Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • gundwane
    Tecrübeli
    • 18 Ağustos 2011
    • 1922

    #1156
    1 ay evvel 92.000
    bugün 80.000
    bir ay evvel hiç satmamacasına alıyorlardı
    bugün ülke iflas etmiş gibi basıyorlar

    ecel gibi alır ecel gibi satarlar.

    borsada 1-2 kazandım sanırsınız..

    Kendinize güveniniz gelir.

    Büyük girersiniz..

    Bitersiniz..

    Oradan alsa idim şuradan satsa idim ohh ohh suyundan da koy..

    O işler öyle kolay değildir..

    Yorum

    • gundwane
      Tecrübeli
      • 18 Ağustos 2011
      • 1922

      #1157
      Mehmet grafik paylaşmış.
      İndiriyorlar çıkarıyorlar
      daha da çıkarıyorlar
      oha artık diyip daha da çıkarıyorlar
      sonra başladığı noktaya getiriyorlar
      sonra yeniden en tepeye oradan yine en aşşa


      tanzanya borsası..

      teknik temel herşey hikaye..

      kumarhane..

      tekrar ediyorum..

      kazanamazsınız..

      uzun vade orta vade temettü dipten aldın tepeden sattım obo tobo torobobobob destek köstek duyum tüyo insider üsdatlar hiç hiçhiç hiç bir şansınız yok..

      hep hep hep giden kağıtları tamda ralli den 1 ay evvel satmış olacaksınız..hep hep hep aldığınız anda düşecek fiyatı en az 1 sene daha göremeyeceksiniz...
      borsa dipte benim kağıtta dipte yuh artık diyeceksiniz
      borsa ralli yapacak sizin kağıt aldığınız fiyatı bile göremeyecek..
      borsa düşecek sizin kağıt bir daha düşecek..şaka gibi.

      vereceksiniz 10 gün sonra 3 katına götürmece hareketi başlayacak

      eninde sonunda kaybedeceksiniz..kaçarınız yok..

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #1158
        mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Çöküşcü master

        yok bankaya el koyulacak kıyamet kopacak masallarına ilave olarak


        piyasa burdan yukarı %50 %60 düz yükseliş İHTİMALİ ÇÖKÜŞ İHTİMALİ KADAR YÜKSEK OLDUĞUNUN.. BUNU SADECE SİSTEMLERLE VE TRENDE Bİ ŞEKİLDE Bİ UCUNDAN TUTUNARAK YAKALANABİLECEĞİNİ AKSİ ŞEKİLDE KRİZ OLMAZ İSE BU İHTİMAL GERÇEKLEŞİRSE ORADAN BURADAN SHORT AÇILARAK TARİHİ YÜKSELİŞLERİNDEN BİRİ OLURSA TÜM HAYATLAR BİTECEKTİR... İNSANLAR BENTLEY FERRARİ LAMBO ALIRKEN İFLAS ETMENİN HAYATINI BİTİRMENİN ACISINI SHORTTA YAŞIYACAKLARDIR...


        TABİKİ BU SADECE ÇÖKÜŞ MASALLARI GİBİ YÜKSELİŞ MASALINDAN BAŞKA BİŞEY DEĞİLDİR...


        FAKAT ÇÖKÜŞ MASALI OLDUĞU İÇİN SÜREKLİ ....


        BİRDE YÜKSELİŞ MASALIDA OLABİLECEĞİNE DİKKAT ÇEKMEK....


        ÇÖKÜŞ AKLA ÇOK YATIYOR YÜKSELİŞİ BEYİN ALGILAYAMIYOR......



        NEYSE


        PALAVRA ZATEN



        yurtdışı siteden aldığım grafiği son gelişmeler ışığında...

        soldaki 2 rakamını sağa dünkü dibe çekersek..

        al sana rally grafiği !!!


        saçma gibi geliyor hertürlü...


        bu ihtimali hatırlatalım...


        İHTİMAL..


        SHORTLAYAN SOKAKTA KALMA İHTİMALİ...


        KRİZ ÇÖKÜŞ HER YERDE VAR BUNUDA HATIRLATALIM ...

        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #1159



          İNDİKATÖRLERİN TAVANI DELDİĞİ NORMAL OLMAYAN Bİ YÜKSELİŞ OLDUĞU GÖRÜLÜYOR..


          BU YÜKSELİŞ SONSUZA KADAR SÜRMEYECEK...

          BUNU NE DEĞİŞTİRECEK FED TABİKİ..

          Yorum

          • gundwane
            Tecrübeli
            • 18 Ağustos 2011
            • 1922

            #1160
            gundwane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            BUndan bir kaç ay önce dolarda 10-15 kuruşluk günlük hareketler görecez demiştim.
            O günlere çok yakınız
            Cuma günü 8 kuruşluk hareket yaptı nerede ise..

            En düşük 2.5695
            En yüksek 2.6473

            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #1161
              citi çıkmış hsbc de cıkacakmış...

              peki...



              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #1162
                43,80


                2014 60 bin endeks kriz dibi 40...


                eee

                iflas eden yoksa kol gibi alım fırsatı değil mi...


                iflas eden varsa ayrı...


                yoksa

                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #1163
                  burdan çöküş yaygarası yapmak kesin içeriden bi bilgisi yoksa yani gercekten batan bi kurum vs haberi şeklinde... algı operasyonu bildiğin dipte milletin aklını karıştırmak....

                  fiyatın bulunduğu yer bildiğin bedavaya yakın tur olarak...


                  pehhhhhh

                  Yorum

                  • gundwane
                    Tecrübeli
                    • 18 Ağustos 2011
                    • 1922

                    #1164
                    mehmet dostum işte zor soru..
                    iflas varsa yoksa..??
                    hangisi
                    alsak daha da düşer mi..


                    aklında alım olan var mı?

                    hemen hemen yok..

                    peki borsada nasıl kazanılır başka ki ?

                    zor işler..

                    sonradan grafiğe bakıp "abi eşşekkk gibi destekmiş alacaksın işte buralardaaaannn" demek kolay

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #1165
                      evet sonradan kolay..

                      tur daki fiyat nerde olduğu üstteki grafikte..

                      göreceğiz ne olacak 2016 da görüşürüz.

                      Yorum

                      • sonperde33
                        Kıdemli
                        • 03 Ağustos 2011
                        • 3006

                        #1166
                        gundwane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Mehmet grafik paylaşmış.
                        İndiriyorlar çıkarıyorlar
                        daha da çıkarıyorlar
                        oha artık diyip daha da çıkarıyorlar
                        sonra başladığı noktaya getiriyorlar
                        sonra yeniden en tepeye oradan yine en aşşa


                        tanzanya borsası..

                        teknik temel herşey hikaye..

                        kumarhane..

                        tekrar ediyorum..

                        kazanamazsınız..

                        uzun vade orta vade temettü dipten aldın tepeden sattım obo tobo torobobobob destek köstek duyum tüyo insider üsdatlar hiç hiçhiç hiç bir şansınız yok..

                        hep hep hep giden kağıtları tamda ralli den 1 ay evvel satmış olacaksınız..hep hep hep aldığınız anda düşecek fiyatı en az 1 sene daha göremeyeceksiniz...
                        borsa dipte benim kağıtta dipte yuh artık diyeceksiniz
                        borsa ralli yapacak sizin kağıt aldığınız fiyatı bile göremeyecek..
                        borsa düşecek sizin kağıt bir daha düşecek..şaka gibi.

                        vereceksiniz 10 gün sonra 3 katına götürmece hareketi başlayacak

                        eninde sonunda kaybedeceksiniz..kaçarınız yok..
                        aga ne ettin yaw, dayak yiye yiye dövme öğreniliyor bir şekilde,

                        ama borsa siftahını , kahvehanede 20 kişiye ana avrat sövercesine long başlayanın , tabi i azını burnunu kırıyorlar.
                        Gel dedin, geldim Abdurraman çavuş!!!

                        Yorum

                        • sonperde33
                          Kıdemli
                          • 03 Ağustos 2011
                          • 3006

                          #1167
                          hiç bir şey bilmene gerek yok abi,
                          iyi haberde sat (fiyatlanmıştır)
                          kötü haberde al (fiyatlara dahildir)

                          hiç olmadı bu düstüru benimsedinmi , dalda bir kaç elma kopuyor be müdür,

                          mesela bu gün,

                          bize dibine kadar kötü haber lazım dönmemiz için, mesele MB başkanının istifası ;)
                          Gel dedin, geldim Abdurraman çavuş!!!

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #1168
                            sonperde33 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            hiç bir şey bilmene gerek yok abi,
                            iyi haberde sat (fiyatlanmıştır)
                            kötü haberde al (fiyatlara dahildir)

                            hiç olmadı bu düstüru benimsedinmi , dalda bir kaç elma kopuyor be müdür,

                            mesela bu gün,

                            bize dibine kadar kötü haber lazım dönmemiz için, mesele MB başkanının istifası ;)
                            aynen abi

                            düştüyse

                            ucuzsa ucuzdur

                            tarihi zirvelerdeyse primini yapmıştır..

                            ucuz veya pahalı olması durumu değişmez.. saniyesi saniyesine şurdan burdan çıkar veya düşer tutmaz ama durum tespiti doğrudur..


                            altın dipte mesela..

                            1150 doların altında..

                            1900 dolardan 1148 dolara göre ucuzmu pahalımı..

                            dönüp dönmeyeceğini saniyesine bilemezsin ama

                            1100 de olsa ucuzdur

                            1180 de olsa ucuzdur

                            900 de olsa ucuzdur

                            500 de olsa ucuzdur

                            bu durum değişmez..


                            40 tur endeksine yaklaşan endeks nispeten ucuzdur..

                            döner dönmez 44 den döner 43 den döner 39 dan döner 35 den döner

                            veya zaten dönmüştür direk yükseliş başlamıştır

                            bu ucuz olduğu durumunu değiştirmez...

                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #1169
                              ha kriz varsa şirketler komple sıfırladıysa o zaman bunlar geçersizdir...

                              o tarz bi haber alma şansı olan faydalanır..

                              diğer türlüsü şarlatanlık...

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #1170



                                NİKEİ 8000 DE

                                FİYAT OLARAK BAKINCA TEPEYE GÖRE BEDAVA

                                ŞİMDİ

                                BAKIYORUZ

                                ALÇALAN TEPELER ALÇALAN DİPLER VAR...


                                EEE

                                SONUÇ

                                İKİ MİSLİ YÜKSELİŞ...

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information