Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #661
    cumhurbaşkanlığı mitingine gittim

    yerel seçimler gibi izdiham yoktu..

    kalabalık yarı yarıya.. belki daha az..

    yağmurda yağıyordu oda var..


    ama


    bunlar bi naneye yaramaz

    50 günlük tek ortalamayla işi bitirmek var


    bide palavra sahtekarlık var..


    palavra sahtekarlık kısmına girersen


    doları verirler eline 2.19 dan..

    hayatın söner..

    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #662
      bu grafikten çöküş senaryosu çıkartılabilir.. ! senaryo çıkartmanın kimseye bi faydası yok.. üstüne 10 tane ok çizilebilir şu bu olacak 1 dolara çökecek şeklinde..

      birde dostlar.. bolinger orta bandı görüldüğü üzere direnç olmuş.. geçerse yukarı devam eder.. şuan altında temkinli olmak lazım.. tabiki geçebilir geçemeeyebilirde.. geleceği bilemeyiz..

      ordan satış gelmiş... şimdi ne olur ne desek sallamış oluruz.. !

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #663
        birde ne kadar çok grafik bakarsan farklı

        messela

        garan tl thy xu100 dolar bazl..

        hepsi farklı telden çalıyor..


        böyle olunca hangisi doğru diyor kafa gidiyor..

        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #664
          gar $

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #665
            50 günlük yakınında olduğu için endeks..

            bu kadar karıştırmaya gerek yok..

            50 gün altı kapanış kalış

            her türlü stoptur..

            üstünde kalış kapanış her türlü aldır..


            başka birşeye bakmaya gerek yok..

            ne kadar çok şeye bakarsan kafa karışır..

            şu bu olacak senaryolara girersin..

            daha önce bolinger günlük endeks grafiğinde stop ve al altı üstü idi.. 79 bin altında stop çalıştı ve 50 günlüğe indi...

            50 günlük artık referans.. altında ise 50 günlükte alınan mal stoplanır.. üstünde kalırsa mal alınır.. stop aynı yer.


            gerisi laf kalabalığı..

            Yorum

            • MESUTC
              KEYFE KEDER YAZAR
              • 22 Mayıs 2008
              • 4444

              #666
              Formasyonlarıda mı dikkate almayalım? Formasyonlar gelecekten haber vermezler mi zira!...
              Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti sermaye piyasası kurulu tarafindan yayimlanan seri:v,no:52 sayılı "yatırım danışmanlığı faaliyetine ve bu faaliyette bulunacak kurumlara iliskin esaslar hakkında tebliğ" çerçevesinde aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır.Yapılacak teknik ve temel analizin kişiden kişiye farklılık arz edebileceği bu analizlerde yapılan öngörülerin gerçekleşmeme olasılığının bulunduğu dikkate alınmalıdır.

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #667
                Endeks 90 bin olacaksa 50 günlük üzerinde kalarak düZ çıkıp olacak

                Aynı şekilde 65 bin misal olacsksa 50 günlük altında kalıp düz düşüp olacak


                Düz düşüş veya yükselişlerde formasyon vs gerek varmı..

                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #668
                  mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  50 günün alta ÜSte attı alta kaçtı gitti geldi

                  testere olursa napacağız

                  olursa olabilir

                  sonsuza kadar testere olmaz


                  trend başladımı vay bee denir..





                  Formasyona gerek olmuşmu 2012 de ?


                  Altı downtrend üstü up

                  Yorum

                  • viper
                    Yeni Üye
                    • 06 Mayıs 2014
                    • 26

                    #669
                    Ölüyü fazla kurcalarsan ya osurur ya micar derler ya
                    Teknik analizde o hesap
                    Fazla didiklediginde yaniltiyor

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #670
                      5-10-50 haftalık

                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #671
                        dolar shortlanmamalı bu tabloya göre !

                        kalkmış duruyor !

                        resim öyle götümüzden hayal görmüyoruz..

                        değişirse değişir..


                        enerji bakanı düşecek dedi hep aklıma geliyor geçen hafta demişti galiba.


                        vay amk.. hala o dedi bu dedi.. kafayı yememek mümkün değil..

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #672
                          mesela kişinin yaptığı hatalar..

                          enerji bakanı düşecek dedi ama haftalık grafik yukarı kalkık günlük grafik kalkık duruyor !

                          ee

                          düşebilirmi düşebilir.. düşmesi için satış gelmesi lazım

                          şuan öyle bi durum var mı ?


                          an itibariyle öyle bi durum yok.. kalkık duruyor..

                          peki nerden bileceğiz nasıl bileceğiz


                          işte bilmek diye birşey yok.. an itibariyle kalkmış görüntü

                          belki bir daha hiç düşmeyecek !

                          trend başlayacak yukarı !

                          bilemezsinki !

                          belki paldır küldür satış gelecek


                          he işte geldiği zaman satış geliyor denmesi gerekiyor..


                          gelmeden hayal görmemek lazım !

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #673
                            sistemler mesela sata geçmiş rsi 50 aşşa kırılmış vfi macd negatif bölgede.. par günlük sata geçtiydi..


                            fakat işte bu noktada şu ...


                            nereden ala geçer ?


                            nerden almalı veya ne zaman almalı...



                            günlük sistemler ala geçmesini beklersen yükselmiş oluyor..


                            bu açıdan alım noktası belirlenmesi problem...


                            nerden almalı hep sıkıntı !

                            ya düşerse.. ya çökerse !


                            aldayken inanmıyoruz

                            sattayken inanmıyoruz







                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #674
                              BuLUnduğumuz nokta itibariyle yakında büyük hareket olacağı daha önceki durumlarda net meydanda...

                              50 günlük basit ortalamanın altında veya üstünde objektif takip edebilen yakalayabilir...

                              fakat agresif gap olursa sıkıntı önceki harekette malum !!


                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #675
                                dolar bazlı

                                macd sell rsi < 50 macd negatif bölge

                                50 günlük basit ortalama altında mesela..



                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information