Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #826
    iŞlem yapmayacağım derken

    sahadayız

    LOng ...

    ziztemleri ortalamalarıda arkamısa aldıkmı

    bu sefer artık al tut

    kazan

    olur umarım !!

    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #827
      barlar düzelmiş gap yok artık..

      pehhh

      mavi kırmızıya geLişler aliş firsatı..


      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #828
        saĞOLsunlar fırsat verdiler tekrar aLım içün

        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #829
          vay arkadaşş

          olaya bak anında görüntü..

          ortalamalar gerisi hikaye..


          ....

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #830
            200,000 $

            2,1285

            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #831
              4 de 1

              250.000 dolara tamamlayıp haftayı kapiyorum

              4 de 1

              maldayıs

              mutluyus

              madalya takacaklar

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #832
                yavaş bas amk


                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #833
                  350.000

                  ...

                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #834
                    75 kaldıraç olduğu içün

                    bu rakamlar / 75 teminat lazım

                    büyük bi başarı değil yani bu malı almak

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #835
                      üstaad grafı


                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #836
                        çakacam 1 milyon doları emme


                        riske girecek durumda deelim...

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #837


                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #838
                            şaka gibi amk

                            bir çoşku hisse nette

                            61 binde bunları görmek mümkün değildi

                            61 de hergün analiz sıçan çöküşcü üstadlar ise kayıp..

                            hakkaten hiç biri yok

                            twitterda yeller esiyor

                            şengöz hikayeci olmuş ne endeks ne dolar kayıp...

                            coşku kutlama...

                            yabancı payları zirvede

                            tarihi zirveden çelik sektörünü yabancılar süpürüyormuş vs.

                            vay arkadaş

                            yaa


                            çok ilginç

                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #839
                              ya gerizekalı OBO çizenler endeks çökecek diye geçen düşüşte


                              şimdi farklı salak salak yükseliş grafikler eklemiş..

                              o manayada gelir farklı manayada gelir..

                              amk grafikler anı gösterir..

                              geleceği değil..

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #840
                                şimdi mesela aylık grafik çok olumlu gözükebilir ayın kapanmasına 12 gün var.. kol gibi sokar yukardan aşşa bolingeri vs. aşşa geçer darma duman eder olur grafik sana bearish


                                grafikler anı gösterir...

                                indikatörler her zaman tutmayadabilir..


                                bu işlerde kesinlik olmadığı

                                sadece anı gösterdiği çok önemlidir..


                                bu açıdan ne var ne yok inanılıp birilerine veya

                                kendi başına grafikteki anlık duruma inanılıp yatırılmamalıdır..


                                çünkü değişebilir !!!


                                grafikler anı gösterir



                                aylık grafik bile major bir harekette bozulabilir !!

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information