Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Misafir

    #1171
    mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    43,80


    2014 60 bin endeks kriz dibi 40...


    eee

    iflas eden yoksa kol gibi alım fırsatı değil mi...


    iflas eden varsa ayrı...


    yoksa
    Mesele birazda akp iflas ederse meselesi.. seçim geri sayım sürecindeyiz.. bu aşamada firmalara bile fazla bakmaz bu mevzu..

    grafikte belirgin olur ancak.. anlık bile olsa değerlemesini yapar piyasa ve ilerde bir tarihte

    baktıkça anar herkes o dibi ya da dipleri..

    Yorum

    • Misafir

      #1172
      Hükümetler seçim arefesinde yüksek endeks ister, kovalar.. muhalefetlerse aksini..

      Bu sebep arefe önceleri abartılı dip ve dipler kovalar mevcut hükümetler ve oralardan alış senaryolu olarak sonlara doğru

      taze çıkış görüntüsü, fırsatı, sıhhatli-güçlü ve alıcılı piyasalar eşliğinde "pozitif algı" için..

      Hele öyle yada böyle, hakederek yada piyasa oyunları ve trade stratejileriyle becerebilip

      yetiştirebilirlerse Zırwa'larda sandığa gidebilmek her bir Zübüğün bilare hayali fantazisidir..

      Bknz. Mart'14 yerel seçimi;

      neredeyse diplerde yakalandı ve Ankara-Antalya başta olmak üzere pek çok yerde aynen kaybettiği halde; trafo, kedi, çuval derken

      oy çalma durumuna düştü survive edebilmek için..

      Bu alım satım hareketi ve momentum seçimler için tayin edici bir göstergedir..

      Belirgin örnek; 5 Haziran Cuma kapanış Bist 100'; 48,000 endeks ile 128,000 endeks değerlerinin

      seçim etkilerini lütfen mukayese ediniz.. Yoksa 30-50 endeks kağıtlarının çoğu kaç hükümet devirmiş,

      merhabalaşmış saymıyalım burda artık yani..

      İflas mevzu bahisi kısa vade gündemde ancak endeks balinalarımızdan firmalarımızdan ziyade politik partiler adınadır..

      Mühim olasılıktır.. Sonra neticesine göre firmalar ve endeksler bu süreçten arınacak ve diğer bahsettiğiniz değerlemelere dönecektir..

      Yorum

      • Misafir

        #1173
        Teoride işin doğrusu yukardaki ileti gibi olmakla beraber, hele Türkiye'miz gibi henüz gelişmesini malesef

        tamamlayamamış memleketlerde istisnai durumlarda tam aksi de uygulanabilmektedir.. Alaturka style'lar

        vardır hani adı da üstünde ve gayet doğal işler malum bizim coğrafyada..

        Mart 14' ortası dibi yine belki buna da en güzel örnek olmakta.. Eğer oyların çoğunu önceden almış ve yine

        yaklaşık olarak alabilecek olan siyasi iktidar seçmeninde; ürkme, gevşeme, yılgınlık, bıkkınlık, kafa karışıklığı vs. sezerse;

        safları tekrar sıklaştırabilmek ve kendi oy dinamiklerini en etkin hale getirebilmek için piyasalara reel korkuyu salıp,

        yaşatıp, zıkkımın diplerine yönlendirmek suretiyle seçmeninede el-mecbur anı-günü kurtarma kartını oynayıp oynatabilir..?? Why not?

        'Kazanmak için' ayrı meselede, 'totoyu kurtarmak' için siyasilerin yapmayacağı şey neredeyse yoktur ve

        artık kalmamıştır günümüzde..

        Böyle durumlarda ki oluşuma ise "katmerli düşüş" diyebiliriz.. Hükümet-muhalefet-tarafsız hepisi elele,

        Allah ne verdiyse yerin dibine, tetiklendikçe; alakalı-alakasız başta büyük paydaş "yabancı" ve

        payı da artık dahil olmak üzere cumburlop dibin dibi kriz fiyat taramaları hasıl olabilir..

        Hele yabancı tüm bu oluşumu dahi bir alım fırsatı olarak görmemiş ise, zaten yapıştır gitsin Bizt'iğe..

        Yine ayrı bir sebepte taze seçimi kaybedebilecek bir mevcut iktidarın, yeni dönem gelebilecek olanlara

        herşeyi akılsızca ve vicdansızca yakıp, yıkıp, bozup, döküp, perişan halde devretme arzusu ve egosudur..

        Again very Alaturka style; haset, fesat, nazar, yobazlık..vs.vs. dahil..

        Yorum

        • gundwane
          Tecrübeli
          • 18 Ağustos 2011
          • 1922

          #1174
          MB faiz indiriminde frene bastı..
          CB bunun üzerine şikayette bulunmaz ise tabi FED den de mıy mıyy bi açıklama gelirse seçime kadar piyasalarda bi bahar havası yaşatılabilir..

          Bankalar öncülüğünde tabi..

          Gerisi tırışka..

          Uzak durun..

          Yorum

          • Misafir

            #1175
            Pe'troller de düşüşte..

            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #1176
              mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              citi çıkmış hsbc de cıkacakmış...

              peki...





              sistemsiz karambole oradan buradan short açılırsa bura çıkmaz diye

              bi ihtimal

              atmasyon olarak büyük ralli başladıysa sokakta kalınabileceği unutulmamalı..

              bu büyük iki misli yükseliş rallisi çöküş gibi sadece ihtimaldir..


              karambole short veya long açmamak lazım...

              fiyat bandın dibinden az kalkmış endeks 80.000 pehhhhh




              yazacak bişey kalmadı daha zaten..

              Yorum

              • Misafir

                #1177
                Ya düşer, ya çıkar bu endeks.. Yani neymiş; ya düşecek yada çıkacak..)

                Flatımtrak sakin testereleri de saymazsak budur durumlar.. Kesin böyle olucak ve olur yani..)

                Long da sokakta kalabilir short gibi, short ta kalabilir dediğin gibi..

                Hatta önce biri, sonra öbürü..

                Hangisi önce, hangisi sonra??.. Ve ne kadar, ne kadar?..

                Gelde çık işlerin içinden..) Kolay para yok ama kolay batış ise herdaim var..

                Aksi takdirde millet parayı koyacak yer bulamazdı bu arenalarda ancak çok azınlığın yaşayabildiği gibi..

                Allah'tan 'akıllı para' da ihtimaller dahilinde.. Biraz da umut dünyasıdır bu hayat zaten..

                Selamlar, iyi trade'ler..

                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #1178
                  30 Haziran 2004

                  Beklenen oldu, ABD Merkez Bankası faiz artırdı
                  ABD Merkez Bankası’nın karar organı Açık Piyasa Komitesi iki gün süren toplantı sonrası, kısa vadeli faiz oranlarında çeyrek puanlık artırıma gitti.
                  Washington/New York
                  CNBC-E
                  30 Haziran 2004— ABD Merkez Bankası (Fed) Başkanı Alan Greenspan başkanlığında, iki gün süren Açık Piyasa Komitesi toplantısı sonucunda kısa vadeli faiz oranı yüzde 1.25’e çıktı. Ticari bankaların da, Fed’in kararını takip ederek, kısa vadeli faiz oranlarını aynı oranda artırması bekleniyor. Toplantı sonrası yapılan açıklamada, gerekmesi halinde daha faizler konusunda adımların atılabileceği de vurgulandı.













                  YORUM YOQ

                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #1179
                    VE GOLD

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #1180
                      Gürültü çok...

                      Yorum

                      • Misafir

                        #1181
                        Az daha düşsün de Altın alak ).. Tahminen alacüğük de bu gidişle aşağılardan biryerlerden..??
                        ...

                        O gürültü hele bizim memlekette en bi çok zaten kulaklarımızı

                        nası da yordu bazı malumlar yıllaar yılıdır hemi de..

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #1182
                          bist eksik kalmış



                          YORUM YOK..

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #1183
                            not arttı uçuyoruz

                            faiz arttı çöküyoruz

                            vs. vs.

                            geçerli değil..

                            sokakta kalmış birisi..

                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #1184
                              pehhhh

                              altın 1200 ü silip geçsede

                              1000 dolarcıları bi görsek

                              yabancı üstadlarda bu dipten dönüşü alamadılar henüz bakıyorlar...

                              10 20 30 dolar civarları şaştılar.. az daha düşecekmiş de ordan dönecekmiş sanki farz amk...

                              üstadlara bakan yerli yabancı sıfırlıyor amk..

                              anti üstad şart abi..

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #1185
                                sıfırladıktan sonra zevkine bakıyosun böyle işte...

                                çöküş muhabbeti yapanları izleyip zevkine bakmak..


                                hiç bitmiyor çöküş muhabbeti amk


                                2014 ocak dibine gelmiş piyasaya batıyoruz muhabbeti..


                                yok batsak zaten paraya ihtiyacın olmayacak işsiz kalacaksın bi defa..


                                şirket kapanır.. bankalar kapanır...


                                shortta bi kaç ayda bi zaten kriz var... iflasların sonu yok... kriz çıkacak derken shortta iflas etmek ...


                                türkiyeye özel kandırılmışız..

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information