kuzu Nickli Üyeden Alıntı
Mesajı göster
Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
Borsa tarihinin en vahşi ayi piyasası yaşanıyor tarihin en şiddetli satışları
Düşmüyor fln demeyin 5 10 kagit harici hepsi endeksin 3000 seviyelerinde
Bes fonlari sirket alımları yoğun bireysel talebe rağmen satışlar o denli şiddetli böylesini ilk kez goruyorum
Sadece eregli de ki satışlar ile 100000 tane eregli inşa edilirdi heralde
Eskiden borsa sert duserdi ama mal yabancidadi 300 500 satisla gocertiyordu yatırımcı sayısı toplasan bir elin parmağını gecmezdi
Simdi tüm ülke hisselerde surekli aliyor satmiyorlar inatla, beş surekli destekte , şirketler hergun alim yapiyor ama dünyaları satıyorlar
Bu satışlar 5 yil.ve öncesi dönem olsa bist eksi 10000 lere duserdi heralde
Yorum
-
Meral dedigim gibi masayı devirdi okurum bu piyasayivicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterChp nin hdp zoruyla Kilicdar ısrarı cok yanlış secim kaybettirir.
Birkac gün içinde iyi partinin mansur yavas i alip ittifaktan ayrilarak ince ve ozdag ile ittifak oluşturmasını düşünüyorum, bu oluşum büyük bir zaferle cikacak seçimden tabi yapilirsa seçimin ertelenmesi ihtimali hala çok ciddi
Simdi direk ince ozdag ile ittifak yapmali
Yorum
-
Makas biraz önce 1000 puana dustu bu da mı temettuvicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterVadenin 2. Günü makas sadece 5 bin
Bok çukuru oldu resmen
Yorum
-
-
Şortlar 5.600 den kapatıldı..Ben hammal değilim...Yeni poz. için PUSUDAYIM...kurt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterYeni vadeye siftah yaptım...1/2 pozisyon 5.950 şort...Yazdıklarım sohbet amaçlıdır.Asla yatırım danışmanlığı değildir.
Yorum
-
Kuzu hocam işin farklı yanından bakarsak bütün tahtaları diyelim ki varlık fonu bes fonları vs aldı.
Sonra ne olacak sizce ya birgün satmak isterlerse kim alacak bu kadar malı milyar milyar alan bir devlet varsa bir o kadar da satıp parayı alıp giden büyük borsacılar da yok mu
Bu satıp parayı cebe alanlar geri döner mi
Yorum
Yorum