Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • korayy
    Yasaklı
    • 06 Temmuz 2014
    • 226

    #766
    dal sarkar kartal kalkar kartal kalkar dal sarkar

    dedik mi ..dediiiiiik ,endeks %2 .3 arttı mı haftalık ..arttıııııııı



    burası yaz köşesi şurası kış köşesi ortada su şişesi


    bunu da dedik mi.. dediiiiiiiiiiiiiiiiiik , PINSU %9.8 arttı mı haftalık ..arttıııııııı

    Vob 3000 point arttı mı arttıııııııııı ,eh ama bunun için bi şey dememiştik

    Yorum

    • korayy
      Yasaklı
      • 06 Temmuz 2014
      • 226

      #767
      korayy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      dal sarkar kartal kalkar kartal kalkar dal sarkar

      dedik mi ..dediiiiiik ,endeks %2 .3 arttı mı haftalık ..arttıııııııı



      burası yaz köşesi şurası kış köşesi ortada su şişesi


      bunu da dedik mi.. dediiiiiiiiiiiiiiiiiik , PINSU %9.8 arttı mı haftalık ..arttıııııııı

      Vob 3000 point arttı mı arttıııııııııı ,eh ama bunun için bi şey dememiştik
      ohh pardon ,şimdi hatırladım.. denmişti

      Bu yoğurdu sarımsaklasak da mi saklasak, sarımsaklamasak da mi saklasak?


      Yorum

      • korayy
        Yasaklı
        • 06 Temmuz 2014
        • 226

        #768
        korayy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        vob 1.57 endeks 1.14 yüzde olarak düştüler

        olm niyetlyiz dedyisek o dün için di ya bunlar ne zaman tekrar düşecek dediklerinde almak lazım bence ,borsada kazanç yolunu bulduk
        geçen gece trend boğa derecesi 60 yazdılar dün piyasa %1.5 düştü ,dün gece trend ayı derecesi 40 dediler bugün piyasa %1 arttı

        derece 60 olsaydı bugün 1.5 artardı herhalde...
        yolu bulduk diyorum kimse inanmıyor ,inanamıyor doğrusu ..bak hakkat diyorum bi takip edin göreceksiniz komedi ya

        Yorum

        • korayy
          Yasaklı
          • 06 Temmuz 2014
          • 226

          #769
          Değirmene girdi köpek, değirmenci vurdu kötek; hem kötek yedi köpek, hem kepek yedi köpek.

          Şemsi Paşa pasajında sesi büzüşesiceler.

          Yeni verşın iki tekerleme

          muhatapları anlar...anlar onlar anlarrrr

          Yorum

          • korayy
            Yasaklı
            • 06 Temmuz 2014
            • 226

            #770
            korayy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            NUH abi ,daha önce bu kadar insan içerisinde sadece 4 isim vermiştin ,diğer 3ü neyse de bu arkadaşı benim hatırım için blacklist ten çıkar ,çok iyi ağarladı beni ,sevgi de saygıda kusur etmedi ,genç bir arkadaşımızdır zamanında kandırılmış anlaşılan ,bak abi çocuk ansiklopedi gibi bilgi paylaşıyor bir iletisini cımbız gibi çekip çıkarmışın,gerçi "TUT KELİN PERÇEMİNDEN" gibi bi tablo olmuş ama gerek yok bence..affetmek ve unutmak iyilerin intikamıdır abi
            benim hatırım için abi
            NUH abi ,unutma ..hatrım için

            Gerçi dürüstlük üstüne bi mini konfrans vermeye kalkışmış ama olsun ..hoşgörüyoruz

            eeh bi de biz yazarsak ,,olmaz şimdi ..... oldukça orantısız bir güç kullanımı olur ki ,bize yakışmaz

            Yorum

            • korayy
              Yasaklı
              • 06 Temmuz 2014
              • 226

              #771
              azgın boğa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              muhabbetiniz bol olsun..
              Teşekkürler,buyrun beraber olsun..

              Yorum

              • korayy
                Yasaklı
                • 06 Temmuz 2014
                • 226

                #772
                korayy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                abi ,ara ver dediysek bu kadar da değil hani

                Petkm SÜPERDİ GENE

                korayy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                Bakalım yarın ne olacak
                98400 ,1.16%+

                Yorum

                • korayy
                  Yasaklı
                  • 06 Temmuz 2014
                  • 226

                  #773


                  Huzurlu mutlu hafta sonları

                  Yorum

                  • azgın boğa
                    Yasaklı
                    • 10 Temmuz 2014
                    • 75

                    #774
                    korayy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Teşekkürler,buyrun beraber olsun..
                    İnşallah Koray bey. Uğrarım
                    Yazdıklarınızın çoğunu anlayamadım, öncesi var herhalde .

                    Yorum

                    • azgın boğa
                      Yasaklı
                      • 10 Temmuz 2014
                      • 75

                      #775
                      korayy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      geçen gece trend boğa derecesi 60 yazdılar dün piyasa %1.5 düştü ,dün gece trend ayı derecesi 40 dediler bugün piyasa %1 arttı

                      derece 60 olsaydı bugün 1.5 artardı herhalde...
                      yolu bulduk diyorum kimse inanmıyor ,inanamıyor doğrusu ..bak hakkat diyorum bi takip edin göreceksiniz komedi ya
                      Hangi siteden takip ediyorsunuz ?

                      Yorum

                      • korayy
                        Yasaklı
                        • 06 Temmuz 2014
                        • 226

                        #776




                        http://forum.keyborsa.com/showthread...habbet/page648

                        Yorum

                        • azgın boğa
                          Yasaklı
                          • 10 Temmuz 2014
                          • 75

                          #777
                          60 küsür yaşındaki bir insanı , yalnız başına bir apartman dairesinde oturmaya mahkum ettiler.
                          Oysa , her şey ne kadar da güzeldi .

                          Yorum

                          • azgın boğa
                            Yasaklı
                            • 10 Temmuz 2014
                            • 75

                            #778
                            Kuzu kullanıcı adıyla yazan beyfendi kimdir ? Nerede yazıyor ? Göremedim ?

                            Yorum

                            • korayy
                              Yasaklı
                              • 06 Temmuz 2014
                              • 226

                              #779

                              Yorum

                              • korayy
                                Yasaklı
                                • 06 Temmuz 2014
                                • 226

                                #780

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information