Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #1396
    gram altın grafına göre bugün dolar patlayabilir yukarı


    ne alakası var deil mi

    1223 den dün altın longladım kapatıp açılışta dolara pompa

    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #1397

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #1398
        mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        ben yükseleceğine oynuyorum abey

        gram altın gümüş gram dolar fizik sayılır alıyorum

        batma riskim yok


        113,938



        booom






        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #1399






          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #1400




            Korkuya tükürmek.

            Yorum

            • lidya
              Yeni Üye
              • 12 Eylül 2011
              • 48

              #1401
              Anlamadım

              Yorum

              • gundwane
                Tecrübeli
                • 18 Ağustos 2011
                • 1922

                #1402
                Yeni MB başkanı benim beklediğim gibi faizsiz bankacılıkdan gelen birisi oldu..
                Yani Tayyip Beyin 1 dediğini 2 etmeyecek bir zat..
                Zaten Tayyip Bey katılım olayına destek vereceklerini belli eden konuşmalar yapmış idi..
                Güzel..
                Faizleri haşır huşur indirmeye başlayacak gibi duruyor..

                Bu yeni dönemde katılım bankaları mevduat getirisi bakımından diğer bankalara yaklaşabilir..Hatta geçebilir mi acaba..


                İkinci bir soru da Katılımcıların ve Bankacılar diye 2 ayrı cephe mi oluşturulmaya çalışılıyor..?

                Bu 2 soru ortadadır..


                Öte yandan bir DEUTSCHE söylentisi alabildiğine yayılıyor..Deutsche ile birlikte bir kaç bankanın daha adı geçiyor..
                Bu seferki 2008 in en az 10 katı olacak diye de ekleniyor..

                DAX ı bilmem ama DOW iplemiyor gibi bu söylentiyi..

                2008 de lehman diye bir banka duydunuz mu deseler idi TR de bilen 3-5 adam çıkardı..Bir anda batıverdi..

                Fakat lehman batmadan evvel ki aylarda DOW zirvesinden yüzde 20 aşşa yuvarlanmış kendine alıcı arıyordu..

                Şimdilerde DOW da aylık MACD yi bir kenara bırakırsak fiyat zirvelerde geziniyor..
                Aylık MACD çöküşe işaret ediyor..

                Tutar mı

                Bilinmez..

                Bu çöküş ün nedeni DEUTSCHE olur mu..

                O da bilinmez şu aşamada..

                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #1403
                  gundwane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Bu çöküş ün nedeni DEUTSCHE olur mu..

                  O da bilinmez şu aşamada..



                  grafik çöküşe uygun

                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #1404
                    GAU/TRY 114,685 +0,131 +0,11%


                    ippne dolar destek verseydi okeye dönmüştüm şimdi


                    Altın 1,263.70 +5.70 +0.45%
                    Gümüş 16.075 +0.099 +0.62%

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #1405
                      GÜMÜŞ 16.17 DEKİ zirveyi geçerse çarşı karışır

                      Yorum

                      • gundwane
                        Tecrübeli
                        • 18 Ağustos 2011
                        • 1922

                        #1406
                        DAX aynen hemde çok ilginç hemen hemen lehman öncesi DOW un gördüğü değerlerden döndü 12500 falan..
                        Dow da da lehman söylentileri ayyuka çıktığında yüzde 20 değer kaybı cepte idi..dax da aynı..
                        Dow oradan 7000 lerin altına kadar indi idi sanırım..

                        Amma velakin..
                        Dow daha ağır bir endeks DAX da düşüş ççooook daha derin olabilir..

                        3000 lerin altı mesela..

                        Fakat DEUTSCHE bu boru değil..DOW hiç iplemiyor görünüyor..İlginç olan kısmı o..Yüzde 1-2 bile gevşetmiyorlar 15.500 lerden ateşe değmiş gibi aldılar 2 kere ..

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #1407



                          dow grafiğide satışlarda emmme 17 bin altında daha bi emin olunabilir şuan yukarda duruyor

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #1408
                            dolar telee yi hökümet gontrol altına aldığına inanıyorum hökümete karşı zayıflık olmadan hareket çekmiyir ipne kur dolar çıkmayınca altın çıkamıyor kar edemiyoruz elektrik su faturaları birikti emme gram altın grafiği çıkacak gibi dolar bi noktadan destek vereceğine inanıyorum

                            Yorum

                            • gundwane
                              Tecrübeli
                              • 18 Ağustos 2011
                              • 1922

                              #1409
                              Mehmet olaya grafik ile katılmışsın eline sağlık..
                              Tam da işaretlediğin yerde DOW..
                              15.500 den 2 kere tepmesine aylık MACD bana mısın demedi..Düşüş ünü sürdürdü..
                              İleride şöyle deme ihtimalimiz var.

                              "Vay anasını çöküş öncesi aşşa yukarı malı vermişler aaaaaaabiiiiii"

                              MACD de hep söylerim vade uzadı mı güvenilir liği artar..
                              Ammaaa yüzde yüz değildir..Yani dow buradan 19.000 e uzar MACD ilk zirvesinin altında olmak üzere 2. bir zirve de yapabilir..

                              Yani kaldırıp vurma..

                              Bu özellikle bizim gibi eşşek piyasalarında sıkça görülür..

                              DOW da genelde kesti mi gider..

                              Duuu bakalım..Nöööölecek

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #1410
                                GELECEĞİ ÇİZİYORUM

                                OLURSA FENA ÜNLÜ OLURUM

                                BOOOM





                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information