insallah buralarda olmazda bunlari okumaz dedim....emme...kacamadim....yakaladin.
yaaa cok kizginim....1 yildir ne konusuyorlardi o masada bunlar.
HALKLA DALGA GECMEYI MI....YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....
Yorum
-
Ekrem İmamoğlu ve Mansur Yavaş eş zamanlı olarak Kılıçdaroğlu'na destek açıklaması yaptı.“Tanrı iradesini hakim kılmak için yeryüzündeki iyi insanları kullanır; yeryüzündeki kötü insanlarsa kendi iradelerini hakim kılmak için Tanrı’yı kullanırlar”
Yorum
-
Mansur Yavaş
@mansuryavas06
·
37d
Bugüne kadar yaptığımız açıklamalarda Genel Başkanımız Sn. Kemal Kılıçdaroğlu’nun iradesi dışında hareket etmeyeceğimizi belirtmiştik. Aynı çizgideyiz.
Temennimiz, Millet İttifakı’nın tüm paydaşlarıyla yoluna devam etmesidir.“Tanrı iradesini hakim kılmak için yeryüzündeki iyi insanları kullanır; yeryüzündeki kötü insanlarsa kendi iradelerini hakim kılmak için Tanrı’yı kullanırlar”
Yorum
-
Turk milleti seni göreve çağırdı coluk çocuk yaşlı garibanı öğrencisi iscisi herkes...yazıklar olsun sanaalbica Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterMansur Yavaş
@mansuryavas06
·
37d
Bugüne kadar yaptığımız açıklamalarda Genel Başkanımız Sn. Kemal Kılıçdaroğlu’nun iradesi dışında hareket etmeyeceğimizi belirtmiştik. Aynı çizgideyiz.
Temennimiz, Millet İttifakı’nın tüm paydaşlarıyla yoluna devam etmesidir.
Yorum
Yorum