Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #1366
    gümüşlerim napıyor diye graf açtım ve ne göreyim aman tanrım


    tuvalet maşrapa formasyonu




    piyasa açılsın önce full gümüş alıyorum tabiki gram düşse iflas etmiyoruz.








    milletin gazına gelip altın gümüş 2016 itibariyle cortlayanlar kaldıraçlı tüm paralarını kaybettiler kaybetme potansiyelleri mevcut devam etmektedir......





    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #1367



      aşşağı kesişimle başlıyor hafta. peki önceki kesişimlerde ne olmuş dip olmuş ne ilginç bi para birimi götü başı belli olmuyor al verince 2.17 den 3.07 ye gitti 2.88 de sat veriyir.


      şimdi ne yapmalı al beklersen yukarda gelecek ?

      peki ya 1 sene çıkmazsa bilemezsin.

      burası dipte kalabiliyor. 2.17 alda giren şimdi çıksa tekrar 3 gibi al verse diyelim 4 olsa karambole işlem yapmayan gene kazanıyor.

      fiyat ortalamaların altında aşşağı sarkıyor yani bi bakıma fiyat ucuz demek bir bakıma ise satıp kaçanlar var satııcılar baskın demek. şu an için yani bi bok demek değil çok ilginç.

      turizmm patlak

      bölge patlak

      harcamalar çok fazla

      savaş var

      terör var

      ülkelerle takışma var

      her bok bombok

      gerçek bu malesef.

      ama haftalık graf aşşağı sattı. !

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #1368


        ne kadar geri zekalı haberler mesajlr medyada servis ediliyor

        bu kadar geri zekalı insan mıyız biz bu haberler yapılabiliyor

        eeee salak saf olunca shortta batmak milletin lafıyla çok güzel zaten kaderimiz bu safız inanıyoruz.

        hasktri ordan yok herif gelmiş bilmem bok


        emerging market grafiği yani tüm emerginglerin bileşimi

        emerging grafına bakıp milletin gazıyla hangi diplerde hangi yıllar öncesinin fiyatıyla lafa gaza gelip keriz gibi cortlayıp yukarı piramit yaptığınızza eyi bakın. bu işler böyle. rsi o dip yapıp tepki ve düşüş devam edemezmiydi edebilirdi. dünya da hayat sona mı eriyor amk sıfıra mı gidiyor ki shortluyosun bide dönüp üstüne piramit. al gelmiş şubatta iste yukarı kesişme var en basit grafik.

        Yorum

        • gundwane
          Tecrübeli
          • 18 Ağustos 2011
          • 1922

          #1369
          Dolar da kısa vade obo dan bahsettim idi

          Hedef 2.75 gibi idi..

          Aylık macd aşşa kesti yada kesmek üzere idi..

          Amma velakin şu haftalık macd ve rsi can sıkıcı duruyor..

          Macd özellikle yukarı kesecek mi yoksa düşüp manda poku gibi yayılacak mı yukarı keserse fiyat ne olacak..?

          soru işareti..

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #1370
            gundwane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            can sıkıcı duruyor..

            keserse fiyat ne olacak..?

            soru işareti..
            dolar tl de işlem yapacaksan

            korkuya tükürmen lazım


            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #1371
              korkuya tükür


              Yorum

              • gundwane
                Tecrübeli
                • 18 Ağustos 2011
                • 1922

                #1372
                1 ay önce çok değil..
                Suriye ile savaşa girmiş idi..
                Dolarda hedef 3.60 idi
                MB rezervleri erimiş dımdızlak ortada kalmış idi..
                Rusya ile ilişkilerimiz bitmiş hatta savaş tamtamları çalıyordu..
                Mülteci sorunu ile boğuşuyor berbat halde idik..
                İçeride tüketim düşmüş insanlar borç batağında idi.Krediler dönmüyor kayyumlar cirit atıyor şirketler birbiri üzerine devrilircesine batıyordu.
                FED çat çat çat diye faiz artıracak millet dolar dolar diye inler hale düşecek idi..

                Her an herşey olabilir..

                Sonra ..

                Evet oldu..

                Dolar yüzde 5 düştü borsa 10.000 puan ralli yaptı..

                Günlerdir izliyorum..Adam dayamış kamyonu bankalarda ..2 kademe düştü mü mal bulmuş magribi gibi dalıyorlar..

                ......


                Borsa bu..Bir anda alırlar bir anda satarlar..

                Bir manası yoktur..

                Kazanamazsın..
                İmkansız..

                Bugün borsayı izleyen birisi mal almadan DURMASI için

                Borsacı olmaması lazım..

                Bugün mal almadan duramayan adam bakkaldır terzi dir lağımcıdır orman bekçisidir..

                Borsacı olmayın..

                Lağımcı olun..

                En azından kaybetmezsiniz..

                Burada sadece ve sadece kayıp var..

                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #1373
                  borsa şortlanmaz yazdım hocam ucuz emerging grafı meydanda tur grafı meydanda kaç yılın dibindeydi milletle gaza gelip lafla sözle cortlarsan iflas edersin kafayı yersin hele piramit bitirir.


                  aynı şeyler şimdi gelelim dolar tele grafına..



                  malum en uyduruk 2 ortalama

                  dolar tele grafı

                  sistem
                  günlük sat
                  haftalık sat




                  ama dip aramak isteyen maceraya girebilir tükürerek yannız çok tükürmeyin camdan arabayla giderken yüzüne geri çarpabilir

                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #1374
                    mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    gümüşlerim napıyor diye graf açtım ve ne göreyim aman tanrım


                    tuvalet maşrapa formasyonu




                    piyasa açılsın önce full gümüş alıyorum tabiki gram düşse iflas etmiyoruz.








                    milletin gazına gelip altın gümüş 2016 itibariyle cortlayanlar kaldıraçlı tüm paralarını kaybettiler kaybetme potansiyelleri mevcut devam etmektedir......






                    Maşrapa


                    Gümüş 16,035 +0,816 +5,36%

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #1375
                      bunu sık sık yaziyorum emme bi faydası yok kimseye belki 1 kişiye olmuştur.

                      şimdi milletin gazıylan nerden cort açtığınıza eyi bakın.
                      bunun tepesi 190.000 ediyor aşşa yukarı... mümkün mü ben ne bilim. 2015 başına kadar çıkmaya kalkarsa 140.000 civarı.

                      Türkiye bağdattan bile daha çok bombalı saldırıda cenazenin olduğu bi ülke olduğu gerçeği de kenarda dursun.2015 başı 140 binlerde olduğunu not edin.
                      ama her yerimiz bombok.
                      inanmıyorsan işeyip rüzgara cort açıp birde piramit yapma sakın gaza gelip.
                      ülke bombok hemfikiriz.
                      ama fiyat nerde dikkat et.

                      kim neyi satın alıyor belli değil bizide ilgilendirmiyor soyulmayın. mal gibi.

                      göçerse hakkıdır ama ya göçmezse.

                      1 kasımdan iyi durumdamıyız değiliz orayı geçer mi görürmü kafaya yatmıyor. neden her yerimiz kötü.
                      faiz indirim muhabbeti çıkarttılar gene. ben şaşırıyormuyum asla.

                      faizler insin balon şeklinde gidip kredi alacağım.

                      selametle..


                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #1376
                        şimdi suriyenin parası forex den çıkmış mı çıkmamışmı çok bilmiyorum ama çıkmış gibi.
                        merkez bankası sayfasından kur bilgisine baktım
                        bilgi olsun.






                        Damascus, SANA The Central Bank of Syria (CBS) on Thursday set the exchange rate of the USD at SYP 432.74 for banks, 432.84 for currency exchange companies and 420 for transfers.

                        The CBS also set the exchange rate of the EUR at SYP 480.23 for banks, 480.34 for currency exchange companies and 471.39 for transfers.

                        On Wednesday, the exchange rate of the USD was set at SYP 422.48 for banks, 422.89 for currency exchange companies and 410 for transfers, while the exchange rate of the EUR was set at SYP 469.07 for banks, 469.54 for currency exchange companies
                        and 455 for transfers

                        Barry/ Ghossoun

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #1377
                          objektif

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #1378




                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #1379

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #1380

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information