Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • MESUTC
    KEYFE KEDER YAZAR
    • 22 Mayıs 2008
    • 4444

    #706
    mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pazartesi sabahki görüntü nere şimdiki görüntü nere ... Satış geleceği nasıl öngörülebilir ? Gelince gelmiş oluyor !
    İyi bir teknik analizci (sayısı 20 yıldır borsa ile ilgilenirim iyi taknik analizci 2 kişi tanıdım henüz; biri bıkmışbroker, diğeri mavilim) satış geleceğini de, alım geleceğini de biliyor ama...
    Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti sermaye piyasası kurulu tarafindan yayimlanan seri:v,no:52 sayılı "yatırım danışmanlığı faaliyetine ve bu faaliyette bulunacak kurumlara iliskin esaslar hakkında tebliğ" çerçevesinde aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır.Yapılacak teknik ve temel analizin kişiden kişiye farklılık arz edebileceği bu analizlerde yapılan öngörülerin gerçekleşmeme olasılığının bulunduğu dikkate alınmalıdır.

    Yorum

    • MESUTC
      KEYFE KEDER YAZAR
      • 22 Mayıs 2008
      • 4444

      #707
      mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      nerden almak lazım bu boku ? sadece sistememi uymalı ?

      ala geçene kadar bekle

      o zamanda yükselmiş oluyor

      pehh..

      ne yapmak lazım !!
      Neden fiyata takılıyorsunuz; yükselmiş olursa olsun, sizin sistem al veriyorsa ve siz alım sonrasında karlı satabilecekseniz... Sorun yok...
      Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti sermaye piyasası kurulu tarafindan yayimlanan seri:v,no:52 sayılı "yatırım danışmanlığı faaliyetine ve bu faaliyette bulunacak kurumlara iliskin esaslar hakkında tebliğ" çerçevesinde aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır.Yapılacak teknik ve temel analizin kişiden kişiye farklılık arz edebileceği bu analizlerde yapılan öngörülerin gerçekleşmeme olasılığının bulunduğu dikkate alınmalıdır.

      Yorum

      • MESUTC
        KEYFE KEDER YAZAR
        • 22 Mayıs 2008
        • 4444

        #708
        Bu arada yeni trade hayatında başarılar dilerim. İnşallah başarılı olur, geçmiş zararlarınızı telafi edebilirsiniz.
        Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti sermaye piyasası kurulu tarafindan yayimlanan seri:v,no:52 sayılı "yatırım danışmanlığı faaliyetine ve bu faaliyette bulunacak kurumlara iliskin esaslar hakkında tebliğ" çerçevesinde aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır.Yapılacak teknik ve temel analizin kişiden kişiye farklılık arz edebileceği bu analizlerde yapılan öngörülerin gerçekleşmeme olasılığının bulunduğu dikkate alınmalıdır.

        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #709
          MESUTC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Neden fiyata takılıyorsunuz; yükselmiş olursa olsun, sizin sistem al veriyorsa ve siz alım sonrasında karlı satabilecekseniz... Sorun yok...
          şöyle

          200 günlüğe gelmiş 2.1179

          nerden alacaz abi

          sıfıramı düşecek..

          2,1208 +0,0055 (+0,26%)

          Yorum

          • butsu
            Aktif
            • 16 Haziran 2009
            • 257

            #710
            Memedim,herşey gönlünce olsun,umarım bu pozdan iyi kazanırsın

            Yorum

            • butsu
              Aktif
              • 16 Haziran 2009
              • 257

              #711
              Olay bu kadar basit aslında
              Başka hiçbir şeye bakmaya gerek yok

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #712
                1 2 gün daha bekleyip ne hareket olacağını görmek laızm

                poz artırmıyorum

                durum şekildeki gibi günlükte..

                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #713
                  şimdi bu tabloyla ne olabilir.. sto dip yaptığını dün akşam belirtmiştim..

                  aşşa doğru trend şekline dönmezse hareket dün dip kalma şansı var..

                  onun içün

                  beklemek lazım sadece..

                  ne olacağını bilenler biliyor ben bilemiyorum..

                  bilenlerede bu saatten sonra inanacak değilim...

                  Yorum

                  • REİS
                    Tecrübeli
                    • 24 Aralık 2012
                    • 542

                    #714
                    masadaki balık cok büyük oldugu icin pala dalgalanmayı mümkün oldugu kadar minimuma indirip balığı ürkütmüyo bence
                    BaLtaCı

                    kârda otur,zarardan cabuk cık...

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #715
                      dolar 21 günlük ortalamaya vurdu

                      ama 10 gün 21 i aşşa kesmiş duruyor

                      bu hareket ne hareketi tepkimidir nedir

                      bi kaç güne belli olur

                      beklemek lazım

                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #716
                        günLükteki bb sıkışması 2012 2013 gibi çok sıkışık yatay bi piyasayı haber vermiyor ise

                        bu sıkışmadan sonra trend habercisi ise.. aşşa veya yukarı trendsel hareket geldimi sistemsiz sallayan

                        seçim sonrasından daha beter olabilir benim gibi...

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #717
                          Terrorism In Iraq And Turkey: How To Trade It
                          Jun. 15, 2014 5:13 AM ET | 10 comments | About: iShares MSCI Turkey ETF (TUR)
                          For the first time in years, Iraq news is moving the markets again. Turkish stocks took a beating on Wednesday, with the iShares MSCI Turkey ETF (TUR) shedding 5.2%.

                          The apparent reason? Armed militants from the terrorist group the Islamic State in Iraq and Syria ("ISIS") seized the Turkish consulate in Mosul, taking the consul and his staff of nearly 50 people hostage. This follows a separate incident in which ISIS kidnapped and held for ransom about 30 Turkish truck drivers working in Iraq.

                          The fear is that Turkey will get pulled into what is now a low-grade civil war in Iraq.

                          Could it happen? Of course. But as an investor, it is not something I'm particularly worried about. In fact, I would even view it as a potential opportunity.

                          I genuinely hope that the Turkish citizens are returned without bloodshed. But let's say that the situation deteriorates and Turkish tanks roll across the Iraqi border in retaliation. What then?

                          A Turkish invasion of Iraq would, at least temporarily, stop the internal instability that caused investors to dump Turkish stocks and other financial assets this time last year. Nothing unites a divided country like an external enemy.

                          Furthermore, Turkey's military is the largest in Nato after that of the United States, and unlike American soldiers-who have a difficult time winning the "hearts and minds" of locals due to being Western and predominanatly Christian-Turks are coreligionists with the Sunni Muslims they will potentially be invading. So, a Turkish invasion is unlikely to devolve into a messy quagmire.

                          Finally, let us remember that while terrorism is an awful thing for a country to have to endure, its effects on the financial markets tend to be short-lived.

                          Action to take: Go long Turkey via the iShares MSCI Turkey ETF (TUR). Take an initial one-half position, and wait another 1-2 weeks to see if the situation escalates. If we see more short-term weakness in Turkish stocks, so be it. We can average in at a lower price with the second half of the trade. And if this week marks the low, no worries. We'll end up buying the second half of the position at a slightly higher price. Plan to hold for 6-12 months and use a 15% stop loss on your average cost basis.

                          Yorum

                          • fourfourtwo
                            Yeni Üye
                            • 15 Mayıs 2014
                            • 4

                            #718
                            Memedim yazmayayim dedim ama duramadim....borsa bu grafikle nasil dusecek anlamadim....80 bini yukari kirip gaza basarsa dolar falan kalmaz ortada.....

                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #719
                              borssa düşecek veya düşmeyecek diye yazı yok

                              dolar yataya sarmıyorsa uzun süreli

                              trend gelecek

                              aşşa veya yukarı graflar üstte

                              günlük sistemler satışta duruyor

                              ala geçermi ne olur

                              herşey olabilir

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #720
                                ama hafta başı düşündüğüm gibi

                                dolar tl shortlamak iyi bir fikir değil bence..

                                ben sadece alım için izliyorum..

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information