Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
bu site çok ilginçmiş gerçekten
herkesin bir sürü nicki var..
nuh, eşantiyon, ncavuş, korayy, ata...
daha sayayım mı ?
bir insan neden bir sürü nicke ihtiyaç duyar acaba
insanların yakasına yapışıp da 50-100 para koparmaya çalışan site sahibi uğramıyor herhalde siteye
ocak ayında gelir herhalde tekrar
hani insanların parasını iade edecekti ?
guzu efendiye biat ettiğiniz söyleniyor her yerde ?
her aldığınız nickle, guzuya övgüler yaza yaza sitesine girmek için izin istiyorsunuz ?
ortakmısınız ? yoksa yanında mı çalışıyorsunuz guzunun ?
hatice öyle ise netice de böyle olur
azıcık eğri oturup doğru konuşmak lazım değmi ama
bu site çok ilginçmiş gerçekten
herkesin bir sürü nicki var..
nuh, eşantiyon, ncavuş, korayy, ata...
daha sayayım mı ?
bir insan neden bir sürü nicke ihtiyaç duyar acaba
insanların yakasına yapışıp da 50-100 para koparmaya çalışan site sahibi uğramıyor herhalde siteye
ocak ayında gelir herhalde tekrar
hani insanların parasını iade edecekti ?
guzu efendiye biat ettiğiniz söyleniyor her yerde ?
her aldığınız nickle, guzuya övgüler yaza yaza sitesine girmek için izin istiyorsunuz ?
ortakmısınız ? yoksa yanında mı çalışıyorsunuz guzunun ?
hatice öyle ise netice de böyle olur
azıcık eğri oturup doğru konuşmak lazım değmi ama
insanların arkasından atıp tutmaya gerek yok koray beycim
o giden yağız delikanlıların gitme sebebini de çarpıtmaya gerek yok
site sahibi guzu hepinizin üstündedir, guzu nederse o olur dedi..
o kimseye biat etmeyen, si..kin,n doğrultusunda hareket etmeyi seven Anadolu insanı da al forumunu da başına çal diye gittiler
o gidenlerin hepsinin sadece tek bir nicki var.. belki 10 yıldır aynı nicki kullanıyorlar..
gururu olan, kendine saygısı olan defolup gitti.. gerisi de burada kaldı.. işin özü budur
insanların arkasından atıp tutmaya gerek yok koray beycim
o giden yağız delikanlıların gitme sebebini de çarpıtmaya gerek yok
site sahibi guzu hepinizin üstündedir, guzu nederse o olur dedi..
o kimseye biat etmeyen, si..kin,n doğrultusunda hareket etmeyi seven Anadolu insanı da al forumunu da başına çal diye gittiler
o gidenlerin hepsinin sadece tek bir nicki var.. belki 10 yıldır aynı nicki kullanıyorlar..
gururu olan, kendine saygısı olan defolup gitti.. gerisi de burada kaldı.. işin özü budur
Mekanda 2 kişi ,bahçede 3 kişi ,cafe de 5 kişi
Burda gelindiğinden beri hemen hemen tüm topiklerde yaz fakat muhatap alınma
Özel den mesaj gönder
Ben olsaydım 85 forumda yazsaydım bende sıkılırdım,gene dönüp dolaşıp buraya gelirdim
Hade bakalım ...git selam söyle
ata nın kırlangıcı ,Dayı'sının kartal bakışlı yieeni
delikanlı dilaverin paraları iade etmesini bekliyoruz..
herkesin parasını geri vermeye hazırım demişti..
bekliyoruz paraları
bizim için sigara parası bile büyük para.. sizin için küçük şeyler bu paralar
koray bey çok espirilisiniz gerçekten..
ama ben 69 yaşında yaşlı bir insanım..
paramın çoğunu borsada kaybettim ama kalan paramla istanbulun üçte birisini satın alabilecek güçteyim
girdiğim tahtayı çizer atarım
benim girdiğim tahtadan herkes çekilir.. buna garan da dahildir
ismim azgın boğa.. nays tu miit yuu
delikanlı dilaverin paraları iade etmesini bekliyoruz..
herkesin parasını geri vermeye hazırım demişti..
bekliyoruz paraları
bizim için sigara parası bile büyük para.. sizin için küçük şeyler bu paralar
neyse bu günlük yeter bu kadar.. banlanana kadar görüşürüz koray beycim
banlandıktan sonra ise, yaptıklarınızdan ve söylediklerinizden pişmanlık duyarda gelmek isterseniz size de kapımız açık her zaman
Yorum