Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • azgın boğa
    Yasaklı
    • 10 Temmuz 2014
    • 75

    #841
    korayy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çalıp götürdüğünüz yazıları yerine koyun ,paralarınızı ben vereceğim.

    Yalnız dekont göstermek şartıyla ,

    sizin para yatırdığınızı hatırlamıyorum ,Haa ,avukatlık parası diyorsanız onu da bizden değil ,müvekkillerinizden isteyeceksiniz

    Bakın ne kadar güzel oldu bakın ne kadar da adilane bir anlaşma oldu

    çaldığımız yazı yokki
    sadece eklediğimiz grafikleri, ve çok değerli bilgi paylaşımlarımızı da giderken yanımızda götürdük hepsi o
    çok beğendiğinizi tekrar tekrar okuyacağınızı bilseydik size bir kaset yapardık silmeden önce

    Yorum

    • korayy
      Yasaklı
      • 06 Temmuz 2014
      • 226

      #842
      Geldiğinizden beri ,sizi iyi ağırladım ,buyur ettim

      Sağolun sizde iltifatta kusur etmediniz ,zeki dediniz ,bilgili dediniz ,başarılı dediniz

      Şahsen teşekkür ederim Gene beklerim diyeceğim ama muhtemelen bu son görüşmemiz olacak

      Kendinize iyi bakın ,iki günlük dünya değmez hiç bir şeye

      Öyle 2 dubleye adam satmak ,arkadan yalan dolan konuşmak ...kucaktan kucağa gitmek ...dallama dediğine beyefendi demek ,beyefendi dediğine dallama demek ,rüzgar nerden eserse o tarafa gitmek...yakışmaz delikanlılığa

      400 kişi arasında sadece 4 kişiydiniz...bu onur ömür boyu size yeter

      Yorum

      • korayy
        Yasaklı
        • 06 Temmuz 2014
        • 226

        #843
        Hepinizin aklı burda bunu hepimiz biliyoruz

        Anlaşma basit ,konuyu bir daha uzatmıyacağım

        Hırsızlığınızın bedelini haalen tam ödemiş değilsiniz ,ödeyin lütfen.

        Yorum

        • korayy
          Yasaklı
          • 06 Temmuz 2014
          • 226

          #844
          Ciddi olarak uykum geldi , Herkese iyi geceler

          Yorum

          • azgın boğa
            Yasaklı
            • 10 Temmuz 2014
            • 75

            #845
            geçin bunları.. bunlar çocuk avutması..
            hep aynı taraftan, dar bir kalıpta bakmayın olaylara..
            guzuya biat edecekler kalsın gerisine yallah denildi.. biz de defolup gittik işin özü bu..
            birisine boyun eğipte ona itaat edeceğimize sizin deyiminizle kucaktan kucaktan dolaşırız daha iyi
            ben size bir şey söyleyeyim mi son olarak
            sizi kırmak istemezdim ama bu yazdıklarımın fazlasını hakettiniz..
            insanların arkasından hırsız, manipülatör diye konuşulmaz..
            bu çok ayıp bir şey.. burası forum sitesi herkes düşüncelerini paylaşıyor.. memocan gidipte 2,40 dan dolar almışsa bunun suçlusu, doların yükseleceğini düşünenler mi ?
            bırakın artık insanların arkasından konuşup, ağza alınmayacak sözler söylemeyi..
            hepimiz belli yaşta insanlarız.. çok yakışıksız davranışlar bunlar..
            eğer günün birinde hata yaptığınızın farkına varırsanız, buyrun gelin aramıza
            ama dayı olarak değil.. dost olarak, arkadaş olarak
            iyi geceler , hoşçakalın

            Yorum

            • azgın boğa
              Yasaklı
              • 10 Temmuz 2014
              • 75

              #846
              kim dedi memocana git de 2,40 dan dolar al diye ?
              herkes hatayı başkasında arıyor.. kimsenin bir suçu yok.. başkaları suçlu..
              eğer sen başkasının laflarından etkilenmipte senin için önemli olan bir meblağı gidip bir yatırım aracına basıyorsan, senin borsada vobda işin yok demektir..

              Yorum

              • azgın boğa
                Yasaklı
                • 10 Temmuz 2014
                • 75

                #847
                madem aldın,, ee stop neden yapmıyorsun o zaman.. ?
                ağzında bir türkü; beni üstadlar batırdı..
                buna gülerler be koçum

                Yorum

                • azgın boğa
                  Yasaklı
                  • 10 Temmuz 2014
                  • 75

                  #848
                  insanın bir duruşu olacak..
                  dilaver beyde bu duruş olmadığı müddetçe burayı günlük ziyaret edenlerin sayısı 150-200 ü geçmez..

                  Yorum

                  • azgın boğa
                    Yasaklı
                    • 10 Temmuz 2014
                    • 75

                    #849
                    herkese iyi geceler.. her zaman keyifli sohbet olmaz.. hayat hep Gülpembe değil maalesef..
                    ara sıra böyle eğri oturup doğru konuşmak lazım ama değil mi ?
                    hep kakara kikiri ile olmuyor
                    iyi geceler

                    Yorum

                    • azgın boğa
                      Yasaklı
                      • 10 Temmuz 2014
                      • 75

                      #850
                      Kaç yaşında olduğunu söylemeyeceksin,
                      Ne iş yaptığını söylemeyeceksin,
                      Adını bile söylemekten kaçınacaksın,
                      Dışarıda iki duble atmaktan kaçacaksın ,
                      Ondan sonra da ; dostluk dan arkadaşlıktan bahsedeceksin ,
                      Böyle dostluk da olmaz , arkadaşlıkta olmaz ..
                      Adını , yaşını bile söylemediğin insanlardan dost muamelesi beklersen yanılırsın

                      Yorum

                      • tkaragoz
                        Yeni Üye
                        • 31 Ağustos 2013
                        • 21

                        #851
                        Buralar hala durulmadı demekki.
                        Burada eskiden güzel bir ortam vardı. Onun bozulduğuna üzgünüm sadece.

                        Yorum

                        • azgın boğa
                          Yasaklı
                          • 10 Temmuz 2014
                          • 75

                          #852
                          Keyifli olmasa da, güzel ve faydalı bir sohbetti
                          Tekrar iyi geceler

                          Yorum

                          • azgın boğa
                            Yasaklı
                            • 10 Temmuz 2014
                            • 75

                            #853
                            tkaragoz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Buralar hala durulmadı demekki.
                            Burada eskiden güzel bir ortam vardı. Onun bozulduğuna üzgünüm sadece.
                            Yoo duruldu aslında , geçiyordum uğradım kalıcı değilim yanl

                            Yorum

                            • tkaragoz
                              Yeni Üye
                              • 31 Ağustos 2013
                              • 21

                              #854
                              azgın boğa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Yoo duruldu aslında , geçiyordum uğradım kalıcı değilim yanl
                              Benim olaylarla bir ilgim yok. Ben de geçerken uğradım bir ne var ne yok diye.

                              Bu arada bir köy de ben kurdum adresi www.seanssalonu.net
                              Sevgi saygı çerçevesinde herkesi beklerim.

                              Yorum

                              • azgın boğa
                                Yasaklı
                                • 10 Temmuz 2014
                                • 75

                                #855
                                tkaragoz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Benim olaylarla bir ilgim yok. Ben de geçerken uğradım bir ne var ne yok diye.

                                Bu arada bir köy de ben kurdum adresi www.seanssalonu.net
                                Sevgi saygı çerçevesinde herkesi beklerim.
                                Hayırlı olsun hocam şu an yazdığımız bir yer var .. Uğramaya çalışırız
                                Iyi geceler

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information