mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı
Mesajı göster
oranın üstü yok, burası geçilemez, bunlar en iyi günler vs................... yazanlar YA ORTADAN KAYBOLUR YA HASTAYIM DER YA.. DER. AMA DER BİR ŞEYLER.
usta batmaz ama takip eden batar.
bir sisteminiz yok ise
ortalamadan çizgiden vs anlamıyorsanız, hiç bulaşmayın dostlar.
endeks 61 binden 82 bine geldi adalar halen şort diyo.
endeks düşer mi düşer.
ama hep mi düşer yok hep düşmez.
fed + siyasi kriz + operasyon + suriye gelişmelerinin hepsi 30 bin düşürdü borsayı. bu ve benzeri olaylar olursa düşer. olmazsa düşmez, çıkar.
nereye kadar çıkar, bilinmez.
beklenir görülür.
mehmet kırsoy dostumun yazdığı en önemli husus, bence;
borsa bir yatırım aracıdır. yatırım araçlarının fiyatı yükseldikçe caziptir, düştükçe değil!!!





Yorum