Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Tuncer
    Tecrübeli
    • 03 Mart 2022
    • 2825

    #2266
    usd alan da zarardaki

    enflasyon karşısında dolar da kaybettiriyor

    öyle bir düzen kuruldu ki mike mike borsaya geleceksiniz diyorlar

    Yorum

    • Misafir

      #2267
      AmBale oldu reJ0 h0ldingS’ & yanda$Akları ve hatTA tüm çeShit kriptotolar,

      eee TAa eX-kraliçeleri bile ölük ya artık doğal tabi..

      Dehr style...

      Yorum

      • kurt
        Tecrübeli
        • 20 Aralık 2022
        • 1361

        #2268
        kurt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Daha önce almak istediğim 4 hisseyi aldım..Biri banka ,biri holding ,diğer ikisi beğendiğim hisseler..
        Şu anda yukarda ilk teknik hedefim 6.200 endeks..Ama şartlar değişirse bende değişirim..Nasip..
        Yazdıklarım sohbet amaçlıdır.Asla yatırım danışmanlığı değildir.

        Yorum

        • vicente
          Yasaklı
          • 22 Kasım 2020
          • 2458

          #2269
          Sabah bay loser in kaybedeceği durum ile full long olmuştum bu kadar kısa sürede mommy in aksiyon alması supriz oldu
          Simdi seçim süreci dengelendi parti olarak akp Jin işi çok çok zor ama cb seçiminde hala rte avantajlı bence .
          Sabah ki durum borsa için en uygun kosuldu surtunmesiz ralli olurdu şu an belirsiz döneme girildi yine bir iki gün sonra çalkalanıyor baslar.
          Bu kaos sonrası İlk anketler olumsuz ise mutlak erteleme sürecini düşünür akp
          Bu arada meral e satılmış akp den emir aldı fln

          Noldu emirleri geri mi çekti akp
          Kadin mantık ve matematik zeka beyin ne dersen ...onu istedi..masadaki en güçsüz ismi rte karşısına çıkarmayın dedi..neresi haksiz bunun
          Hala diorum cb seçiminde rte götürür ama parti seçiminde akp gumledi

          Yorum

          • oprman
            Katılımcı
            • 19 Aralık 2021
            • 120

            #2270
            Hadi gözün aydın, Bay Loser aday oldu


            vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Sabah bay loser in kaybedeceği durum ile full long olmuştum bu kadar kısa sürede mommy in aksiyon alması supriz oldu
            Simdi seçim süreci dengelendi parti olarak akp Jin işi çok çok zor ama cb seçiminde hala rte avantajlı bence .
            Sabah ki durum borsa için en uygun kosuldu surtunmesiz ralli olurdu şu an belirsiz döneme girildi yine bir iki gün sonra çalkalanıyor baslar.
            Bu kaos sonrası İlk anketler olumsuz ise mutlak erteleme sürecini düşünür akp
            Bu arada meral e satılmış akp den emir aldı fln

            Noldu emirleri geri mi çekti akp
            Kadin mantık ve matematik zeka beyin ne dersen ...onu istedi..masadaki en güçsüz ismi rte karşısına çıkarmayın dedi..neresi haksiz bunun
            Hala diorum cb seçiminde rte götürür ama parti seçiminde akp gumledi

            Yorum

            • e.yegen
              Tecrübeli
              • 05 Mart 2009
              • 530

              #2271
              kurt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Şu anda yukarda ilk teknik hedefim 6.200 endeks..Ama şartlar değişirse bende değişirim..Nasip..
              Seçime kadar belirsizlikler var testereye devam sonuç da ekonomik kriz var seçim sonrası

              Yorum

              • raistlin39
                Katılımcı
                • 21 Temmuz 2016
                • 171

                #2272
                39 kullanici kuzuyu bekliyor.
                Sayin kuzu balkona ne zaman çıkacaksınız

                Yorum

                • Tuncer
                  Tecrübeli
                  • 03 Mart 2022
                  • 2825

                  #2273
                  Balkonu yıkadık bekliyoruz

                  Yorum

                  • akarcay
                    Yeni Üye
                    • 19 Mayıs 2009
                    • 25

                    #2274
                    Ben Kemal GELIYORUM

                    Yorum

                    • kuzu
                      furuşan akıncı
                      • 11 Aralık 2008
                      • 13961

                      #2275
                      akarcay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Ben Kemal GELIYORUM

                      BIRLESE BIRLESE BASARACAGIZ....Kemal kilcdaroglu....LIDER.
                      YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....

                      Yorum

                      • kuzu
                        furuşan akıncı
                        • 11 Aralık 2008
                        • 13961

                        #2276
                        GERGEF GIBI ORDU YILLARCA...BIRLESE BIRLESE....BIRLESTIR DI...kimi....secmeni...

                        oyleki hicbir muhalefet liderinin soz hakki yok artik


                        SECMEN ITIRAZ EDENI BULDOZER GIBI EZER...MARALI EZDI....hickimse ve hicbirsey olmadigini anladi...



                        BIRLESE BIRLESE BASARACAGIZ....KEMAL KILICDAROGLU....LIDER.
                        YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....

                        Yorum

                        • kuzu
                          furuşan akıncı
                          • 11 Aralık 2008
                          • 13961

                          #2277
                          NE DEDIYSEM GENE O OLDU.....Kemal kilicdaroglu dedim....oldu.

                          analitik dusuncede....yuzde 1 leri birlestirmek....LOGARITMIK COGALMADIR....

                          SOSYOLOJIDE...toplumun algilamasindaki....bilimsel formul sudur....


                          ALGI=K.logaritma ihtimal.
                          YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....

                          Yorum

                          • kuzu
                            furuşan akıncı
                            • 11 Aralık 2008
                            • 13961

                            #2278
                            ilk turda...yuzde 60 oyla...13 cu cumhurbaskinimizdir...ulkeme hayiirli ossun.
                            YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....

                            Yorum

                            • Tuncer
                              Tecrübeli
                              • 03 Mart 2022
                              • 2825

                              #2279
                              Hemde ilk turda

                              Böyle güçlü beklenti oluşursa borsa ne olur kuzu hocam

                              Düşmeden ralli olmaz mı

                              Yada hükümet adamları satar mı

                              Yorum

                              • kuzu
                                furuşan akıncı
                                • 11 Aralık 2008
                                • 13961

                                #2280
                                Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Hemde ilk turda

                                Böyle güçlü beklenti oluşursa borsa ne olur kuzu hocam

                                Düşmeden ralli olmaz mı

                                Yada hükümet adamları satar mı

                                evettt....kadayifin alti kizardi....yarin saat 11 de....KENE ILK KADEME SHORTU BASIYORUM....

                                BIST 100 HEDEF 4300....NISAN 3 DE.


                                YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information