Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • korayy
    Yasaklı
    • 06 Temmuz 2014
    • 226

    #916
    korayy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hafta sonu bitmek üzre ,mekana anca geldik ...arkadaşların evinde iftara davetliyiz ,

    çocuklar ile PS4 AR BOT oynuyoruz ,aayy çok eğlenceli



    İmkanı olanın denemesini tavsiye ederim ,inanınki çok eğlenceli

    İyi akşamlar Cafe ELİT

    Deneme fırsatı olanın oldu mu ,çok eğlenceli harbiden

    Yorum

    • korayy
      Yasaklı
      • 06 Temmuz 2014
      • 226

      #917


      Yorum

      • korayy
        Yasaklı
        • 06 Temmuz 2014
        • 226

        #918
        Vob 103100 görüp 101575

        XU100 82942 görüp 82270

        Petkm 3.80 görüp 3.68

        Kapattılar

        Arz etmiş miydik?



        Yorum

        • korayy
          Yasaklı
          • 06 Temmuz 2014
          • 226

          #919
          Buna da Eyvallah gözüm



          Yorum

          • korayy
            Yasaklı
            • 06 Temmuz 2014
            • 226

            #920


            Ramazan Bayramından sonra görüşmek üzere

            Herkese huzurlu günler diliyorum

            Hoşkalın

            Yorum

            • HAKİKİ ÖZ DAYI
              Katılımcı
              • 02 Ekim 2013
              • 82

              #921
              HAKİKİ ÖZ DAYI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


              Gönlüme bir ateş düştü yanar ha yanar yanar
              Ümit gönlumun ekmeği umar ha umar umar
              Elleri ak yumuk yumuk ojeli tırnakları
              nerelere gizlesin şu avucun nasırları
              Otomobili tamire geldi dun bizim tamirhaneye
              Görür görmez vurularak başladım ben sevmeye
              Ayağında uzun etek dalga dalga saçları
              Ustam seslendi uzaktan oğlum al takımları
              Ustam seslendi uzaktan oğlum al takımları
              Bir romanda okumuştum buna benzer bir şeyi
              Cildi parlak kağıt kaplı pahalı bir kitaptı

              Ne olmuş nasıl olmuşsa aşık olmuştu genç kız
              Yine böyle bir durumda tamirci cırağına
              Ustama dedim ki bugün giymeyim tulumları
              Arkası puslu aynamda taradım saclarımı
              Gelecekti bugün geri arabayı almaya
              O romandaki hayali belki gercek yapmaya
              Durdu zaman durdu dünya girdi içeri kapıdan
              Öylece bakakaldım gözümü ayırmadan
              Arabanın kapısını açtım açtım girsin içeri
              Kalktı hilal kaşları sordu kim bu serseri
              Çekti gitti arabayla ekzozuna boğuldum
              Gözümde tomurcuk yaşlar ağır ağır doğruldum
              Ustam geldı sırtıma vurdu unut dedı romanları
              İşçisin sen işçi kal giy dedi tulumları



              Dolar an itibarıyla göçük..Topiği ; büyük bir beğeni ile izlemdeyim.


              18.06.2014 ISCTR 5.67
              25.07.2014 ISCTR 6.18(6.22)

              En sevdiği klip







              İyi Bayramlar

              Yorum

              • korayy
                Yasaklı
                • 06 Temmuz 2014
                • 226

                #922
                İyi akşamlar Cafe ELİT

                Yorum

                • korayy
                  Yasaklı
                  • 06 Temmuz 2014
                  • 226

                  #923
                  VOB 101925-104625 ,kapanış 102125

                  Güzelim PETKM 3.80 iken 3.42

                  ayy inanmiyorum

                  Yorum

                  • korayy
                    Yasaklı
                    • 06 Temmuz 2014
                    • 226

                    #924
                    korayy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Hafta sonu bitmek üzre ,mekana anca geldik ...arkadaşların evinde iftara davetliyiz ,

                    çocuklar ile PS4 AR BOT oynuyoruz ,aayy çok eğlenceli



                    İmkanı olanın denemesini tavsiye ederim ,inanınki çok eğlenceli

                    Arkadaş... eğlenceli derken ,bu kadar da kurcalayın demedik yawf

                    Yorum

                    • korayy
                      Yasaklı
                      • 06 Temmuz 2014
                      • 226

                      #925
                      korayy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Neysa bu gecelik bu kadar yeter bu pis spek uşaklarına

                      Takip edeceğim bu pis emek hırsızlarını en büyük boyundan en küçüğüne kadar ve aynen paylaşacağım

                      asyabank haa ,yazdığınızdan beri habire dip yiyor pis paralelciler sizi


                      asyab 1.19 görüp 1.21 mı kapatmış

                      bölündü mu yoksa temettü mu verdi biz yokkene

                      Yorum

                      • korayy
                        Yasaklı
                        • 06 Temmuz 2014
                        • 226

                        #926
                        oovlum bu da kot dan çıkmasın CLKHO gibin

                        Yorum

                        • korayy
                          Yasaklı
                          • 06 Temmuz 2014
                          • 226

                          #927
                          Çocuklarla oynayınca insan çocuklaşıyor yaa


                          Yorum

                          • korayy
                            Yasaklı
                            • 06 Temmuz 2014
                            • 226

                            #928
                            Bu topikte direkt veya indirekt paylaşılmak istenileni bir çok kişi anlamamış olabilir

                            Bir kısım gereksiz de bulabilir ,yanlış anlıyan zaten mebzul miktarda..herzamanki gibi

                            Vurgu şudur:

                            Sakın haa ,kimsenin lafıyla iş yapmayın.. sonra Boğa iken hemide en azgın'ından...iskeletora çeviriler adamı

                            Sadece paranı almazlar ,aklını da alırlar

                            http://forum.keyborsa.com/showthread...harts../page92

                            Yorum

                            • korayy
                              Yasaklı
                              • 06 Temmuz 2014
                              • 226

                              #929
                              Sayın iskeletor

                              Ateş almaya mı geldiniz

                              Uğramadan gitmişiniz bu defa

                              Darıldım bak

                              http://forum.keyborsa.com/showthread...839#post564839

                              Güzel günlerdi de mi



                              Yorum

                              • korayy
                                Yasaklı
                                • 06 Temmuz 2014
                                • 226

                                #930
                                Keskin bir göz , bu topiğin ilk gününden bugüne kadar

                                Tüm dalgaları yakaladığını görür ,Major hisselerin hareketini net gözlemlemiştir

                                Helalı hoş olsun

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information