Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
Hangi makro veriler doğrultusunda ikili tepe beklentimiz var..
Hangi makro veriler doğrultusunda doların 3 tl lere doğru yola devam etme beklentimiz var..
İkinci beklentinin eli daha güçlü gibi..
2015 Ortasında ılımlı bir faiz artışı artık gündemde..Kesin gibi birşey..TR de emlak piyası çok sıkıştı..Al-sat çı dışında reel alıcı çok az..Fiyatlar al-sat çılar yüzünden reel alıcılar açısından çok yüksek..Bir kaç lokasyonda fiyatlar gösterilip "işte bakın bu fiyatlardan alın daha da gidecek piyasa" imajı çizdiriliyor..
Bir kat aşağımda 2013 de 550.000 fiyat biçilen 25 senelik daireye 800 havada karada gider dendi bu sene için bir emlakçı tarafından..
Satış fiyatı 700 oldu..Bir al-satçıya..Şimdi içini yaptırıp 850 ye okutma peşinde bu açıkgöz de....Kredi çeviriyorlar mal çeviriyorlar en kötü elimde evim olur kirayı alır otururum diyorlar..Tuzları kuru al-satçıların..
Bu lokasyonların başında da kadıköy pendik istanbul sahil bölgesi var..Bu lokasyonda yüksek sermeye ile oynayan al-sat çı bir grup piyasanın anasını ağlatmış durumda..
Hangi makro veriler doğrultusunda ikili tepe beklentimiz var..
Hangi makro veriler doğrultusunda doların 3 tl lere doğru yola devam etme beklentimiz var..
İkinci beklentinin eli daha güçlü gibi..
2015 Ortasında ılımlı bir faiz artışı artık gündemde..Kesin gibi birşey..TR de emlak piyası çok sıkıştı..Al-sat çı dışında reel alıcı çok az..Fiyatlar al-sat çılar yüzünden reel alıcılar açısından çok yüksek..Bir kaç lokasyonda fiyatlar gösterilip "işte bakın bu fiyatlardan alın daha da gidecek piyasa" imajı çizdiriliyor..
Bir kat aşağımda 2013 de 550.000 fiyat biçilen 25 senelik daireye 800 havada karada gider dendi bu sene için bir emlakçı tarafından..
Satış fiyatı 700 oldu..Bir al-satçıya..Şimdi içini yaptırıp 850 ye okutma peşinde bu açıkgöz de....Kredi çeviriyorlar mal çeviriyorlar en kötü elimde evim olur kirayı alır otururum diyorlar..Tuzları kuru al-satçıların..
Bu lokasyonların başında da kadıköy pendik istanbul sahil bölgesi var..Bu lokasyonda yüksek sermeye ile oynayan al-sat çı bir grup piyasanın anasını ağlatmış durumda..
valla bilemeyeceğim..
rusya gibi göçertirlermi göçertebilirler...
ben zaten iflas ettim o açıdan umursamıyorum 3 4 lira olsun... 1 2 lira olsun...
Mehmet şu gönderdiğin grafiğe baktımda dolarda hareket 2008 de başlamış..
3 ay evvel geziden sonra 17 aralıkdan sonra falan değil..
adamların zamanlamaları planlamaları başka çalışıyor..
3 haftalık 3 aylık 1 senelik değil..
2001 krizinin ardından 6 senelik bir yatay dönem yaşanmış..Bende bile dolar al baba al al baba al..aldıkça düşer meret..delirdik idi..2008 krizi patlamadan evvel maliyetime falan verdim idi..
Hafızalarda 2001 krizi..
Devamlı çıkan dolar var tabi..
Rusya ise bizim 2001 i yaşıyor gibi bir görünüm var..
TR de dolar yataya girse de sonuçta yükselen trend de gibi gözüküyor..
bence sıkışma aşağı kırılıyor gibi yapılacak. 1-2 ay 1000 dolar altında tutulup sonra fırlayacak. Yukarısı limitless, 10 bin mi olur 20bin mi zamanla görürüz. 1000 dolar altı yüklü miktar alım yapılmalı...
Yorum