Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tkaragoz
    Yeni Üye
    • 31 Ağustos 2013
    • 21

    #871
    korayy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sayın hocam

    Mesela gelip borsa yükselecek deyip de 7.22 ortalama ile GARAN alan birisi var diyelim

    sonra paralel olaylar oldu GARAN 6 kadar düştü ,bunu gidip de başka platformlarda malzeme yapanlar sabah akşam hörmet edip de 2 dubleye adam satanlar aleni ama çok aleni yalan söyleyenleri Garan 8.90 iken haala ayı foto su gönderenleri de eşit mi kabul ediyorsunuz.
    Açıkçası bu tartışmayı bilmiyorum.
    O yüzden işin o kısmına, ben yorum yapmasam daha iyi olur diye düşünmekteyim.
    Site konusunda ben olayın karşılıklı hakarete dönmesini istemem. Yani bir topicte iki kişi sürekli birbirine hakaret etmemeli. Orada paylaşım ortamı zarar görür. Ama bu hiç tartışma yaşanmasın anlamında değil.
    Tartışmalar dostça olmalı ve kişisel hakaret boyutuna inmemeli.
    Umarım kendimi doğru anlatabilmişimdir.

    Yorum

    • korayy
      Yasaklı
      • 06 Temmuz 2014
      • 226

      #872
      Dayı'mızın klasman dışı yieeni ve her şeye rağmen kartal bakışlı yieeni

      Sizlerle olmak büyük bir zevkti ,herzamanki gibi

      Vefa ise başka bir konu,bizde arkadan konuşmak yoktur

      Tekrar iyi geceler

      Yorum

      • korayy
        Yasaklı
        • 06 Temmuz 2014
        • 226

        #873
        tkaragoz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Açıkçası bu tartışmayı bilmiyorum.
        O yüzden işin o kısmına, ben yorum yapmasam daha iyi olur diye düşünmekteyim.
        Site konusunda ben olayın karşılıklı hakarete dönmesini istemem. Yani bir topicte iki kişi sürekli birbirine hakaret etmemeli. Orada paylaşım ortamı zarar görür. Ama bu hiç tartışma yaşanmasın anlamında değil.
        Tartışmalar dostça olmalı ve kişisel hakaret boyutuna inmemeli.
        Umarım kendimi doğru anlatabilmişimdir.
        Biz seni her zaman anlamışızdır ,rahat ol

        Seni ne kadar çok Sevdiğimizi bilirsin

        Yorum

        • tarık37
          Yasaklı
          • 07 Mayıs 2009
          • 9126

          #874


          76 yıllık tatlıcı satılıyor

          http://www.borsagundem.com/haber/76-...tiliyor/607766

          Yorum

          • tarık37
            Yasaklı
            • 07 Mayıs 2009
            • 9126

            #875


            Türk bankacılık sektörü 23 AB ekonomisini geçti

            http://www.borsagundem.com/siyaset-e...cti-607726.htm

            Yorum

            • tarık37
              Yasaklı
              • 07 Mayıs 2009
              • 9126

              #876
              Babacan Nickli Üyeden Alıntı




              Batman'da PTT girişindeki asılı Türk bayrağı, sahur vakti vatandaşlarca yerde bulundu.

              http://www.habervaktim.com/haber/377...indirildi.html


              http://www.borsagundem.com/siyaset-e...sun-607745.htm

              Yorum

              • azgın boğa
                Yasaklı
                • 10 Temmuz 2014
                • 75

                #877
                Günaydınlar herkese hala banlanmamışım
                Benden tek kuruş işlemez banlayıverin gitsin

                Yorum

                • azgın boğa
                  Yasaklı
                  • 10 Temmuz 2014
                  • 75

                  #878
                  Tarık bey bu sitedeki en faydalı paylaşımları siz yapıyorsunuz

                  Yorum

                  • azgın boğa
                    Yasaklı
                    • 10 Temmuz 2014
                    • 75

                    #879
                    Dün kazandığım 20 tl var onu bağışlasammı acaba
                    Gerçi , sigara parasına iş tutulmasına hoş bakmıyorsunuz
                    Sevgili dilavercim , sözünün arkasında durmanı bekliyoruz ..
                    Kimin kaç para yatırdığı belli.. Bi zahmet o sigara paralarını gelen hesaba geri eft yapıver canımın içi

                    Yorum

                    • azgın boğa
                      Yasaklı
                      • 10 Temmuz 2014
                      • 75

                      #880
                      burası referans bir forum sitesi olmuş yafss

                      bu şekilde her zaman gülmem ama bu laf beni yerlere yatırdı

                      Yorum

                      • eren@
                        Tecrübeli
                        • 24 Nisan 2008
                        • 2344

                        #881
                        azgın boğa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        burası referans bir forum sitesi olmuş yafss

                        bu şekilde her zaman gülmem ama bu laf beni yerlere yatırdı
                        Vakit buldukca mesut bey in topiğine de bekleriz

                        Mesutc İle mutlu trade (m&m)
                        Kopyaladıklarım çoğu sosyal medyada görüp istifadenize sunduğum resim yorum ve benzeriler 6362 sayılı Sermaye Piyasası Kanununun 104.,107. ve 115. Maddelerinde de belirtildiği üzere kesinlikte yatırım tavsiye niteliği taşımaz .

                        Yorum

                        • azgın boğa
                          Yasaklı
                          • 10 Temmuz 2014
                          • 75

                          #882
                          koray bey nirde yafss
                          pardon çift y vardı dimi
                          yafss sabah sabah altıma işeyecem gülmekten
                          gece uyuyamadı herhalde , gelmemiş hala
                          çok keyifli sohbeti var.. olsaydıda iki çift laf edeydik iyidi aslında

                          Yorum

                          • azgın boğa
                            Yasaklı
                            • 10 Temmuz 2014
                            • 75

                            #883
                            eren@ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Vakit buldukca mesut bey in topiğine de bekleriz

                            Mesutc İle mutlu trade (m&m)
                            inşallah hocam eğer kovmazlarsa uğrarım

                            Yorum

                            • azgın boğa
                              Yasaklı
                              • 10 Temmuz 2014
                              • 75

                              #884

                              Yorum

                              • azgın boğa
                                Yasaklı
                                • 10 Temmuz 2014
                                • 75

                                #885

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information