Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #1111
    mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    son gün aylık bar kapanırken -7 banta yakın bıraktılar.. 1 günde.....
    yeni ayın ilk günü yeni bar

    direk kaldırdılar banttan...

    Altın 1.202,50 +27,00 +2,30%
    Gümüş 16,423 +0,867 +5,57%

    sıfıra düşecek diyenler mort gene

    bişeyler shortlanmamalı..

    nerden alınır para hesabı oturup

    çok iyi yapılıp

    alınmalı....


    gözünü karartıp 10 milyon dolarlık pozisyon alırsan...

    yüzde 1 2 şaşırsan

    kafayı yersin..

    o yüzden

    para hesabı..

    mümkünse spot..

    iş biter..

    Yorum

    • gundwane
      Tecrübeli
      • 18 Ağustos 2011
      • 1922

      #1112
      Dolar dolar dolar dolar..
      Temmuzdan beri yazıyorum..
      Amerikan 10 yıllıklar 2.65 iken 1.95 olan dolar faizler 2.10 un altında iken 2.35

      Yeniden 2.65 olduğunda dolar 3 tl olur..

      MB faiz artırmak zorunda kalır..

      Rusya 17 ye çekti faizleri ki dev gibi bir ülke enerji kaynakları var

      Bizim neyimiz var..

      Bizde 15 faiz bile yeterli gelmeyebilir..

      Herşey FED e bağlı..

      Hiç bir gücümüz yok..

      Ekonomi yönetimi allah allah ediyor şu anda..

      Reel ekonomide yavaşlama had safhada..İşsizlik yükseldi..İnşaat da büyük paralar krediler ile oynayan al satcılar sayesinde piyasa çöküntü öncesi saçmalama emareleri gösteriyor..

      2 hafta önce 800.000 fiyat biçilen bir daireye dün sordum 700.000 civarı fiyat verildi..Geçen seneki fiyatı 550.000 idi..Neyin kafasını yaşıyor bu al sat cılar bilinmez..
      Faizler 15 leri vurursa o daire 500.000 e düşer..

      Kredi ile işlem yapanlar sıkışırsa düşünmek bile istemiyorum ekonomide ki çöküşü..

      Herkese kolay gelsin..

      Kuyruğu dik tutmaya bakın derim..

      Yorum

      • gundwane
        Tecrübeli
        • 18 Ağustos 2011
        • 1922

        #1113
        Tek umudumuz FED ve avrupadaki parasal genişlemenin TR ye ofon akışı olarak girme beklentisi..

        2. yi ben beklentiden saymıyorum..3 tane QE ye rağmen devamlı artan dolar ve dolar bazlı yerinde sayan bir borsa var..
        Bu kadar para bolluğuna rağmen yerinde sayan bir TR ..


        Borsayı göstergeden bile almak hata..
        Dün 0.50 ekside iken seans arasında fişi bi çektiler yüzde 4 oluverdi..
        Bir günde sabah fişi çekerler direkt yüzde 10 eksi açar..

        Sonumuz ispanya yunanistan gibi olacak..Ve bu konuda ekonomi kurmaylarının yapabileceği hiç birşey yok..
        Yapısal bazı önlemler almaya çalışıyorlar ama bunların etkisini görmek seneler alır..

        Yorum

        • gundwane
          Tecrübeli
          • 18 Ağustos 2011
          • 1922

          #1114
          Objektif bakmasını bilene MACD bile yeterlidir demiştim..
          Aylık endeks grafiğinde MACD şakülü sola (aşşa kayık vaziyette)

          Şimdi soru şu..

          Kaldırıp mu vuracaklar..

          Yoksa direkt bu seviyelerden mi vuracaklar..

          Her iki durumda da çöküş kaçınılmaz benim penceremden..

          Düzleme kaçınılmaz..

          Elinde döviz tutan dışında herşeyin herkesin düzlenmesi..

          Sonra yeniden ralli..

          Boşa geçen 3-4 sene tabi bu arada..

          Hamallık..Satmadı isen dayanamayıp TL bazlı 3-4 sene sonra kara geçebilirsin..ona kar denilirse..Faiz getirisi bazlı geride olma ihtimalinde mevcut

          Dolar bazlı büyük ihtimal yerinde saymış olursun

          Yorum

          • gundwane
            Tecrübeli
            • 18 Ağustos 2011
            • 1922

            #1115
            Adım adım hedefe gidiyoruz..
            Borsaya bas doları al..
            Borsayı gerisin geri sar DOLARA VERME..

            Dolarlar faiz artışına kadar nereden alınırsa alınsın kar yazacak..Tıpkı 2012 de nereden alırsan al NOT ARTIŞI ardından sat senaryosunda olduğu gibi..

            O zaman da dolar zıplıyor borsa biraz düşüyor dolar gerisin geri sarıyor borsa zirve tazeliyordu..2013 ocak düzeltmesinde dolar yükselmedi idi bile..

            O zaman yükselişlerde yalan söyleyen dolar idi şimdi borsa.

            Film tam ters dolar yönlü olarak gidiyor..

            FED faiz artışına kadar nereden dolar alınırsa alınsın kar yazacaktır diye düşünüyorum..




            Yatırım tavsiyesi değildir..

            Yorum

            • gundwane
              Tecrübeli
              • 18 Ağustos 2011
              • 1922

              #1116
              Gün gelecek dolarda günde 10 kuruş 15 kuruş hareketler göreceğiz..

              1.80 lerden beri alınan dolarların vatandaşa servisini izleyeceğiz..

              Bu servis 3 ile 6 ay arası sürebilecek..

              Bu arada borsa da yeni dipler üst üste..

              Devamlı kara haberler..şok kriz cart curt türü haberler ile paranoyak topluk oluşturma çabaları..

              Sis bombası..

              Kimse önünü görmesin..

              O ara malı götürecen götürecek zaten..

              1 aylık ani bir hareketle fişi çekecekler..

              Sonra istersen borsa al istersen dolar sat..

              Faiz kazancının ötesine geçemeyeceksin..

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #1117
                1994
                2001
                2008
                2015 ??????



                olabilirmi kriz ?


                olabilir...

                olmayabilir..





                olabilirde...



                soldaki gibi..


                2008

                müsaitmi müsait gibi ..

                olurmu olabilir

                ...

                olmayabilirsede olmaz...

                Yorum

                • lonntermsteel

                  #1118
                  kırsoy yeni yılın kutlu olsun

                  olabilir gibi bence ama olmasada olur

                  Yorum

                  • gundwane
                    Tecrübeli
                    • 18 Ağustos 2011
                    • 1922

                    #1119
                    Yurtdışı karmakarışık euro çatırdıyor ECB seyrediyor diyor marketwatch FED faiz artırımı tartışılııyor..
                    her zaman ki gibi bizim umurumuzda değilmiş imajı çizliyor..Alıyorlar veriyorlar falan..
                    Hatta artıya geçiyoruz sürüyorlar falan..

                    Hiç önemi yok..
                    1 hafta 5 iş günlük iş var..

                    Dururlar dururlar bir anda..

                    Süzülmece diye bir kavram bizim borsamızda yok...

                    Amaç..

                    Kendilerinden başka kimse kazanmasın..

                    Trend yok TA yok temel yok..

                    yok yok yok

                    sadece büyük eller var..

                    ecel gibi..

                    bir zaman gelip alırlar..
                    bir zaman gelip satarlar..

                    alırken de satarken de farkedemezsin..

                    sen farkettiğinde elde edeceğin max yüzde 10 dur..

                    Yorum

                    • gundwane
                      Tecrübeli
                      • 18 Ağustos 2011
                      • 1922

                      #1120
                      Fiyatlamalarda saçmalık diz boyu..
                      Petrol çakılıyor (en son çakıldığında asrın krizine girdik)
                      ABD den veriler iyi gelmeye devam etmesine ve faiz artışı konuşulmasına rağmen dolartl gevşiyor ABD 10 yıllıklar gevşiyor (risk algısı azaldı ise faiz de artacak ise üstüne üstlük millet neden ABD tahvillerine saldırıyor)

                      Türkiye de pariteden ötürü hadi euro düşüyor da dolar da düşüyor..

                      DOW JONES bi aşşa bir yukarı volatilite artıyor..

                      Bir sıkıntıları var belli..

                      Flat izlemek en iyisi..

                      Daha evvel yazdım 3-4 günde ne olduğunu anlamadan yüzde 20 içeri girersiniz..

                      Yorum

                      • gundwane
                        Tecrübeli
                        • 18 Ağustos 2011
                        • 1922

                        #1121
                        Volatilite inanılmaz..
                        FDOW 0.9 artıdan 0.9 eksiye geldi..

                        Bir cisim yaklaşıyor birşeyler fiyatlanıyor..
                        Aceleleri var..

                        Bizde 2 banka ile endeks i tutmaya çalışıyorlar..

                        Küçük kağıtlar tavan taban tavan taban saçmalıyorlar..

                        2011 mayıs haziranı hatırlatıyor bana

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #1122
                          mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          yeni ayın ilk günü yeni bar

                          direk kaldırdılar banttan...

                          Altın 1.202,50 +27,00 +2,30%
                          Gümüş 16,423 +0,867 +5,57%

                          sıfıra düşecek diyenler mort gene

                          bişeyler shortlanmamalı..
                          alt bant

                          orta banda gelmiş bugün...

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #1123

                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #1124



                              aksel kibar...

                              540 dan 700 e %30 dolar bazlı potans....

                              2015 kriz muhabbetine alternatif...

                              Yorum

                              • gundwane
                                Tecrübeli
                                • 18 Ağustos 2011
                                • 1922

                                #1125
                                M.Kırsoy arkadaşım bi grafik paylaşmış.
                                Aslında endeks dolar bazlı 2006 dan beri aynı seviyede..
                                Yani 4 dolar verip 2007 de garanti alan adam için garanti hala 4 dolar..
                                Temettü ler üüstüne kar..
                                Temettüsü olmayan kağıtlardan uçan da var sürünen de..
                                8 senelik banka faiz getirisi nerede ise yüzde 100..
                                Olaya o yönden de bakmak lazım..
                                Hiçbirşey yapmadan sıfır risk ile yüzde 100 zaten cepte.

                                O zaman soru şu..

                                2009 dan beri ralli yapan borsada nasıl oluyorda aslında yerinde saymış oluyoruz.

                                Bu kürsel sermayenin büyük soygunudur..

                                Herşey karartmaca herşey bulanıklaştırmaca..

                                Büyük resimden bakan yok..

                                2006 dan beri yerimizde sayıyoruz..Ama 2008 den beri en çok kullanılan kelime RALLİ..

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information