Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • gundwane
    Tecrübeli
    • 18 Ağustos 2011
    • 1922

    #1231
    Borsaların en sevdiği ay nisan ayıdır .

    Yorum

    • gundwane
      Tecrübeli
      • 18 Ağustos 2011
      • 1922

      #1232
      Akşama tantana var şimdi
      pastalar börekler alıcı satıcılar faiz borsa dolar yorumcuları

      biraz daha büyük borsacı gibi 2 ekran falan izleyenlerden dax dux dow mow la ortaya karışık analizler.
      üzerine bir tutam amerikan 10 yıllıklar parite gold la karışık sadri alışık..

      İnce düşünen beyinlerden çin pmi ları ispanya borçlanma faizleri nin italya bankaları üzerindeki negatif etkisi buna mukabil amerikada halka açılan şirketlerin oluşturduğu sarsıntı..

      Komplo teoricilerinden büyük para + siyaset , üzerine bir miktar keltoş tutuyo piyasayı yorumları...

      teknik analiz adı altında bi ton saçma sapalak karman çorban karalama defteri gibi çizgiler ..

      ....

      ....

      hiç birisini okumayın..hepsinin ömrü yarın sabaha kadar..

      en geç hafta sonuna kadar..

      5 para etmeyen kahve muhabbetleri..

      gözünüze beyninize algınıza zamanınıza yazık..

      Yorum

      • gundwane
        Tecrübeli
        • 18 Ağustos 2011
        • 1922

        #1233
        Aklı olan borsada oynamak treader gibi hareket etmek isteyenler..

        Ben sizin uyandırma fişeğinizim..

        FORUMLARDAN UZAK DURUN..

        Paranız var derinlikli alıcı-satıcılı matriks kullanıyorsanız hele ucundan bile bakmayın forumlara..

        Yok buna sahip değilseniz ise yorum dışında veri paylaşanların verilerini inceleyin HEMEN kapatın..

        Yoksa imkanı yok kafanız bulanır..

        Göz göre göre yön bellidir..Bir yazı okursunuz adam istediği evi alamamıştır yüksek fiyat yüzünden... gelip sinirle..Emlak piyasasında işler hiç iyi değil çöküş bekliyorum der rahatlar..

        Sizde yaa acaba ben mi yanılıyorum haklı olabilir dersiniz..

        Bütün pozunuz yazık olur..

        o yarım beyni ile sinirini forumdan çıkardığı sanır..siz para kaybettiğinizle kaçan fırsatla..

        Yorum

        • gundwane
          Tecrübeli
          • 18 Ağustos 2011
          • 1922

          #1234
          Yada bir başkası borsada short açar..

          Ona göre yön aşağıdır..

          Sonra başlar neden aramaya..

          AKP oy kaybedecek bu borç dönmez işsizlik yüksek batyoruzzzz diye sallamasyon yazıp bilinç altı kendini rahatlatır..

          Biraz daha entel dantel takılanları 5 para etmek tablolar grafikler verileri taraflı yorumlarla ve bakış açısı ile paylaşır..



          Dayanamaz geçmiş yazılarını okursunuz..Bozuk saat misali geçen sene borsa yükselecek dediğini ve gerçektende borsanın yükseldiğini görür ve bu arkadaşı ciddi bir piyasa oyuncusu veya öngörüleri yüksek bi trader sanırsınız..

          Oysaki köşe başındaki sizin her gün gördüğünüz içinizden ne kaçın kurrası adam bunla iş yapanın alnını karışlarım dediğiniz camcıdır ve borsa oynadığı miktarda 5000 tl dir..amacıda 3 lot shortundan 300 tl kazanmaktır..
          .....

          yukarıdaki yazıyı short örnekli verdik..LONG içinde aynısı söz konusu tabi..



          .......................



          Bugün çok vıdı vıdı ettik..

          Herkese iyi eğlenceler..

          Ortadan kaybolma zamanı...

          Yorum

          • blue
            Yeni Üye
            • 22 Ağustos 2013
            • 7

            #1235
            gundwane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Yada bir başkası borsada short açar..

            Ona göre yön aşağıdır..

            Sonra başlar neden aramaya..

            AKP oy kaybedecek bu borç dönmez işsizlik yüksek batyoruzzzz diye sallamasyon yazıp bilinç altı kendini rahatlatır..

            Biraz daha entel dantel takılanları 5 para etmek tablolar grafikler verileri taraflı yorumlarla ve bakış açısı ile paylaşır..



            Dayanamaz geçmiş yazılarını okursunuz..Bozuk saat misali geçen sene borsa yükselecek dediğini ve gerçektende borsanın yükseldiğini görür ve bu arkadaşı ciddi bir piyasa oyuncusu veya öngörüleri yüksek bi trader sanırsınız..

            Oysaki köşe başındaki sizin her gün gördüğünüz içinizden ne kaçın kurrası adam bunla iş yapanın alnını karışlarım dediğiniz camcıdır ve borsa oynadığı miktarda 5000 tl dir..amacıda 3 lot shortundan 300 tl kazanmaktır..
            .....

            yukarıdaki yazıyı short örnekli verdik..LONG içinde aynısı söz konusu tabi..



            .......................



            Bugün çok vıdı vıdı ettik..

            Herkese iyi eğlenceler..

            Ortadan kaybolma zamanı...
            sayın gundwane çok teşekkürler...

            son gönderileriniz tecrübe ve bilgi ile dolu...kendi adıma çok yararlandım...

            Yorum

            • gundwane
              Tecrübeli
              • 18 Ağustos 2011
              • 1922

              #1236
              Nisan ayını sever demiştim borsalar..

              sevdi de

              Fakat işin ucu kötü bir yere gidiyor gibi duruyor..

              aylık haftalık macd ler çok kötü bi yere sürüklendiğimizi teyit ediyor.

              son 92K zirvesinde bile mayıs 2010 zirvesinin altında kalan bi aylık macd miz var..

              haftalık da ise 77 87 hareketi macd yi yukarı kestirmedi bile..

              dolar bazlı da sıfırın da altındayız..

              dikkatli olmak lazım bundan sonra ..

              Yorum

              • gundwane
                Tecrübeli
                • 18 Ağustos 2011
                • 1922

                #1237
                Hisse bazlı tuhaf hareketler var..Trade edebilene güzel ama bana iyi sinyaller vermediler..

                Savrulmalar çok fazla..Yukarı aşşa oynaklık aşırı..

                Buradan bir ralli çıkar diyebilmek için INSIDER olmak lazım..

                Benim gözümden grafikler ve TA bunu teyit etmiyor..

                Yukarı giderse HENÜZ size ait olmayan bir parayı kaçırmış olursunuz

                Ama aşağı gider ve malda iseniz SİZE AİT bir parayı kaybetmiş olursunuz..

                Fark burada..

                Seçim sizin..

                Yorum

                • Misafir

                  #1238
                  Bir de endeks bazlı 'short' diye birşeyler vardır ki ne de güzel

                  üründür onlar, tam da böyle bu tip zamanlara dair.. )

                  Yorum

                  • gundwane
                    Tecrübeli
                    • 18 Ağustos 2011
                    • 1922

                    #1239
                    Mayıs ayı sancılı dedik di..

                    Yukarı aşşa ne ettikleri belli değil..

                    Borsa kolidorlarında koalisyon ihtimali ciddi ciddi konuşuluyor..

                    Bazı kağıtlarda mala sıkıştıklarından yukarı çekip cazip gösterme telaşındalar..

                    Bazı kağıtlarda her kademe satış var..

                    Borsa 81 den 88 e giderken 3 kuruş gitmeyen ama yeniden 81 e düştüğünde 20 kuruş gevşeyen TR nin önde gelen bir çok firması var..

                    Tut şunu gelecez derler gidiş o gidiş..

                    Yorum

                    • Misafir

                      #1240
                      Sn kirsoy lütfet şu şorta bi izah ver lütfen bari..

                      Yorum

                      • gundwane
                        Tecrübeli
                        • 18 Ağustos 2011
                        • 1922

                        #1241
                        Gel gel ile başlayan mayıs ayı başladığı noktada bitti..Bugün adam yarım saatte 2000 puan çaktı..Nerede ise yüzde 5..!!!

                        Kazanamazsınız 50.000 kere yazdım..Yol yakın olanlar çıksın gitsinler..Burası hayal pazarı..o 50 katına gitmiş bu 10 katına gitmiş şu gideecek bu uçacak..

                        Yolunacaksınız..Kaçarı yok..


                        ..............

                        8 Haziran sabahı bir koalisyona uyanırsa güzel ülkem borsa çifte taban ver..

                        Lamı cimi yok bu işi..

                        Yorum

                        • gundwane
                          Tecrübeli
                          • 18 Ağustos 2011
                          • 1922

                          #1242
                          Ekranı kapatıp kaybolma zamanı..

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #1243
                            Sanki dev bankaları sanayi şirketlerini iktidar yönetiyodu da satış geldi..

                            2012 - 2014 dibi dolar bazlı endeks dün görüldü..

                            burdan alınmayacaksa nerden alınacak?

                            2.7 dolara geri döndü..

                            60 bin değil 75 bin lerde 2.7 dolar görüldü..

                            hayat devam ediyor isimler geçicidir..

                            ucuz fiyatlarda ekranı kapat kaç gibi şeyler spotta işlem yapan için alacaksa ucuzdan kaçmak gereksizdir..

                            daha ucuzlarmı ucuzlamaz mı bilinmez.. belki diptir..

                            kaldıraçlı ne olduğu belirsiz saniyelik işlemler için bahsetmiyoruz..

                            düşse ne olur 2.7 dolardan gene ucuz olur..

                            tepesi 5.1 dolar...

                            yarı fiyatına yakın sonuçta..

                            iyi bi iş yerin varsa kar ediyorsa iş yapıyorsa iş sıkıntısı çekmiyorsa kimin ne yaptığı önemli değildir..

                            değerdir..

                            Yorum

                            • gundwane
                              Tecrübeli
                              • 18 Ağustos 2011
                              • 1922

                              #1244
                              60.xxx lere kadar mal gelebilir diye düşünüyorum..

                              Sonra bir hikaye ile yeniden yukarılar..

                              first things first..

                              .......

                              kişisel görüşümdür...kimseyi bağlamaz..

                              Yorum

                              • gundwane
                                Tecrübeli
                                • 18 Ağustos 2011
                                • 1922

                                #1245
                                http://www.hurriyet.com.tr/anasayfa/

                                Tüürkiye nin en önde gelen gazetesi internet sitesi..

                                Haberlere dikkat..

                                almanyadan işid e katılan ece
                                gaziantep itfaiyesi rapli şarkı yaptı
                                kapağı açmayı unuttular
                                suyun altında korkutan dev
                                haftalık aldığı ücret
                                bozok açıkladı..aşk yaşıyorlar mı
                                arda turan yılın transfer bombası
                                cinsel organı belli oluyor dediler....veeee..

                                canım ülkem de resmen bir hükümet krizi var siyasi kriz var..cover lama had safhadaa..

                                devam devam

                                bu haberleri bastıran patronlar kapı kapı yapmayın etmeyin turuna çıkmış durumda..

                                Bu örneğe iyi bakın..

                                Sonra neden para piyasalarında kazanamıyorum demeyin..

                                İyiii bakınnnn ...canım türkiyemm..

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information