Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • azgın boğa
    Yasaklı
    • 10 Temmuz 2014
    • 75

    #886

    Yorum

    • azgın boğa
      Yasaklı
      • 10 Temmuz 2014
      • 75

      #887
      azgın boğa piyasaya girsin mi ? ne dersiniz ?

      Yorum

      • azgın boğa
        Yasaklı
        • 10 Temmuz 2014
        • 75

        #888
        aloo nirdesiniz.. sesim geliırmi ?

        Yorum

        • azgın boğa
          Yasaklı
          • 10 Temmuz 2014
          • 75

          #889

          Yorum

          • azgın boğa
            Yasaklı
            • 10 Temmuz 2014
            • 75

            #890

            Yorum

            • azgın boğa
              Yasaklı
              • 10 Temmuz 2014
              • 75

              #891

              Yorum

              • azgın boğa
                Yasaklı
                • 10 Temmuz 2014
                • 75

                #892

                Yorum

                • azgın boğa
                  Yasaklı
                  • 10 Temmuz 2014
                  • 75

                  #893
                  rahmetli Barış Manço...
                  huzur içinde yatsın inşallah..
                  saygıyla anıyoruz bu vesileyle

                  Yorum

                  • azgın boğa
                    Yasaklı
                    • 10 Temmuz 2014
                    • 75

                    #894
                    Oruç tutmayana 5 ay hapis
                    Ramazan ayında alenen yemek yemenin yasak olduğu Fas'ta, yasayı ihlal eden bir kişi 5 ay hapis cezasına çarptırıldı.





                    bize bu modern, demokratik ve laik ülkeyi miras bırakan başta Ulu Önder Atatürk'ü ve silah arkadaşlarını da saygıyla anıyoruz..

                    Yorum

                    • azgın boğa
                      Yasaklı
                      • 10 Temmuz 2014
                      • 75

                      #895

                      Yorum

                      • azgın boğa
                        Yasaklı
                        • 10 Temmuz 2014
                        • 75

                        #896
                        bana müsaade..
                        ben çift lavaş tavuk dürüm, yanında da ayran içmeye kaçıyorum
                        biz sigara parasına, ekmek parasına ufak tefek birikimlerimizle işlem yapan kişileriz..
                        havyarla pekin ördeği bizim damağımıza uygun değil..
                        yesek bile bünye kabul etmez yafss
                        oruçlu olanların orucunu Allah kabul etsin.. olmayanlara da afiyetler olsun

                        Yorum

                        • korayy
                          Yasaklı
                          • 06 Temmuz 2014
                          • 226

                          #897


                          101425 , -%0.88

                          Petkm 3.59 +%0.84

                          Du bi iftar yapalım ,devam edeceğiz.

                          Yorum

                          • korayy
                            Yasaklı
                            • 06 Temmuz 2014
                            • 226

                            #898
                            peki ... öyle olsun

                            Başka zaman detaylı devam ederiz

                            Yorum

                            • korayy
                              Yasaklı
                              • 06 Temmuz 2014
                              • 226

                              #899
                              Sayın azgın boğa ya topiğimize renk kattığı için ve fakir bendenize karşı tüm yazılarında istinasız tüm yazılarında üçüncü zamir kullandığı için şükranlarımı sunarım

                              AYRICA DA

                              Herzaman yaptığı gibi ,giderken teşekkürü de ihmal etmedi;
                              birkaç değerli pulunu elime, avuçlarıma bırakarak.

                              Bu yazıma böyle bir itibar puanı bıraktı...

                              korayy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                              ALLAH herkesin gönlüne göre versin İNŞALLAH
                              bizim öykümüzün yanında istavritin öyküsü çok hafif kalır .

                              Yorum

                              • korayy
                                Yasaklı
                                • 06 Temmuz 2014
                                • 226

                                #900
                                azgın boğa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                koray bey nirde yafss
                                pardon çift y vardı dimi
                                yafss sabah sabah altıma işeyecem gülmekten
                                gece uyuyamadı herhalde , gelmemiş hala
                                çok keyifli sohbeti var.. olsaydıda iki çift laf edeydik iyidi aslında


                                Dostlarla sohbet zaten hep keyifli olur ,Hörmet bendendir

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information