Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • gundwane
    Tecrübeli
    • 18 Ağustos 2011
    • 1922

    #1246
    Kapı önünde tu kaka..
    Kapalı kapılar ardında yaşa paşa var ol..

    Bu haberlerin tek bir manası var benim gözümde..

    Korkuyorlarrrrr

    Hemde nasıl..

    Tüsiad yapmayın etmeyin hepimiz batarız turlarına çıkarken aynı patronlar gazetelere vatandaşı oyalayın ortalık günlük gülistanlık şıkıdım şıkdım mesajı verin demişler..

    Yorum

    • gundwane
      Tecrübeli
      • 18 Ağustos 2011
      • 1922

      #1247
      Aklı başında hiç bir İŞ ADAMI siyasetten birisine güvenmez..Köprü üzerinde ağa paşa varol sen olmasan biz ne yapardık çekilir..

      Gideceği belli olduğunda ilk tekme yine aynı adamlar tarafından çekilir..

      Yoklama çekmeye çıktılar..Durumlar ne kadar ciddi ne halt yiyecek bunlar paracıklarımızı ne yapalım..Nasıl bir yol çizelim turu..

      OLumsuz bir kanıya varıp dönerlerse görün siz bombardımanı..

      Yorum

      • gundwane
        Tecrübeli
        • 18 Ağustos 2011
        • 1922

        #1248
        Her daim onlar ilk tirler bu topraklarda..
        İlk ler hep onlardan çıkmıştır..

        Normal vatandaşın şansı sıfır veya sıfıra yakındır..

        İlk hareketide onlar çekecek ayarı onlar verecekler..

        Yorum

        • gundwane
          Tecrübeli
          • 18 Ağustos 2011
          • 1922

          #1249
          Teknik analiz temel analiz..

          Hayır..

          İlk önce bunları öğreneceksiniz..

          Sonra reel para sokacaksınız sisteme..Bunları iyice sindirmeden reel para sokarsan al bunu tut derler paranıda alırlar neye uğradığını şaşırırsın haa haa haa diye kalırsın..

          Yorum

          • gundwane
            Tecrübeli
            • 18 Ağustos 2011
            • 1922

            #1250
            Benim gözümden bu iş bitmiştir..
            4 senedir çözülemeyen bir yunanistan FED İn faiz artırdım artıracam zama zingoları
            tek partinin iktidardan düşmesi..

            Koalisyon çıksa bile ömrü uzun olmayacak tek parti dönemindeki kararlılık ve düzen tabikide olmayacak bu da birilerinin tekerine fena çomak sokacaktır..

            Yorum

            • gundwane
              Tecrübeli
              • 18 Ağustos 2011
              • 1922

              #1251
              Olası bir koalisyon görülmedik bir çoşkuda kutlanabilir..

              Millet ne oluyor kesin bi haber çıkacak koalisyon hiç de korkulan birşey değişmiş dedirtene kadar sürebilir lerde..

              Artık nasıl davranılması gerektiğini yazmayacam öyle bir durumda..


              Hayır durumlar çok çok acil ise buradan fiyata bakmadan da "outgoing only" yapabilirler..

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #1252
                mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                sanki dev bankaları sanayi şirketlerini iktidar yönetiyodu da satış geldi..

                2012 - 2014 dibi dolar bazlı endeks dün görüldü..

                Burdan alınmayacaksa nerden alınacak?

                2.7 dolara geri döndü..

                60 bin değil 75 bin lerde 2.7 dolar görüldü..

                Hayat devam ediyor isimler geçicidir..

                Ucuz fiyatlarda ekranı kapat kaç gibi şeyler spotta işlem yapan için alacaksa ucuzdan kaçmak gereksizdir..

                Daha ucuzlarmı ucuzlamaz mı bilinmez.. Belki diptir..

                Kaldıraçlı ne olduğu belirsiz saniyelik işlemler için bahsetmiyoruz..

                Düşse ne olur 2.7 dolardan gene ucuz olur..

                Tepesi 5.1 dolar...

                Yarı fiyatına yakın sonuçta..

                Iyi bi iş yerin varsa kar ediyorsa iş yapıyorsa iş sıkıntısı çekmiyorsa kimin ne yaptığı önemli değildir..

                Değerdir..
                bist 100 83.394,22 +939,84 +1,14%

                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #1253



                  yorum kim nası hayal ederse...

                  Yorum

                  • gundwane
                    Tecrübeli
                    • 18 Ağustos 2011
                    • 1922

                    #1254
                    Bugün beni doğrulayan 2 bilgi geldi..Bu bilgi burun harici gelen ekranlara düşen bilgi ama burnu doğruluyor..

                    Neydi onlar..

                    Baykal koalisyon falan yok tiyatro dedi..

                    İkincisi de tüketici güven endeksi idi..Geçen aya göre yüzde 2.7 azalmış 64.66 olmuş..

                    Reel piyasa berbat durumda ..Özellikle konut piyasasında yaprak kımıldamıyor..

                    Bankaların konut kredi verirken işleri iyice sıkılaştırdığını duymaya başladım sağdan soldan..

                    Yorum

                    • gundwane
                      Tecrübeli
                      • 18 Ağustos 2011
                      • 1922

                      #1255
                      Piyasalara havuç taktiği ile tutmaya devam..

                      Neymiş koalisyon olacak mış ve sonra ralli..

                      Ne zamandan beri koalisyon tek parti iktidarından iyi imiş yabancıların gözünde..

                      Kaldıki koalisyon olma ihtimali yüzde 10 yürüme ihtimali yüzde SIFIR..

                      Erken genel seçim kaçınılmaz..

                      Fakat erken genel seçim bir fayda sağlayacak mı.

                      Ya oy oranları tastamam aynı çıkarsa..

                      Buyrun cenaze namazına..

                      Yorum

                      • gundwane
                        Tecrübeli
                        • 18 Ağustos 2011
                        • 1922

                        #1256
                        Bütün tahtalarda yabancı kisvesi altında patronlar buldukları kademeden mal satıyorlar..

                        Bir kaç şirkette ortak alımı kisvesi ile millete havuç uzatıp gelene gidene mal dağıtıyorlar..

                        Bir patron kendi şirketini neden satar peki..

                        Yorum

                        • gundwane
                          Tecrübeli
                          • 18 Ağustos 2011
                          • 1922

                          #1257
                          Aslında bütün büyük para babaları FED in QE yi sonlandırma ve GEZİ olayları nın sonucunda TR de bir dönemim kapandığının farkındalardı..
                          O tarihten beri hisse sat dolar biriktir pozisyonundalar..

                          Ne zamana kadar..

                          FED faiz artırıp yol haritasını çizene kadar..

                          O tarihe kadar nereden dolar alırsan ve nereden hisse satarsan kardasın..

                          Yorum

                          • gundwane
                            Tecrübeli
                            • 18 Ağustos 2011
                            • 1922

                            #1258
                            DOW da aylık macd uzunnnn bir süreden sonra aşşa kesmiş durumda trigger i..

                            Orada da bir şelale söz konusu olabilir..

                            Bunları ÖTELEYECEK tek şey FED in faiz artışı açıklamasını BİR DAHA geciktirmesi..

                            Yahut ekonomik görünümde bozulmalar var diye eveleyip geveleyip rafa kaldırdık demesi faiz artışını..

                            Bu aslında çok daha kötü bir haber ama piyasalar ralli havasında kutlayabilir..

                            Bu aslında şu demek..

                            4 trilyon dolar bastık..

                            Amma velakin bi b.k olmadı a.q.

                            run for your life.

                            Yorum

                            • gundwane
                              Tecrübeli
                              • 18 Ağustos 2011
                              • 1922

                              #1259
                              MB nın faiz artırma silahı var..

                              Ama ekonomik aktivite çok zayıf..

                              Faiz artışı olursa ekonomi de küçülme görebiliriz..

                              Bu durumda da doların önü alınamıyor..

                              İki ucu b.. değnek..Nereden tutsan elinde kalıyor..

                              Yorum

                              • gundwane
                                Tecrübeli
                                • 18 Ağustos 2011
                                • 1922

                                #1260
                                Koalisyona zerre kadar inanmıyorum..
                                Olsa bile YÜRÜMEYECEKTİR..

                                Beyanlar bunu belli ediyor..

                                Neymiş 4 sene güçlü koalisyon muş..Yani diyor ki 4 ay bile dayanamayız..

                                Amerika da PIMCO ya el koyma söylentileri var..

                                Çin devalüasyon yaptı..

                                Brezilya nın notu düştü..

                                FED faiz artıracak beklentiyi devamlı sıcak tutuyor...Ama ne zaman..

                                Global dalga bizdeki siyaset ekonomi terör dalgasının üstüne binerse
                                Kusursuz fırtına olur..

                                Çok sert bir şekilde 60.000 lere ineriz.. 2 dolar endeks değerine ineriz..

                                Orada bi değerlendirme daha yapılır..

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information