Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • korayy
    Yasaklı
    • 06 Temmuz 2014
    • 226

    #826


    Hadi bakalım selam söyle ,boy boy abilerine

    Öyle 51 ler 31 ler ,sigara parasına oynuyanlar dengimiz değil ,yüzlerine söylendi

    öyle arkalarından konuşulmadı

    Hade bakim ,baş baş

    Yorum

    • korayy
      Yasaklı
      • 06 Temmuz 2014
      • 226

      #827
      günaydınlar herkese.. emmicim güzel bir kayış bekliyorum ne dersin ?

      kim didi psar mı ? düzeltmenin adı ne zaman gaymah oldu




      Yorum

      • azgın boğa
        Yasaklı
        • 10 Temmuz 2014
        • 75

        #828
        bu site çok ilginçmiş gerçekten
        herkesin bir sürü nicki var..
        nuh, eşantiyon, ncavuş, korayy, ata...
        daha sayayım mı ?
        bir insan neden bir sürü nicke ihtiyaç duyar acaba
        insanların yakasına yapışıp da 50-100 para koparmaya çalışan site sahibi uğramıyor herhalde siteye
        ocak ayında gelir herhalde tekrar
        hani insanların parasını iade edecekti ?
        guzu efendiye biat ettiğiniz söyleniyor her yerde ?
        her aldığınız nickle, guzuya övgüler yaza yaza sitesine girmek için izin istiyorsunuz ?
        ortakmısınız ? yoksa yanında mı çalışıyorsunuz guzunun ?
        hatice öyle ise netice de böyle olur
        azıcık eğri oturup doğru konuşmak lazım değmi ama

        Yorum

        • korayy
          Yasaklı
          • 06 Temmuz 2014
          • 226

          #829
          azgın boğa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          bu site çok ilginçmiş gerçekten
          herkesin bir sürü nicki var..
          nuh, eşantiyon, ncavuş, korayy, ata...
          daha sayayım mı ?
          bir insan neden bir sürü nicke ihtiyaç duyar acaba
          insanların yakasına yapışıp da 50-100 para koparmaya çalışan site sahibi uğramıyor herhalde siteye
          ocak ayında gelir herhalde tekrar
          hani insanların parasını iade edecekti ?
          guzu efendiye biat ettiğiniz söyleniyor her yerde ?
          her aldığınız nickle, guzuya övgüler yaza yaza sitesine girmek için izin istiyorsunuz ?
          ortakmısınız ? yoksa yanında mı çalışıyorsunuz guzunun ?
          hatice öyle ise netice de böyle olur
          azıcık eğri oturup doğru konuşmak lazım değmi ama
          Sizi biz davet etmedik buraya ,kendiniz geldiniz



          Eh ,daha fazla tutmayalım sizi o zaman

          Huzurlu geceler

          Yorum

          • azgın boğa
            Yasaklı
            • 10 Temmuz 2014
            • 75

            #830
            tam olarak kaç nickiniz var beyefendi ?
            size ne diye hitap edeceğimi de bilemiyorum
            ncavuşmu desem ? ata mı desem ? nuh mu ?

            Yorum

            • korayy
              Yasaklı
              • 06 Temmuz 2014
              • 226

              #831
              Ben Korayy , çift y

              Yorum

              • azgın boğa
                Yasaklı
                • 10 Temmuz 2014
                • 75

                #832
                korayy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Ben Korayy , çift y
                tek y li olanı da mı var

                Yorum

                • azgın boğa
                  Yasaklı
                  • 10 Temmuz 2014
                  • 75

                  #833
                  insanların arkasından atıp tutmaya gerek yok koray beycim
                  o giden yağız delikanlıların gitme sebebini de çarpıtmaya gerek yok
                  site sahibi guzu hepinizin üstündedir, guzu nederse o olur dedi..
                  o kimseye biat etmeyen, si..kin,n doğrultusunda hareket etmeyi seven Anadolu insanı da al forumunu da başına çal diye gittiler
                  o gidenlerin hepsinin sadece tek bir nicki var.. belki 10 yıldır aynı nicki kullanıyorlar..
                  gururu olan, kendine saygısı olan defolup gitti.. gerisi de burada kaldı.. işin özü budur

                  Yorum

                  • korayy
                    Yasaklı
                    • 06 Temmuz 2014
                    • 226

                    #834
                    azgın boğa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    insanların arkasından atıp tutmaya gerek yok koray beycim
                    o giden yağız delikanlıların gitme sebebini de çarpıtmaya gerek yok
                    site sahibi guzu hepinizin üstündedir, guzu nederse o olur dedi..
                    o kimseye biat etmeyen, si..kin,n doğrultusunda hareket etmeyi seven Anadolu insanı da al forumunu da başına çal diye gittiler
                    o gidenlerin hepsinin sadece tek bir nicki var.. belki 10 yıldır aynı nicki kullanıyorlar..
                    gururu olan, kendine saygısı olan defolup gitti.. gerisi de burada kaldı.. işin özü budur
                    Mekanda 2 kişi ,bahçede 3 kişi ,cafe de 5 kişi

                    Burda gelindiğinden beri hemen hemen tüm topiklerde yaz fakat muhatap alınma

                    Özel den mesaj gönder

                    Ben olsaydım 85 forumda yazsaydım bende sıkılırdım,gene dönüp dolaşıp buraya gelirdim



                    Hade bakalım ...git selam söyle

                    ata nın kırlangıcı ,Dayı'sının kartal bakışlı yieeni

                    Yorum

                    • azgın boğa
                      Yasaklı
                      • 10 Temmuz 2014
                      • 75

                      #835
                      delikanlı dilaverin paraları iade etmesini bekliyoruz..
                      herkesin parasını geri vermeye hazırım demişti..
                      bekliyoruz paraları
                      bizim için sigara parası bile büyük para.. sizin için küçük şeyler bu paralar

                      Yorum

                      • korayy
                        Yasaklı
                        • 06 Temmuz 2014
                        • 226

                        #836
                        azgın boğa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        koray bey çok espirilisiniz gerçekten..
                        ama ben 69 yaşında yaşlı bir insanım..
                        paramın çoğunu borsada kaybettim ama kalan paramla istanbulun üçte birisini satın alabilecek güçteyim
                        girdiğim tahtayı çizer atarım
                        benim girdiğim tahtadan herkes çekilir.. buna garan da dahildir
                        ismim azgın boğa.. nays tu miit yuu

                        azgın boğa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        delikanlı dilaverin paraları iade etmesini bekliyoruz..
                        herkesin parasını geri vermeye hazırım demişti..
                        bekliyoruz paraları
                        bizim için sigara parası bile büyük para.. sizin için küçük şeyler bu paralar

                        Yorum

                        • azgın boğa
                          Yasaklı
                          • 10 Temmuz 2014
                          • 75

                          #837
                          korayy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          insan zengileştikçe paraya daha çok ihtiyacı oluyor

                          Yorum

                          • azgın boğa
                            Yasaklı
                            • 10 Temmuz 2014
                            • 75

                            #838
                            ben tek kuruş para vermedim zaten.. sabah akşam para istenen bir siteden bir cacık olmayacağını biliyordum o yüzden gerek duymadım..

                            Yorum

                            • korayy
                              Yasaklı
                              • 06 Temmuz 2014
                              • 226

                              #839
                              Çalıp götürdüğünüz yazıları yerine koyun ,paralarınızı ben vereceğim.

                              Yalnız dekont göstermek şartıyla ,

                              sizin para yatırdığınızı hatırlamıyorum ,Haa ,avukatlık parası diyorsanız onu da bizden değil ,müvekkillerinizden isteyeceksiniz

                              Bakın ne kadar güzel oldu bakın ne kadar da adilane bir anlaşma oldu

                              Yorum

                              • azgın boğa
                                Yasaklı
                                • 10 Temmuz 2014
                                • 75

                                #840
                                neyse bu günlük yeter bu kadar.. banlanana kadar görüşürüz koray beycim
                                banlandıktan sonra ise, yaptıklarınızdan ve söylediklerinizden pişmanlık duyarda gelmek isterseniz size de kapımız açık her zaman

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information