cumhurbaşkanlığı mitingine gittim
yerel seçimler gibi izdiham yoktu..
kalabalık yarı yarıya.. belki daha az..
yağmurda yağıyordu oda var..
ama
bunlar bi naneye yaramaz
50 günlük tek ortalamayla işi bitirmek var
bide palavra sahtekarlık var..
palavra sahtekarlık kısmına girersen
doları verirler eline 2.19 dan..
hayatın söner..
yerel seçimler gibi izdiham yoktu..
kalabalık yarı yarıya.. belki daha az..
yağmurda yağıyordu oda var..
ama
bunlar bi naneye yaramaz
50 günlük tek ortalamayla işi bitirmek var
bide palavra sahtekarlık var..
palavra sahtekarlık kısmına girersen
doları verirler eline 2.19 dan..
hayatın söner..


Yorum