Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • greenspan41
    Aktif
    • 30 Nisan 2009
    • 327

    #2161
    Bu 100 milyar dolarla çözülecek bir duruma benzemiyor maalesef. Arjantin IMFden 2018 de 57 milyar dolar ile tarihinin en yüksek parasını aldı. Sonunçta gayri resmi pezo 390 a dayandı. https://bluedollar.net/

    Yorum

    • guner
      Kıdemli
      • 28 Mayıs 2011
      • 4864

      #2162
      bir kere iyi parti ve başındakiler bu yaptıklarıyla kendi sonlarını hazırladılar..
      bahçeli bir yudumda yutar artık onları.iyi ,chp korumasıyla buraya kadar geldi.
      tarih olurlar.
      ha ERdoğanda bahçeli varken merala yüz vermez.lehman brothers gibi kurda kuşa burakırlar
      iyinin tabanıda oraya buraya dağılır gider.

      Yorum

      • guner
        Kıdemli
        • 28 Mayıs 2011
        • 4864

        #2163
        Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        1900 beklerken rota 9000 döndü o zaman

        Valla benim de kafamdaki soru herkes maldayken

        Bu kadar ky varken nasıl 9000 götürecek bu çete bilemedim

        Ama kuzu hocam öyle diyorsa yapacak birşey yok sattığımız şişeleri yukarıdan almak da varmış
        halen 1900
        hazirana kadar...
        şişede 19

        Yorum

        • Tuncer
          Tecrübeli
          • 03 Mart 2022
          • 2825

          #2164
          guner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          halen 1900
          hazirana kadar...
          şişede 19
          Kuzu hocam 9000 dedi artık 1900 olmaz hocam

          Yorum

          • AmurTemur
            Katılımcı
            • 06 Ekim 2012
            • 120

            #2165
            kuzu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            hedef 9000....

            bunun sartlari olusmaya basladi.....100 MILYAR DOLAR BIR GIRIS....almanyadan direct sanayi yatirimlari...SISECAMA cok buyuk bir para ile alaman ortak....vesaire vesaire....biz olmasak...ALMAN EKONOMISI COKER.
            Bu doğru...Dışardan nerelerin kılıçdarı,nerelerin tayyoyu desteklediğini bilen biliyor.
            Kılışdar gelirse bu dediğinin bir kısmının sözünü aldılar.

            Kısa da tıpkı 2003-2007 arasında olduğu gibi1-2 yıl yalancı bahar ya devamı, devamınada bir analiz yaparmısın.



            Yapınız devamına Türkiye nin iyi olacağı analizinizi.Devamında Türkiye yi nasıl diz üstü çöktüreceklerinin analizini de ben yapayım.


            AYRICA SİZE ŞUNU SORUYORUM.

            KUZU olarak sana Türkiye de soros un açık toplum enstitüsünün ayağı olan TESEV kurucusu ol teklifi gelse..

            Kuzu olarak TESEV in amaçları doğrultusunda çalışacaksın deseler. Siz KUZU olarak bu teklifi kabul edermesiniz...

            Benim uzun zamandır tanıdığım kuzu bunu kendine hakaret sayar ve bu teklifi getirenleri odunla kovalar asla kabul etmez.

            Yanılıyormuyum...


            Eğer yanılmıyorsam,o zaman o insanlara karalayıcı yazı da yazma.Çünkü onlar olmadan asla seçim kazanamayacaksın.

            ve bana TESEV KURUCUSU ADAMI pürü pak göstermesin kimse.


            masada ki 4 nün toplamı %2 bile oyu olmayan 2 akp artığI(Suriyede ateşe körükle gidilmesinin ve 13 milyon sığınmacının ülkeye dolmasının %50 suçlusu)

            öbürü madımak katliamının gözyumanı ,bir öbürü 50 bin oyu bile olmayan said tarikatçısının müridini milletvekili pazarlıkları ile onay makamı kurup

            medya desteği ile oldu bittiye getirip bu dört cumhuriyet karşıtına beni ve benim gibi büyük çoğunluğu yönettireceksiz ha.

            halep ordaysa arşın burada .Buyurun kazanın bakalım kazanabiliyormusunuz

            %2 bile oyu olmayan 4 tane Atatürk cumhuriyeti karşıtına beni yönettirmeye kalkmak,kazanacak aday varken seçimi riske atmak yanar dönerlik değildir de nedir.

            Bu fırıldaklıkları millete ifşa edince bu yanar dönerlik oluyor ha.

            Kuzu aga sizi çok severim ama .BU YAZDIKLARIN OLMAZ.

            Siz Anadoluyu tanımıyorsunuz..Deprem oldu ,kriz oldu eh bana gün doğdu fırsattan istifade malı götüreyim,kendimi dayatayım .Bu olmaz.

            Kılıçdar 4 tane cumhuriyet karşıtı ile beraber asla seçim meçim kazanamaz.

            Asıl yanar dönerlik kazanılacak bir seçimi,üstelik farkla kazanacak iki tane aday varken,kendini dayatarak seçimi riske sokmaktır.

            Bu cumhur ittifakına al altın tepsi ile sana veriyorum.Balkonu şimdiden temizle,konuşmanı hazırla demektir.

            Yorum

            • vicente
              Yasaklı
              • 22 Kasım 2020
              • 2458

              #2166
              vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Buraya 4 5 ay önce toaso tupras froto sise eregli arcelik krdmd yazmıştım gerçekten iyi getirdiler
              Bugun froto ile %70 vedalastim yarin kapaticam
              Yarin toaso ile de vedalasicam muthis bir anlaşma yapmış olmasına rağmen
              Tupras temettu öncesi cikicam
              Sise ile de birkaç güne kapatirim
              Arcelik muthis ama zirvesinde onu da bırakırım
              Krdmd ve özellikle eregli den son bir atak bekliyorum eregli deki yoğun satıcı mali kaptieiyor o bitince sert ralli yapacak bence...
              Cok iyi getiri sağladı hepsi, giderlerse de yolları açık olsun

              Zor bir döneme giriyoruz bence bu şirketler seçime kadar da gidebilir ama prensibim seçim öncesi poz da kalmamakti
              Tahminim bist mart ayı içinde belki yeni zirve belki oraya yakın bir yerden döner
              Seçim yaklaştıkça ve sonrası cok belirsiz bir dönem olacak
              Burdan çıkıp napilir zor bir karar fed den sonra abd fonlarıni arttircam dolar da büyük patlama bekliyorum ama seçim öncesi zor gibi görünüyor umarım dönüp dolaşıp yine biste gelmem bistin en büyük avantajı alternatifsizlik ama seçim riski bence ciddi cok büyük
              Ayriligimiz 1 gün sürdü
              Gündem öyle hızlı ki meral in masadan kalkacağına emindim konusulmuyorken yazdım dun oglen bunu ama bu denli sert satis beklemiyordum fırsat yaratti
              Girmeyecektim seçime kadar ama bugün sert düşüşte sattiklarimin bir kısmını aldim
              Ziraat yatirim deli gibi aldı anlamı, bist seçime kadar dusmez , kilicdar muthis bir orta yapti rte bu ortayı kaçırmamak için çok uğraşır bugünkü ziraat in 4.3 milyar mal alımı belli etti
              Birtek şeye bakın arkadaşlar borsa gider mi duser mi bunu ptesi anlicaz ve yazicam
              Vob makas acmiyorsa sorun devam ediyordur şu an 15 bin olması gereken makas 2 bindi kapanışta
              Önümüzdeki hafta bu makas acilir ve vob dipdiri durursa seçime en tepede gireriz.
              Vob makas inanilmaz net bir gostergedir
              Emmi ye kilicdar konusunda tekrar katılmıyorum aksener desteğiyle bile kazanamadı simdi tamamen bitirdi seçime kadar bist ralli mi bu hafta belli eder ama seçim sonrası ben bistte 1 dakika durmam

              Yorum

              • vicente
                Yasaklı
                • 22 Kasım 2020
                • 2458

                #2167
                vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Aday kilicdar ise 14 mayıs seçim yapılır
                Aday mansur veya ekrem ise seçim 1 yıl ertelenir
                Mallari satmamin tek sebebi kilicdarin boyle bir hata yapmayacagidi ama yapti.
                Kilicdar aday oldu ve seçim 14 mayısta kesinleşti
                Mansur ekrem aday olsa kesin ertelenecekti seçimler ve çok büyük sıkıntı yasanacakti
                Bu yüzden sattim
                Kilicdar aday oldu ve seçim belirsizliği kalkti tayyip şu anda Nil nehrinde avını görmüş timsah gibi başarır mi bilemem ama fena zorlayacak

                Yorum

                • Tuncer
                  Tecrübeli
                  • 03 Mart 2022
                  • 2825

                  #2168
                  Meral ile Rte birleşir mi

                  Siyasette herşey olabilir

                  Yorum

                  • kuzu
                    furuşan akıncı
                    • 11 Aralık 2008
                    • 13961

                    #2169
                    usaglar....

                    siyaset....futbol....bu gibi konularda hepimiz ayni dusunemeyiz....dogalari geregidir....
                    YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....

                    Yorum

                    • kuzu
                      furuşan akıncı
                      • 11 Aralık 2008
                      • 13961

                      #2170
                      Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Meral ile Rte birleşir mi

                      Siyasette herşey olabilir
                      keske....bu dedigin olsa...ikisinden birden kurtuluruz....ha ha ha
                      YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....

                      Yorum

                      • kuzu
                        furuşan akıncı
                        • 11 Aralık 2008
                        • 13961

                        #2171
                        sevgili Amer Temur....

                        yazarken....insallah buralarda olmazda bunlari okumaz dedim....emme...kacamadim....yakaladin.

                        yaaa cok kizginim....1 yildir ne konusuyorlardi o masada bunlar.

                        HALKLA DALGA GECMEYI MI....
                        YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....

                        Yorum

                        • vicente
                          Yasaklı
                          • 22 Kasım 2020
                          • 2458

                          #2172
                          %65 ile seçimi alacakken
                          Muhalif kalıp cop toplamayı seçti
                          Yüzyılın korkağı seni yazıklar olsun sana
                          Tum millet seni çağırdı göreve
                          O kadındaki tasagin binde biri yokmuş milleti sattilar

                          Yorum

                          • albica
                            Aktif
                            • 03 Aralık 2008
                            • 287

                            #2173
                            Ekrem İmamoğlu ve Mansur Yavaş eş zamanlı olarak Kılıçdaroğlu'na destek açıklaması yaptı.
                            “Tanrı iradesini hakim kılmak için yeryüzündeki iyi insanları kullanır; yeryüzündeki kötü insanlarsa kendi iradelerini hakim kılmak için Tanrı’yı kullanırlar”

                            Yorum

                            • albica
                              Aktif
                              • 03 Aralık 2008
                              • 287

                              #2174
                              Mansur Yavaş
                              @mansuryavas06
                              ·
                              37d
                              Bugüne kadar yaptığımız açıklamalarda Genel Başkanımız Sn. Kemal Kılıçdaroğlu’nun iradesi dışında hareket etmeyeceğimizi belirtmiştik. Aynı çizgideyiz.

                              Temennimiz, Millet İttifakı’nın tüm paydaşlarıyla yoluna devam etmesidir.
                              “Tanrı iradesini hakim kılmak için yeryüzündeki iyi insanları kullanır; yeryüzündeki kötü insanlarsa kendi iradelerini hakim kılmak için Tanrı’yı kullanırlar”

                              Yorum

                              • vicente
                                Yasaklı
                                • 22 Kasım 2020
                                • 2458

                                #2175
                                albica Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Mansur Yavaş
                                @mansuryavas06
                                ·
                                37d
                                Bugüne kadar yaptığımız açıklamalarda Genel Başkanımız Sn. Kemal Kılıçdaroğlu’nun iradesi dışında hareket etmeyeceğimizi belirtmiştik. Aynı çizgideyiz.

                                Temennimiz, Millet İttifakı’nın tüm paydaşlarıyla yoluna devam etmesidir.
                                Turk milleti seni göreve çağırdı coluk çocuk yaşlı garibanı öğrencisi iscisi herkes...yazıklar olsun sana

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information