Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #601
    ben hiç bir zaman ne long açıp tutabildim ne birşey yapabildim

    bir kere bile olsa

    2013 de long açabilseydim

    herşey çok farklı olurdu..

    sadece düşüş

    2014

    74 civarları long açıp

    tutabiliyormuyum

    asla

    düşecek diye

    tutamıyorum

    zehirlenmişim

    hayatım bitmiş.

    ancak 20 bin felan olursa sıfıra kadar marjı ayarlayıp ne var ne yok yatırabilrim

    başka mümkün değil


    sadece düşeceğini öğrenip düşecek diye mal alamamak


    rahatsızlık..

    sadece short açıp zarar etmeyi dolarda long açıp zarar etmeyi öğrenmişiz..

    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #602
      2012 de short beklemek yerine long beklemiş olsaydım

      se sa

      kesinlikle

      özellikle 2013 de 1 kere long açabilseydim

      hayat çok farklı olurdu


      ********ler hergün düşecek dediği için

      salak olunca insan alıp tutamıyor


      bu salaklığı yaşamış birisi olarak

      2014 de ki alım fırsatını bile

      aldım

      ama yine düşecek düşecek düşecek

      ya düşerse

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #603
        2008 krizlerinde 20 binlere gelmiş endeks

        ne var ne yok yatır

        bırak 0 a düşsüne göre ayarla kendini

        riskin 20 bin puan

        0 olsa 20 bin puan kaybediyosun

        alımı yap yat


        ama 0 olmadı 93.000 oldu

        70 bin puan getiri riskin 20 idi...

        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #604
          tabiki

          10 günlük altında

          özellikle günlük bolinger altında

          mal gibi alım yapıp elinde bekleyerek düşüşü seyretmeyeceksin...

          stop olacaksın...

          fakat

          alım şartı oluşturacaksın

          stop bellidir

          alım şartı almak ve tutmak meseledir..

          stop olmak kolay..

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #605



            tablo belli

            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #606
              endeks 20 felan olsa

              ne var ne yok yatırırım..

              arabayı satmayan ********dir..

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #607
                ve üste aLDı... tablo yine değişiyor...

                Yorum

                • AlexanderFuckabulL
                  Katılımcı
                  • 12 Nisan 2014
                  • 190

                  #608
                  mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  endeks 20 felan olsa

                  ne var ne yok yatırırım..

                  arabayı satmayan ********dir..


                  10 felan osSA bende bÖbreĞemi ZatUp pişinden geliyom
                  haydan gelen huya gider...

                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #609
                    kriz yok keriz var bankalar sahnede

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #610
                      sahtekarlığa bak

                      2000 krizinde tl bulunamıyomuş

                      mantığa bak

                      para basma yetkisi matbaası kendi para birimi olan ülkede kendi parası bulunamazmı

                      tamamen hırsızlık ne krizi..

                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #611
                        Ameleler merkez bankasi dolar ve borsa hakkinda gene twİtterda sallayip duruyolar


                        bunlari okuyanin vay halİne

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #612
                          turkiyede oluşturulan tl ile ilgili krizler

                          tamamen sunidir.


                          buna inanmak akılla sorun var demektir..


                          darphanesi olan kendi parasını basabilen bir ülkede

                          kendi parasıyla ilgili sıkışıklık var demek


                          tamamen salaklıktır..


                          bas parayı ihtiyacı olan bankaya sermaye olarak koy..

                          tl...

                          tl dövize çevrilmeyecek diye ekle..

                          ortak ol..

                          ilerde düzelince çekersin paranı...


                          çok basit...


                          aksine inananlar kandırılmış kitledir..

                          kendi para birimi ile ilgili sıkışıklıkla krize girdik demek sahtekarlıktır..

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #613
                            tl sıkışıklığıyla batan batırılan bankalar operasyondur..


                            bunu millete yutturanlar nası yutturmuş nası kandırılmış kitleler büyük başarı..

                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #614
                              ameleler

                              tl dolar analizi yapıyolar

                              merkez bankası analizi

                              borsa analizi çöküş her saniye zaten


                              bunları okuyanın vay haline..


                              inanan biter zaten 2014 ü çıkartamaz heralde..

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #615
                                abd citibank general motor

                                vs. şirketlere

                                para koyup devam ettirdimi

                                owwwwwwwwww

                                başarı oluyor

                                türkiyede

                                sıkıştıysa batsın çöksün


                                kafaya bak..

                                kriz peşinde koşan kriz çıksın diye yalvaranlarla aynı ortamda bulunmak..

                                peh

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information