Masaya oturan kim varsa soyuyor bu adiler.
Hissede olanlar az mal alabildi(kısmen ben) yada malsız kaldı ama short yapanların affı olmadı.
Bu vobu(viop opsiyonları kısmını) hala borsaistanbul yönetimi üniversite öğrencilerine kadar pazarlamaya çalışıyor. Borsa sitelerine reklam verecek kadar ahlaksızlaştılar.
Yazıktır günahtır insanları zehirlemeyin. Bahis yapacaklarına paralar bu yolla kasaya girsin mi istiyorsunuz?
Hissede olanlar az mal alabildi(kısmen ben) yada malsız kaldı ama short yapanların affı olmadı.
Bu vobu(viop opsiyonları kısmını) hala borsaistanbul yönetimi üniversite öğrencilerine kadar pazarlamaya çalışıyor. Borsa sitelerine reklam verecek kadar ahlaksızlaştılar.
Yazıktır günahtır insanları zehirlemeyin. Bahis yapacaklarına paralar bu yolla kasaya girsin mi istiyorsunuz?



Yorum