ben hiç bir zaman ne long açıp tutabildim ne birşey yapabildim
bir kere bile olsa
2013 de long açabilseydim
herşey çok farklı olurdu..
sadece düşüş
2014
74 civarları long açıp
tutabiliyormuyum
asla
düşecek diye
tutamıyorum
zehirlenmişim
hayatım bitmiş.
ancak 20 bin felan olursa sıfıra kadar marjı ayarlayıp ne var ne yok yatırabilrim
başka mümkün değil
sadece düşeceğini öğrenip düşecek diye mal alamamak
rahatsızlık..
sadece short açıp zarar etmeyi dolarda long açıp zarar etmeyi öğrenmişiz..
bir kere bile olsa
2013 de long açabilseydim
herşey çok farklı olurdu..
sadece düşüş
2014
74 civarları long açıp
tutabiliyormuyum
asla
düşecek diye
tutamıyorum
zehirlenmişim
hayatım bitmiş.
ancak 20 bin felan olursa sıfıra kadar marjı ayarlayıp ne var ne yok yatırabilrim
başka mümkün değil
sadece düşeceğini öğrenip düşecek diye mal alamamak
rahatsızlık..
sadece short açıp zarar etmeyi dolarda long açıp zarar etmeyi öğrenmişiz..

Yorum