korayy Nickli Üyeden Alıntı
Mesajı göster
O yüzden işin o kısmına, ben yorum yapmasam daha iyi olur diye düşünmekteyim.
Site konusunda ben olayın karşılıklı hakarete dönmesini istemem. Yani bir topicte iki kişi sürekli birbirine hakaret etmemeli. Orada paylaşım ortamı zarar görür. Ama bu hiç tartışma yaşanmasın anlamında değil.
Tartışmalar dostça olmalı ve kişisel hakaret boyutuna inmemeli.
Umarım kendimi doğru anlatabilmişimdir.














Yorum