Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
Kanser olup kan revan içinde yataktan kalkamadan çürüyerek 10 yıl çürümüşlüğünün pisliğinin içinde gebermeyi beklersiniz umarım. Bunlar hayatlarımızı çalıyor. Ve hakettikleri kanser. Ölüm kurtuluş olur. Sürünsünler.
a.q hırsızları forumları mesken tutımuş götlerinden akması gereken bok ağızlarından akıyor. bağırsaklarını ağıza bağlamışlar ********lerin. buna müdahale etmeyen herkes sorumludur. piyasa çökecek diyerek öyle bir algı operasyonu yapılıyor ki artık yazmak zorunda hissediyorum.. bu ********lere kimse müdahele etmiyor. hepsi parçası.
Hırsızın bir tanesi daha peydah olmuş gelmiş 10 bine inecek diye yazıyor. böyle hırsızlık olmaz birader.
bugün itibariyle dip görülmüş olma ihtimali %51 üst bant kırılımı büyük ralliyi başlatır. böyle ********lik analiz olmaz. okuyan yolunu şaşıracak. buna çanak tutanların da ettiklerini bulması dileğiyle...
aq. saatleriyle oynandığı için 5.30 dan sonra açılıyor new york. alt bant işi amrikan seansında. altı sert kırarsa 2008 dibine doğru savrulabilir. ama o alt banttan 2008 dibine kadar her yer alım fırsatı böyle ********lik olmaz. 10 bin 10 bin ebeni s....... kainat.
dolar tepe görülmüş olma ihtimali %51
a.q hırsızlarının yazılarını okuyup bunları yazmamak ihanet olurdu..
Şerefsiz hırsız sikilmiş olduğunu iyi biliyorsun. İn..... edeceksin. ! Şuan kafanı duvara vurarak hıçkırarak ağladığını biliyorum. Nasıl bir o.ç. olduğunu kimse bilemeyecek. Kimse seni bilemeyecek. Kendin bilip geb.....sin
Yorum