Borsaların en sevdiği ay nisan ayıdır .
Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..
Collapse
X
-
Akşama tantana var şimdi
pastalar börekler alıcı satıcılar faiz borsa dolar yorumcuları
biraz daha büyük borsacı gibi 2 ekran falan izleyenlerden dax dux dow mow la ortaya karışık analizler.
üzerine bir tutam amerikan 10 yıllıklar parite gold la karışık sadri alışık..
İnce düşünen beyinlerden çin pmi ları ispanya borçlanma faizleri nin italya bankaları üzerindeki negatif etkisi buna mukabil amerikada halka açılan şirketlerin oluşturduğu sarsıntı..
Komplo teoricilerinden büyük para + siyaset , üzerine bir miktar keltoş tutuyo piyasayı yorumları...
teknik analiz adı altında bi ton saçma sapalak karman çorban karalama defteri gibi çizgiler ..
....
....
hiç birisini okumayın..hepsinin ömrü yarın sabaha kadar..
en geç hafta sonuna kadar..
5 para etmeyen kahve muhabbetleri..
gözünüze beyninize algınıza zamanınıza yazık..
Yorum
-
Aklı olan borsada oynamak treader gibi hareket etmek isteyenler..
Ben sizin uyandırma fişeğinizim..
FORUMLARDAN UZAK DURUN..
Paranız var derinlikli alıcı-satıcılı matriks kullanıyorsanız hele ucundan bile bakmayın forumlara..
Yok buna sahip değilseniz ise yorum dışında veri paylaşanların verilerini inceleyin HEMEN kapatın..
Yoksa imkanı yok kafanız bulanır..
Göz göre göre yön bellidir..Bir yazı okursunuz adam istediği evi alamamıştır yüksek fiyat yüzünden... gelip sinirle..Emlak piyasasında işler hiç iyi değil çöküş bekliyorum der rahatlar..
Sizde yaa acaba ben mi yanılıyorum haklı olabilir dersiniz..
Bütün pozunuz yazık olur..
o yarım beyni ile sinirini forumdan çıkardığı sanır..siz para kaybettiğinizle kaçan fırsatla..
Yorum
-
Yada bir başkası borsada short açar..
Ona göre yön aşağıdır..
Sonra başlar neden aramaya..
AKP oy kaybedecek bu borç dönmez işsizlik yüksek batyoruzzzz diye sallamasyon yazıp bilinç altı kendini rahatlatır..
Biraz daha entel dantel takılanları 5 para etmek tablolar grafikler verileri taraflı yorumlarla ve bakış açısı ile paylaşır..
Dayanamaz geçmiş yazılarını okursunuz..Bozuk saat misali geçen sene borsa yükselecek dediğini ve gerçektende borsanın yükseldiğini görür ve bu arkadaşı ciddi bir piyasa oyuncusu veya öngörüleri yüksek bi trader sanırsınız..
Oysaki köşe başındaki sizin her gün gördüğünüz içinizden ne kaçın kurrası adam bunla iş yapanın alnını karışlarım dediğiniz camcıdır ve borsa oynadığı miktarda 5000 tl dir..amacıda 3 lot shortundan 300 tl kazanmaktır..
.....
yukarıdaki yazıyı short örnekli verdik..LONG içinde aynısı söz konusu tabi..
.......................
Bugün çok vıdı vıdı ettik..
Herkese iyi eğlenceler..
Ortadan kaybolma zamanı...
Yorum
-
sayın gundwane çok teşekkürler...gundwane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterYada bir başkası borsada short açar..
Ona göre yön aşağıdır..
Sonra başlar neden aramaya..
AKP oy kaybedecek bu borç dönmez işsizlik yüksek batyoruzzzz diye sallamasyon yazıp bilinç altı kendini rahatlatır..
Biraz daha entel dantel takılanları 5 para etmek tablolar grafikler verileri taraflı yorumlarla ve bakış açısı ile paylaşır..
Dayanamaz geçmiş yazılarını okursunuz..Bozuk saat misali geçen sene borsa yükselecek dediğini ve gerçektende borsanın yükseldiğini görür ve bu arkadaşı ciddi bir piyasa oyuncusu veya öngörüleri yüksek bi trader sanırsınız..
Oysaki köşe başındaki sizin her gün gördüğünüz içinizden ne kaçın kurrası adam bunla iş yapanın alnını karışlarım dediğiniz camcıdır ve borsa oynadığı miktarda 5000 tl dir..amacıda 3 lot shortundan 300 tl kazanmaktır..
.....
yukarıdaki yazıyı short örnekli verdik..LONG içinde aynısı söz konusu tabi..
.......................
Bugün çok vıdı vıdı ettik..
Herkese iyi eğlenceler..
Ortadan kaybolma zamanı...
son gönderileriniz tecrübe ve bilgi ile dolu...kendi adıma çok yararlandım...
Yorum
-
Nisan ayını sever demiştim borsalar..
sevdi de
Fakat işin ucu kötü bir yere gidiyor gibi duruyor..
aylık haftalık macd ler çok kötü bi yere sürüklendiğimizi teyit ediyor.
son 92K zirvesinde bile mayıs 2010 zirvesinin altında kalan bi aylık macd miz var..
haftalık da ise 77 87 hareketi macd yi yukarı kestirmedi bile..
dolar bazlı da sıfırın da altındayız..
dikkatli olmak lazım bundan sonra ..
Yorum
-
Hisse bazlı tuhaf hareketler var..Trade edebilene güzel ama bana iyi sinyaller vermediler..
Savrulmalar çok fazla..Yukarı aşşa oynaklık aşırı..
Buradan bir ralli çıkar diyebilmek için INSIDER olmak lazım..
Benim gözümden grafikler ve TA bunu teyit etmiyor..
Yukarı giderse HENÜZ size ait olmayan bir parayı kaçırmış olursunuz
Ama aşağı gider ve malda iseniz SİZE AİT bir parayı kaybetmiş olursunuz..
Fark burada..
Seçim sizin..
Yorum
-
Mayıs ayı sancılı dedik di..
Yukarı aşşa ne ettikleri belli değil..
Borsa kolidorlarında koalisyon ihtimali ciddi ciddi konuşuluyor..
Bazı kağıtlarda mala sıkıştıklarından yukarı çekip cazip gösterme telaşındalar..
Bazı kağıtlarda her kademe satış var..
Borsa 81 den 88 e giderken 3 kuruş gitmeyen ama yeniden 81 e düştüğünde 20 kuruş gevşeyen TR nin önde gelen bir çok firması var..
Tut şunu gelecez derler gidiş o gidiş..
Yorum
-
Gel gel ile başlayan mayıs ayı başladığı noktada bitti..Bugün adam yarım saatte 2000 puan çaktı..Nerede ise yüzde 5..!!!
Kazanamazsınız 50.000 kere yazdım..Yol yakın olanlar çıksın gitsinler..Burası hayal pazarı..o 50 katına gitmiş bu 10 katına gitmiş şu gideecek bu uçacak..
Yolunacaksınız..Kaçarı yok..
..............
8 Haziran sabahı bir koalisyona uyanırsa güzel ülkem borsa çifte taban ver..
Lamı cimi yok bu işi..
Yorum
-
Sanki dev bankaları sanayi şirketlerini iktidar yönetiyodu da satış geldi..
2012 - 2014 dibi dolar bazlı endeks dün görüldü..
burdan alınmayacaksa nerden alınacak?
2.7 dolara geri döndü..
60 bin değil 75 bin lerde 2.7 dolar görüldü..
hayat devam ediyor isimler geçicidir..
ucuz fiyatlarda ekranı kapat kaç gibi şeyler spotta işlem yapan için alacaksa ucuzdan kaçmak gereksizdir..
daha ucuzlarmı ucuzlamaz mı bilinmez.. belki diptir..
kaldıraçlı ne olduğu belirsiz saniyelik işlemler için bahsetmiyoruz..
düşse ne olur 2.7 dolardan gene ucuz olur..
tepesi 5.1 dolar...
yarı fiyatına yakın sonuçta..
iyi bi iş yerin varsa kar ediyorsa iş yapıyorsa iş sıkıntısı çekmiyorsa kimin ne yaptığı önemli değildir..
değerdir..
Yorum
-
http://www.hurriyet.com.tr/anasayfa/
Tüürkiye nin en önde gelen gazetesi internet sitesi..
Haberlere dikkat..
almanyadan işid e katılan ece
gaziantep itfaiyesi rapli şarkı yaptı
kapağı açmayı unuttular
suyun altında korkutan dev
haftalık aldığı ücret
bozok açıkladı..aşk yaşıyorlar mı
arda turan yılın transfer bombası
cinsel organı belli oluyor dediler....veeee..
canım ülkem de resmen bir hükümet krizi var siyasi kriz var..cover lama had safhadaa..
devam devam
bu haberleri bastıran patronlar kapı kapı yapmayın etmeyin turuna çıkmış durumda..
Bu örneğe iyi bakın..
Sonra neden para piyasalarında kazanamıyorum demeyin..
İyiii bakınnnn ...canım türkiyemm..
Yorum
Yorum