usd alan da zarardaki
enflasyon karşısında dolar da kaybettiriyor
öyle bir düzen kuruldu ki mike mike borsaya geleceksiniz diyorlar
enflasyon karşısında dolar da kaybettiriyor
öyle bir düzen kuruldu ki mike mike borsaya geleceksiniz diyorlar


Yorum