Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • kuzu
    furuşan akıncı
    • 11 Aralık 2008
    • 13961

    #2311
    guner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu rakkamlarda %10 daha millete ilave oldu..iş bitti..
    bye bye hepinez..
    EEEE....nisan 3 de....cumhurun gercek adayida belli olacak....bakalim o kim.

    esas sorun orada.
    YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....

    Yorum

    • fiyatci
      Seyirci Üye
      • 28 Mayıs 2015
      • 52

      #2312
      kuzu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      EEEE....nisan 3 de....cumhurun gercek adayida belli olacak....bakalim o kim.

      esas sorun orada.
      Bayraktar slck

      Yorum

      • Vurgun
        Seyirci Üye
        • 08 Ağustos 2020
        • 54

        #2313
        kuzu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        EEEE....nisan 3 de....cumhurun gercek adayida belli olacak....bakalim o kim.
        Mart ayı dikim için en ideal aydır,aşılı bir Fidan dikilebilir ? sonraki aylarda ''3 cemre toprağa da düştü'' bilirsin kökler canlanıp gövdeye su gideceğinden tutmayabilir.

        Yorum

        • kuzu
          furuşan akıncı
          • 11 Aralık 2008
          • 13961

          #2314
          kuzu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          EEEE....nisan 3 de....cumhurun gercek adayida belli olacak....bakalim o kim.

          esas sorun orada.
          bu nedenle....bugun shortu caktim...6100 den....suan kardayim....

          borsa olmazsa...politikayla ilgili tek kelime yazmam...orada para kazanmak ucun.....ilgileniyorum....yogusa politikacilari sevmem.
          YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....

          Yorum

          • kuzu
            furuşan akıncı
            • 11 Aralık 2008
            • 13961

            #2315
            fiyatci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Bayraktar slck
            biri aday...tayyip bey yardimcisi...bu anayasaya uygun...putinde boyle yapmisti.
            YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....

            Yorum

            • kuzu
              furuşan akıncı
              • 11 Aralık 2008
              • 13961

              #2316
              Vurgun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Mart ayı dikim için en ideal aydır,aşılı bir Fidan dikilebilir ? sonraki aylarda ''3 cemre toprağa da düştü'' bilirsin kökler canlanıp gövdeye su gideceğinden tutmayabilir.
              hassas konu....DEVLET GELECEGI DUSUNECEKTIR....

              EMME...borsada bi furgun sagliyacak bu gecis....3 cu cemre....guzel buldun lem....ha ha ha
              YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....

              Yorum

              • kuzu
                furuşan akıncı
                • 11 Aralık 2008
                • 13961

                #2317
                usaglar...

                millet ittifaki isi bitti...cumhura yogunlasin....BEKLENTI VE PARA ORADA.
                YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....

                Yorum

                • Titrettin
                  Aktif
                  • 20 Aralık 2016
                  • 318

                  #2318
                  Hocam seçim öncesi cuma günü borsa kaç olabilir...6binli rakamlar konuşuluyor...

                  Yorum

                  • kuzu
                    furuşan akıncı
                    • 11 Aralık 2008
                    • 13961

                    #2319
                    titrettin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    hocam seçim öncesi cuma günü borsa kaç olabilir...6binli rakamlar konuşuluyor...
                    nisan 3 onemli....BORSA BURAYA KILITLI.

                    orada olusacak dip onemli....
                    YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....

                    Yorum

                    • winvob
                      Katılımcı
                      • 03 Mart 2009
                      • 109

                      #2320
                      kuzu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      SEVGILI WINVOB....

                      yuzde 60 sudur....ben kime oy vermem diyenlerdir....

                      yuzde 40 sudur.....ben tayyipten baskasina oy vermem diyenlerdir....

                      turk halki bu secimde....BU IKISEY UCUN SANDIGA GIDIYOR....

                      BEN ISE KUZU YUM....analitik dusunurum....

                      missal suan....borsada bunu paraya ceviriyorum....

                      cunki biliyorum ki....KILCDAROGLU....korkuyu saldi gariii...

                      kime....

                      HIRSIZLARA....

                      bunlar borsayi satacak....ben bundan para yapacam....yogusam...beni ilgilendirmezdi maral filan.

                      Peki Kuzum...uçmadan...analitik düşünelim.

                      Chp... 22...25

                      İyi... 8...10

                      Başka Kim var

                      4 lü masa... 3...???

                      Hdp... 11... mi???

                      Hiç sanmam...yeni sistemde baraj 7...Hdp geçebilecek mi?
                      Analitik düşünce bunun üzerine olsun.
                      Akp'nin oyu olur da düşerse nereye gider?...Mhp'ye.
                      G.Doğu'da,Hdp'nin düşen oyları nereye gider?

                      Esas sorun...şu an buna değinmek istemesem de...belki de buraya son yazım.
                      Hatırlarsan yaklaşık 10 sene önce özelden sana Rusya'nın 3.dünya savaşına hazırlandığından bahsetmiştim.
                      Şu an olayın boyutu daha da arttı...Nükleer.
                      Biz de yapılacak bu seçim sadece bizi değil tüm dünyayı ilgilendiren bir seçim olacak.
                      Yazdıklarımı hafife almayın.

                      Yorum

                      • hayalım
                        Tecrübeli
                        • 27 Şubat 2009
                        • 822

                        #2321
                        winvob Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Peki Kuzum...uçmadan...analitik düşünelim.

                        Chp... 22...25

                        İyi... 8...10

                        Başka Kim var

                        4 lü masa... 3...???

                        Hdp... 11... mi???

                        Hiç sanmam...yeni sistemde baraj 7...Hdp geçebilecek mi?
                        Analitik düşünce bunun üzerine olsun.
                        Akp'nin oyu olur da düşerse nereye gider?...Mhp'ye.
                        G.Doğu'da,Hdp'nin düşen oyları nereye gider?

                        Esas sorun...şu an buna değinmek istemesem de...belki de buraya son yazım.
                        Hatırlarsan yaklaşık 10 sene önce özelden sana Rusya'nın 3.dünya savaşına hazırlandığından bahsetmiştim.
                        Şu an olayın boyutu daha da arttı...Nükleer.
                        Biz de yapılacak bu seçim sadece bizi değil tüm dünyayı ilgilendiren bir seçim olacak.
                        Yazdıklarımı hafife almayın.
                        Ben onu bunu anlamam, anliyacagim tek sey muhalefetin yada iktidarin anayasaya uyup uymayacaklari. Uymazlarsa oyum Genc Partiye. Bana cevap verecekseniz once anayasanin gerekli maddelerini lutfen okuyunuz. Muhalefet de uymazsa basimizdakinden ne farki kalir?????

                        Yorum

                        • BachiBouzouk
                          Katılımcı
                          • 10 Şubat 2017
                          • 138

                          #2322
                          Güzel tespit siyaseti sevmem o veya bu demeden siyasi literatürü bilmeyen beceremeyecek birilerinin ulkemden herdaim uzak kalması ben totaliter rejimi savunan biriyim.Dediginiz gibi zor günler giderek yaklaşıyor.Arada yazınız.Tskr.

                          Yorum

                          • BachiBouzouk
                            Katılımcı
                            • 10 Şubat 2017
                            • 138

                            #2323
                            winvob Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Peki Kuzum...uçmadan...analitik düşünelim.

                            Chp... 22...25

                            İyi... 8...10

                            Başka Kim var

                            4 lü masa... 3...???

                            Hdp... 11... mi???

                            Hiç sanmam...yeni sistemde baraj 7...Hdp geçebilecek mi?
                            Analitik düşünce bunun üzerine olsun.
                            Akp'nin oyu olur da düşerse nereye gider?...Mhp'ye.
                            G.Doğu'da,Hdp'nin düşen oyları nereye gider?

                            Esas sorun...şu an buna değinmek istemesem de...belki de buraya son yazım.
                            Hatırlarsan yaklaşık 10 sene önce özelden sana Rusya'nın 3.dünya savaşına hazırlandığından bahsetmiştim.
                            Şu an olayın boyutu daha da arttı...Nükleer.
                            Biz de yapılacak bu seçim sadece bizi değil tüm dünyayı ilgilendiren bir seçim olacak.
                            Yazdıklarımı hafife almayın.
                            Üstteki yazı size idi alıntı yazmamisim saolun

                            Yorum

                            • Tuncer
                              Tecrübeli
                              • 03 Mart 2022
                              • 2825

                              #2324
                              Kusu hocam uzun adam kimsenin yardımcısı falan olmaz

                              Kanun da nizam da kendisi

                              Bir imzaya kararnameye bakar

                              Ysk günah keçisi olur

                              Bu devran böyle sürer gider

                              Kanunlar biz garibanları boyunduruk altında tutmak için vardır

                              Yorum

                              • Misafir

                                #2325
                                winvob Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                ...analitik
                                Başka Kim var
                                Analitik.

                                Akp'nin oyu olur da düşerse nereye gider?...Mhp'ye.

                                Esas sorun...
                                ...Nükleer.
                                Yazdıklarımı hafife almayın.
                                Süpermi$$.. Bold kısım efsane the bold altı çizikli style..

                                Millet ittifakı oyları $u an bile cumhurdan %1X yukarda..

                                Gerisi berisi biliniyor zaten.. Ve bide Sava$ Tamtamtam..

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information