Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #1126



    full basanın kazanacağı veya iflas edeceği yani fullcunun hayatının biteceği veya doğacağı net dönemde....

    eski 93.000 e %35-40 arası mesafe daha olduğu görülüyor tur a bakıncada ....

    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #1127


      DEVİR TRADE E GİREYİM DEDİM DE...

      HOŞCAKALIN YAZMIŞ... ÜSTAD GİTMİŞ...


      ÜSTADLIK BÖYLE BİŞEY... ÖYLE OLACAK BÖYLE OLACAK SON YÜKSELİŞ ÇÖKÜYOR ÇÖKECEK SIFIRA DÜŞECEK BATACAK ....

      VS.

      SONRA....


      HOŞÇAKALIN DER GEÇER GİDERLER İNANIP İFLAS EDENLER ÖLENE KADAR O ANDA KALIRLAR...


      neyse

      ..

      Yorum

      • viper
        Yeni Üye
        • 06 Mayıs 2014
        • 26

        #1128
        mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster



        full basanın kazanacağı veya iflas edeceği yani fullcunun hayatının biteceği veya doğacağı net dönemde....

        eski 93.000 e %35-40 arası mesafe daha olduğu görülüyor tur a bakıncada ....
        Bu bakış açısında bir sakatlık olabilir ama Kirsoy

        Msci endeksi yurt dışında DOLAR ile alınıp satılan Türk ETF leri

        O yüzden msci endeksini sadece dolar bazlı bist30 endeks le kiyaslamak mümkün bence

        Zaten dolar bazlı bist30 ile msci arasında bir çelişki gözükmüyor

        Yorum

        • gundwane
          Tecrübeli
          • 18 Ağustos 2011
          • 1922

          #1129
          devirtrade de neyin nesi..
          ilk kez duydum walla..

          kimin idi tanıdık mı forumlardan..

          bildikleri birşeyler oldumuydu..

          çok şükele şeklinde yorumlar var..

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #1130



            İKİLİ TEPE OLURMU .... YOKSA YARDIRIP YÜKSELİŞ DEVAM EDİP BATACAKMIYIZ ?

            BİLİNEMEZ... ZAMAN GÖSTERECEK....



            NEDEN ÇÜNKÜ İKİSİDE OLABİLİR ....

            Yorum

            • gundwane
              Tecrübeli
              • 18 Ağustos 2011
              • 1922

              #1131
              Hangi makro veriler doğrultusunda ikili tepe beklentimiz var..
              Hangi makro veriler doğrultusunda doların 3 tl lere doğru yola devam etme beklentimiz var..

              İkinci beklentinin eli daha güçlü gibi..

              2015 Ortasında ılımlı bir faiz artışı artık gündemde..Kesin gibi birşey..TR de emlak piyası çok sıkıştı..Al-sat çı dışında reel alıcı çok az..Fiyatlar al-sat çılar yüzünden reel alıcılar açısından çok yüksek..Bir kaç lokasyonda fiyatlar gösterilip "işte bakın bu fiyatlardan alın daha da gidecek piyasa" imajı çizdiriliyor..

              Bir kat aşağımda 2013 de 550.000 fiyat biçilen 25 senelik daireye 800 havada karada gider dendi bu sene için bir emlakçı tarafından..
              Satış fiyatı 700 oldu..Bir al-satçıya..Şimdi içini yaptırıp 850 ye okutma peşinde bu açıkgöz de....Kredi çeviriyorlar mal çeviriyorlar en kötü elimde evim olur kirayı alır otururum diyorlar..Tuzları kuru al-satçıların..

              Bu lokasyonların başında da kadıköy pendik istanbul sahil bölgesi var..Bu lokasyonda yüksek sermeye ile oynayan al-sat çı bir grup piyasanın anasını ağlatmış durumda..

              Yorum

              • gundwane
                Tecrübeli
                • 18 Ağustos 2011
                • 1922

                #1132
                Borsada günlerdir çöküş bekleyenler kafayı sıyırmak üzere..
                Günlerdir düşürüp düşürüp aldılar..
                Millet shortta parayı sıfırladı..

                Dolar 10 kuruş gitti borsa 1000 puan anca düştü..

                Dolar 3 kuruş daha gider veya yatay da seyreder..

                Borsa yüzde 5 lik kocaman bir bar yakar..

                Her şey 3 saat lik yarım seans da biter..

                Ecel gibi alırlar ecel gibi satarlar

                Trend yok teknik temel yok..

                Yorum

                • gundwane
                  Tecrübeli
                  • 18 Ağustos 2011
                  • 1922

                  #1133
                  CB indir şu faizi diyor..
                  MB çekincede..Emin olmak istiyor..

                  CB bastırıyor..

                  Buraya kadar tamam ..Güzel..

                  Ya peki faiz artırma durumu oluşursa..Artırabilir mi MB..
                  CB ne yapar bu durumda..

                  Peki MB dayanamıyorum ben istifa ediyorum derse..

                  Yerine geçecek zat-ı muhterem..

                  Ne yapması gerekecek ne YAPABİLECEK..

                  Fena bir açmaza gidiyoruz..

                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #1134
                    gundwane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Hangi makro veriler doğrultusunda ikili tepe beklentimiz var..
                    Hangi makro veriler doğrultusunda doların 3 tl lere doğru yola devam etme beklentimiz var..

                    İkinci beklentinin eli daha güçlü gibi..

                    2015 Ortasında ılımlı bir faiz artışı artık gündemde..Kesin gibi birşey..TR de emlak piyası çok sıkıştı..Al-sat çı dışında reel alıcı çok az..Fiyatlar al-sat çılar yüzünden reel alıcılar açısından çok yüksek..Bir kaç lokasyonda fiyatlar gösterilip "işte bakın bu fiyatlardan alın daha da gidecek piyasa" imajı çizdiriliyor..

                    Bir kat aşağımda 2013 de 550.000 fiyat biçilen 25 senelik daireye 800 havada karada gider dendi bu sene için bir emlakçı tarafından..
                    Satış fiyatı 700 oldu..Bir al-satçıya..Şimdi içini yaptırıp 850 ye okutma peşinde bu açıkgöz de....Kredi çeviriyorlar mal çeviriyorlar en kötü elimde evim olur kirayı alır otururum diyorlar..Tuzları kuru al-satçıların..

                    Bu lokasyonların başında da kadıköy pendik istanbul sahil bölgesi var..Bu lokasyonda yüksek sermeye ile oynayan al-sat çı bir grup piyasanın anasını ağlatmış durumda..
                    valla bilemeyeceğim..

                    rusya gibi göçertirlermi göçertebilirler...

                    ben zaten iflas ettim o açıdan umursamıyorum 3 4 lira olsun... 1 2 lira olsun...

                    aylık geliride harcıyoruz misss..

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #1135
                      burdan yatay aşşa başlarsada başlayabilir... kim bilir Kİ.. olduktan sonra şöyle yapsaydık böyle yapsaydık...

                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #1136
                        Rusya da da nerden alırsan al elinde patlamış yıllarca dolar... 2013 den sonra iş değişmiş... yine nerden alırsan al elinde patlama dönemi olur mu ?

                        sonradan bakıp sallamak kolay oluyor..

                        2003-2013 kur aynı

                        10 yıl daha doların çıkmayacağı yatay aşşağı başlar mı ? 2015-2025 kur aynı... bilemiyosun...

                        2,17 - 2,12 den dolar aldık 2.50 oldu

                        ama öncesi ne oldu gitti 207 oldu iflas ettik...

                        2.50 olmasının bi faydası olmuyor..


                        ölene kadar pişmanlık...

                        Yorum

                        • gundwane
                          Tecrübeli
                          • 18 Ağustos 2011
                          • 1922

                          #1137
                          Mehmet şu gönderdiğin grafiğe baktımda dolarda hareket 2008 de başlamış..
                          3 ay evvel geziden sonra 17 aralıkdan sonra falan değil..
                          adamların zamanlamaları planlamaları başka çalışıyor..
                          3 haftalık 3 aylık 1 senelik değil..

                          2001 krizinin ardından 6 senelik bir yatay dönem yaşanmış..Bende bile dolar al baba al al baba al..aldıkça düşer meret..delirdik idi..2008 krizi patlamadan evvel maliyetime falan verdim idi..

                          Hafızalarda 2001 krizi..

                          Devamlı çıkan dolar var tabi..


                          Rusya ise bizim 2001 i yaşıyor gibi bir görünüm var..

                          TR de dolar yataya girse de sonuçta yükselen trend de gibi gözüküyor..

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #1138



                            2 YILA YAKIN SIKIŞMA Bİ ARA ALTIN ZEDE VEYA ZENGİNLERİ OLUŞTURACAK..

                            YAKINDA...

                            Yorum

                            • WinWin
                              Katılımcı
                              • 06 Kasım 2014
                              • 185

                              #1139
                              bence sıkışma aşağı kırılıyor gibi yapılacak. 1-2 ay 1000 dolar altında tutulup sonra fırlayacak. Yukarısı limitless, 10 bin mi olur 20bin mi zamanla görürüz. 1000 dolar altı yüklü miktar alım yapılmalı...

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #1140
                                Bist 60 bin deki dibede benziyor.. Burdan illa düşmek zorunda değil.. Dip olmuş bitmiş 1140 larda bu arason geri çekilişte kalabilir..

                                zaman gösterecek..

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information