Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #1066
    endeks dönmüşte olabilir

    uçuşa geçmiş

    alternatifi hani

    tobo ne olmak zorundamı


    trend kırılsa 1.2 1.3 dolara düşmek zorundamı ?

    kanunmu bu ?

    trend kırılıp fake de kalabilir ! yeni trend başlar !

    trend nedir ?

    bist tarihinde kırılmadık yükseliş trendimi kalmış ?

    sonra yükselişler bitmiş mi ?

    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #1067
      bunlar gerçek değil...

      tamamen subjektif

      atmasyon

      hiç biri kanun değil..

      kural değil olmak zorunda değil

      bişey düştüyse

      ucuzdur

      illa 1.2 dolara kadar düşecek değildir...

      diyelimki 2 dolar oldu

      1.2 1.3 yaygarası yaptılar

      ne olacak aynı

      kimseeye aldırtmayacaklar

      shorta soktukları hariç

      düşse ne olur

      alım fırsatı olur..

      hayat devam ediyor..

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #1068
        60 lardan başalayan yükselişin tepesi

        6 ayda oldu

        tepeden düşüşte 1. aydayız

        ...

        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #1069
          vatandaş sade

          tepeye baksa

          baba tepe 5.1 dolar x 2.17 = 110.000 ediyor amk

          neyin shortu

          vobda 130.000 140.000 ediyor


          diye hep aklının köşesinde dursa


          neyin shortu diyerek bu düşüşlere farklı yaklaşabilir....

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #1070
            herhangi bir enstrumanda

            marjları artırmak lazım

            %1 içinde boğulup gitmek yerine

            borsada %10 da 1 poz almak

            kurlarda %2 de 1 poz almak

            mesela..

            terste beklesende

            1000 2000 puan içinde herşeyini aklını dahil kaybetmezsin


            10.000 puanda 1 rahat poz alacak duruma psikolojiye ve portföye sahip olmak lazım...

            diğer türlü boğulup gidiliyor.....

            94 de diyelim

            10 poz aldın

            84 de 10 daha almayı

            74 64 54 44 34

            10 ar poz almayı hedeflesen

            kaybetme yok yahu..

            94 de aldığın 10 poz %50 üzeri karda...

            1000 2000 Puanlarda poz almak akıl işi değil... 25.000 çıkacak veya düşecek belki delirirsin....



            KAR MI

            MUCİZE.....

            Yorum

            • evliya
              Yeni Üye
              • 02 Kasım 2011
              • 35

              #1071
              Sn Mehmet bey, arkadaşım halen 2012 çıkışında yaptığım şortların borcunu bitiremedim.

              Yorum

              • butsu
                Aktif
                • 16 Haziran 2009
                • 257

                #1072
                mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                twitterda sıçmışlar yine.. şengöz grafikler hazırlamış çöküş rakamları yazmış bacak omuza vs. gereksiz şeyler..

                trendi herkes görüyor zaten.. ilkokula giden çocuklara bile sorsan ne olduğunu söyler

                5 dolar geçerse ilerde ne sıçacak acaba...

                şengöze inanıp yatırım yapanın haline acırım. odtü mak mezunu, mühendislik yapmıyor, yapar mı hiç, bulmuş safları kandırıyor, beyin cimnastiği işte onunki, hem de site mite kurup milleti söğüşle, para kazan. Yanılınca hesap mı verecek sanki amk

                Yorum

                • gundwane
                  Tecrübeli
                  • 18 Ağustos 2011
                  • 1922

                  #1073
                  Dün tv de alt yazı geçti dolar 2.17 NİN DE ALTINDA..
                  Akşam eve geldim aynı ibareler bazı internet sitelerinde de insanların gözüne sokulmuş durum da idi..

                  2.17 nin de ALTINDA..

                  VAŞŞŞ.. sanırsın 2.25 den beri 8 kuruş düştü..şimdi 1 kuruş daha düştü..hııı a.q daha ne kadar düşecek..

                  halbuki toplam düşüş anca 1 kuruş bile değil..

                  Haberi ısrarla gözümüze sokmaları ilgincime gitti..

                  Bi paylaşim dedim..

                  Yorum

                  • gundwane
                    Tecrübeli
                    • 18 Ağustos 2011
                    • 1922

                    #1074
                    Heh şimdi MB dağıttı ortalığı..

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #1075
                      Twitterda teknesinden seans yapan keyif yapan hayata borsaya olumlu bakan güzel mesajlar ile barakasından gecekondusundan çöküş felaket mesajları atanlar kimin başarılı kimin başarısız olduğuna ayna tutuyor yeterince...

                      Yorum

                      • gundwane
                        Tecrübeli
                        • 18 Ağustos 2011
                        • 1922

                        #1076
                        Geçen sene herkes abd 10 yıllıklarına bakıyor..işte 1 pip gitsin dolara saldırıyordu..
                        Hatırlıyorum 2.70 lerde iken 10 yıllıklar bizim dolar 2 tl lere dayandı idi..

                        Şimdi 2.33 ü gördü..

                        Dolar 2.15

                        cambaza bak cambaza..

                        hadi tamam 17 aralık 25 aralık oldu da..
                        silindir gibi ezip geçen 2 seçim yaşadık üzerine..ve faizler daha yüksek..

                        dolar neden gerisin geri dönmüyor..

                        Yorum

                        • gundwane
                          Tecrübeli
                          • 18 Ağustos 2011
                          • 1922

                          #1077
                          Ohoo yazan yok burada..
                          Dolar 2.1912..

                          AB parasal genişleme açıklıyor..dolar faizi artacak deniyor..

                          Bu dolar ülkemizde nasıl düşecekmiş acaba..

                          Peki dolar düşmezse enflasyon nasıl düşecekmiş..ham hum şaralop hesap oyunları ile düşürülebilir ama bu sefer daha fena patlar..

                          Enflasyon düşmezse faizler nasıl düşecekmiş..

                          Faizler düşmezse bu ev ve araba satışları ne olacakmış..

                          Üzerine kuraklığıda etleyelim..

                          Bir tutumda siyasal gerginlik not düşüşü beklentisi..

                          Sıkıntı büyük..

                          Yorum

                          • gundwane
                            Tecrübeli
                            • 18 Ağustos 2011
                            • 1922

                            #1078
                            Borsa hala 82000 81000 falan filan..
                            Borsaya bakarak yorumda bulunmak çok saçma..

                            3 günde kendimizi 70.000 de bulabiliriz..

                            2.1930 bu arada..

                            Yorum

                            • gundwane
                              Tecrübeli
                              • 18 Ağustos 2011
                              • 1922

                              #1079
                              Dolar 2.20 nin üstüne borsa 80.000 in altına inecek mi bakalım..
                              Bugün yarın..

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #1080
                                fuatavni bankalar hakkında yazı yazmış twitterda

                                grafiklere bakmaya gerek yok..

                                doğruysa kriz olur

                                değilse alım fırsatı cemaat twitter operasyonu olarak kalır...


                                gerçeği kim bilebilir ? bilemezsin..

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information