Doların 10 senedir sabit kalması ile oluşan büyümemiz aynen geri gelecek..
Dolar bazlı bir adamı bile gitmemiş olacaz..
Bunun için fazla uzağa gitmemize gerek yok..
Bankalarımızın dolar bazlı grafiklerine açın bakın 2006 2007 seviyelerindeyiz..
TR ekonomisi avare kasnak gibi..
Dolar bazlı bir adamı bile gitmemiş olacaz..
Bunun için fazla uzağa gitmemize gerek yok..
Bankalarımızın dolar bazlı grafiklerine açın bakın 2006 2007 seviyelerindeyiz..
TR ekonomisi avare kasnak gibi..

Yorum