Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mesutk
    Seyirci Üye
    • 11 Nisan 2014
    • 51

    #781
    mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bayadır


    yazıyorum


    umarım farkındalık


    yaratılmıştır

    ..
    borsaya giren / girecek olan herkes okumalı.

    oranın üstü yok, burası geçilemez, bunlar en iyi günler vs................... yazanlar YA ORTADAN KAYBOLUR YA HASTAYIM DER YA.. DER. AMA DER BİR ŞEYLER.

    usta batmaz ama takip eden batar.

    bir sisteminiz yok ise

    ortalamadan çizgiden vs anlamıyorsanız, hiç bulaşmayın dostlar.

    endeks 61 binden 82 bine geldi adalar halen şort diyo.

    endeks düşer mi düşer.

    ama hep mi düşer yok hep düşmez.

    fed + siyasi kriz + operasyon + suriye gelişmelerinin hepsi 30 bin düşürdü borsayı. bu ve benzeri olaylar olursa düşer. olmazsa düşmez, çıkar.

    nereye kadar çıkar, bilinmez.

    beklenir görülür.

    mehmet kırsoy dostumun yazdığı en önemli husus, bence;

    borsa bir yatırım aracıdır. yatırım araçlarının fiyatı yükseldikçe caziptir, düştükçe değil!!!

    Yorum

    • mesutk
      Seyirci Üye
      • 11 Nisan 2014
      • 51

      #782
      okumalı derken benim yazdıklarımı değil, bu başlığı.

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #783
        butsu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Uyumsuzluk şortları patlatmaya gittiğini gösteriyor,ferit (garan.yat.) hem malından oluyor hem de şortları kıçına kaçıyor.pili bitince aşşağı basarlar, yarın altın vuruş bekliyorum vobda, doları da 2.1120 altına düşürmeden gezdirecekler,sonrası heyecanlı
        abi

        sto ları işaretledim günlük grafta



        objektif


        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #784
          mesutk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

          oranın üstü yok, burası geçilemez, bunlar en iyi günler vs................... yazanlar YA ORTADAN KAYBOLUR YA HASTAYIM DER YA.. DER. AMA DER BİR ŞEYLER.

          usta batmaz ama takip eden batar.
          nerde

          xtraderx
          ziyacelik
          cemilkaan
          tuncer şengöz
          pusulafx
          sidabumi


          bütün 50 binci üstadlar nerdeler ?

          bu rakamları yayanlar

          şant manukyan 58 bin tutarmı tutmazmı twitleri burada alıntılandı..

          bu üstadlar nerdeler ?




          endeks 82 küsür binde

          uyumsuzluklu bi kapanış yaptı

          ..

          bundan bahseden varmı

          aynı gün reversal zordur

          ertesi güne bakmak lazımdır


          bundan bahsetmezler

          tepe geçerse stop


          kafaya bak

          esas acaba eendeks düşermi denilecek sorulması gereken yerde kimseyi bulamazsın


          üstadlar 60 binde son derler

          82 bin geçilirse de stop

          başka bi bok bilmezler

          Yorum

          • mesutk
            Seyirci Üye
            • 11 Nisan 2014
            • 51

            #785
            dediklerinin bir çoğunu tivitte takip ediyorum.

            takip etmemin sebebi akıl almak için değil.

            ne saçmaladıklarını görmek için.

            amk 5,80 i gören garan 8,90 bugün.

            0,96 yı gören kardemir 2,20

            2,50 yi gören ereğli 4,20

            4 ü gören işbankası 6.

            paraya bak.

            biz ise kazanamadığımız gibi bir de kaybettik.

            birileri de hamuduyla götürdü.

            ulan tamam bu primin hepsini yakalayan yoktur.

            bu çok zor iş.

            ky bunu yapamaz.

            ama bu primin % 50si , 40 ı 30 u 20 si de yakalanmaz be arkadaş.

            bu mu ustalık !!!!

            akıllandık ama geç.

            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #786
              mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              sisteme uymaya karar verirsin..


              denk gelir...


              büyük gap olur ters hareket olur...

              50 günlük bu basit değil..


              büyük hareketler oluyor olmuş olacaktır illaki !


              pehhh

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #787
                mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                50 günün alta ÜSte attı alta kaçtı gitti geldi

                testere olursa napacağız

                olursa olabilir

                sonsuza kadar testere olmaz


                trend başladımı vay bee denir..



                50 gün üstü kalış tutan ihya gene !!

                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #788
                  mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster



                  Manidar noktasal...
                  mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Bu indikatöre göre acaba düzeltme bittimi

                  Panik ve çöküşmüş bunu okuyup inanan sittin sene alamaz..

                  Analizmiş buda.. Subjektif ve ne fiyat ne ort ne indikatör...

                  Akıl veriyolar daha



                  Vay amk
                  mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Şengöz dipte çöküş twitleriyle yine dibi tutturmuş olabilir ama bolinger üstü kalışları kollamak objektif olur
                  03-07-2014 20:58

                  noktasal dibi yakalamış olabilir derken hakkaten dibi tutturdu

                  dipte çöküş mesajlarıyla tabikki

                  ve yeni tepe

                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #789

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #790
                      mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      bazı indikler dipledi




                      2.1235 +0.0041 (+0.20%)

                      hiç bişey bilmeyen saatlik grafta sto ile dipte al tepede sat ile ihya olmuş durumda

                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #791
                        eyyy çöküş aklı veren sahtekar hırsız üstadlar

                        ayLık grafiğe bakıp titreyin


                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #792
                          ay sonuna 14 gün var

                          2 hafta

                          titreyin..

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #793
                            orta bolinger stop ayLık grafikte hedef üst bolinger 5 dolarlar

                            !!!

                            orta dan aşşa da kalış kati stop

                            üstüne çıkış net alımdır

                            başka bi grafiğe bakmaya gerek yoktur..

                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #794
                              borsa 5 dolar olacaksa

                              orta bolingerin üstünde kalıp yukarı uzaklaşarak olacak !!!

                              geri aşşa dönecek ise orta bolingerden alta kaçıp ordan aşşağı uzaklaşarak olacak !!!!

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #795
                                2008 krizinde aylık orta bolingerden kriz sürecine geçildiği görülüyor

                                şimdi

                                çok önemli yerde dolar bazlı aylık graf..

                                sadece tek rakam aylık grafikte orta bolingerin altındamıyız

                                üstündemiyiz takip eden işi bitirir...

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information