Zaten krizdeyiz..
Grafikler hikaye..
Hem ekonomik hem siyasal..
Sen diyorsun ki dedikleri doğru çıkarsa..
Bende diyorum ki sezer anayasayı fırlatmasa idi..
Grafikler hikaye..
Hem ekonomik hem siyasal..
Sen diyorsun ki dedikleri doğru çıkarsa..
Bende diyorum ki sezer anayasayı fırlatmasa idi..

Yorum