Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tkaragoz
    Yeni Üye
    • 31 Ağustos 2013
    • 21

    #451
    Masaya oturan kim varsa soyuyor bu adiler.
    Hissede olanlar az mal alabildi(kısmen ben) yada malsız kaldı ama short yapanların affı olmadı.
    Bu vobu(viop opsiyonları kısmını) hala borsaistanbul yönetimi üniversite öğrencilerine kadar pazarlamaya çalışıyor. Borsa sitelerine reklam verecek kadar ahlaksızlaştılar.

    Yazıktır günahtır insanları zehirlemeyin. Bahis yapacaklarına paralar bu yolla kasaya girsin mi istiyorsunuz?

    Yorum

    • tkaragoz
      Yeni Üye
      • 31 Ağustos 2013
      • 21

      #452
      Masaya kim oturuyorsa aha böyle kıyafeti masada bırakıp kalkıyor.


      Yorum

      • VIX100
        Tecrübeli
        • 03 Kasım 2011
        • 1945

        #453
        riskin farkında olan viop tayfası,yüksek kontratlarda asla beklemez ters yönde,ztopu belllidir,o yüzden saçma geliyor bana bu meblağğğlar,ha döndü ha dönecek geyiklerine yer yoktur viopta
        oh pity pity,care'em all so pity,tear is the last thing,gymnastic

        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #454
          ya bana ne faydası var mesela yalan yazmamım

          niye stop oluyosun ? çökecek bilgisini almışız sürekli yükseldikçe kontrat artırıyoruz. !!!

          sen mesela vob da 78.500 den yaklaşık 21 bin puandır terste açtığın shortları tutuyorum diyordun..

          mesela niye shortta bekliyon 21 bin puan zararda .. üstadlar çökecek dedi diye değilmi ?


          şimdi üstadlar toparlanmış yine 1 dolar 20 bin endekse çökecek diyor ben durum tespiti yapıyorum..


          göreceğiz ne olacağını !!!



          topiğin ismi ANTİ ÜSTAD ve 4. ayın başında açtığım belli..

          seçimlerden sonra üstadlar yine çöküş muhabbetlerine başladıklarını gördüğümden


          benim düştüğüm üstad tuzağına düşmesinler diye bunları yazdım


          bana bi faydası getirisi yok..


          götürü olarak


          rekor salak olarak tarihe geçmiş olabilirim...

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #455
            mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            grafİk olarak benİm takİp ettİĞİm buydu !!

            Tl grafİĞe bakan salak Üstadlar 58 56 55 48 bİn rakamlarini siÇtilar..


            Haa ben nİye longlari kaptirdim.. Ortama uydum.. Haberlere esİr oldum..

            bunların dediği rakamlara gelseydi.. takip ettiğim dolar bazlı anatrend kırılacaktı.. 2012 dibi ve fibo.. belki çok kafamda risk yaptım.. kırılırsa kapatmak zorunda kalacağım için zarara tahammülüm olmadığı için longları az bi karla verdik..

            Asla short aÇmam..

            AÇmadimda.. O bİ kere olur..

            Ve fakat dolar uptrendİ tek gÜnde kirildi denk geldİ amk dolari.. 2.15 felan 1 yildir Çok saĞlam destek olmasina raĞmen dİrek kirdi..

            Şansda olacak.. Trend deĞİŞİmİne denk geldİ..



            Ben zarar etmeye artik tahammÜlÜm olmadiĞi İÇİn ne borsa ne herhangİ bİr olayda Çok rahatsizim

            ve fakat saĞlam olarak gÖrdÜĞÜm dolarda yakalandik 218-19 212-13 stop yaparak %3 gİrdİ...

            Yapacak bİŞey yok..


            Ne kadar dİkkat etsemde

            olmuyor


            benİm daha borsa veya herhangİ bİ yerde poz alacak

            rİske gİrecek durumum yok

            Yorum

            • NUH
              Aktif
              • 12 Nisan 2014
              • 207

              #456
              tkaragoz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Masaya kim oturuyorsa aha böyle kıyafeti masada bırakıp kalkıyor.


              Sayın tkaragoz

              Sadece hafıza değil ,Algı da süper

              Demek ki neymiş ? zatıaliniz'e unvan boşuna verilmemiş zamanında



              zatıaliniz kelime anlamı nedir?

              "Saygın kişisiniz" anlamında bir hitap sözü

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #457
                mesela bana kimse bu tarz bi grafik göstermedi ..

                göstermiş olsaydı hop birader napıyon sürekli çöküş bi kafamızda ışık yanardı..


                yarın yeni ay yeni bar !!

                şimdik

                objektif olarak üstüne yazdım

                genelde macd al verince rsi >50 iken yükseliş devam etmiş aylarca..


                şimdi 2002 deki durumuda yazdım.. orda sadece düşüş gelmiş...


                orta bolinger belli..


                stop çizgisi olarak kullanılabilir..


                başka

                ne olabilir


                ?

                bilmiyorum fakat


                direk 1 sene içerisinde 1 cent tutar tutmaz çok gerçekci değil..



                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #458
                  2012 deki düz çıkış yükselişi olma ihtimalinden hiç bahsetmeyip gidip 2008 gibi çökeceğiz demek fakat 2002 ve 2008 deki gibi indikatörlerin durumlarının bu şekilde olmadığını belirtmemek


                  tamamen sahtekarlıktan başka bişey değil..


                  tek yöne şartlamak ve sadece düşüşten bahsetmek diyecek söz yok


                  tabiki düşebilir..


                  ORTA BOLİNGER PİYASADAN ÇIKIŞ VE STOP OLARAK KULLANILABİLİR..

                  ALTI VEYA ÜSTÜ ŞEKLİNDE

                  ÇÜNKÜ YAKIN !!!


                  ZİRVE GEÇİLİRSE BORSA BOĞA PİYASASINA GİRER GİBİ SAÇMA SALAK AKIL VERMELER GİBİ DEĞİL...

                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #459
                    hop direk -23.000 1 sene içinde 1 cent


                    yani ne kadar gerçekçi..


                    ben bunları yemiştim

                    bunlara inanan varsa bi aylık grafik açsın eklesin bişeyler kafasına göre yorumlasın

                    üstadları takip ve öngörülerini ezberlemek yerine.

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #460
                      AYLIK GRAFTA Orta bolİngerİ kullanin sevgİlİ forum kullanicilari ben borsada %2400 kazandim..

                      Pİyasa da ÇÖkÜŞ İhtİmalİ var..

                      Orta bolİnger aŞŞa geÇİlİp kalirsa pİyasa ÇÖkebİlİr demek var.

                      Somut Şekİlde takİp edİlecek bİ Çapa verİlİp


                      bİrde dİrek ÇÖkeceĞİz geÇmİŞ olsun hepİnİze dİyİp mİlletİ İnandirmak var !!!

                      Yorum

                      • tyanali
                        Yasaklı
                        • 09 Ekim 2009
                        • 462

                        #461
                        mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        AYLIK GRAFTA Orta bolİngerİ kullanin sevgİlİ forum kullanicilari ben borsada %2400 kazandim..

                        Pİyasa da ÇÖkÜŞ İhtİmalİ var..

                        Orta bolİnger aŞŞa geÇİlİp kalirsa pİyasa ÇÖkebİlİr demek var.

                        Somut Şekİlde takİp edİlecek bİ Çapa verİlİp


                        bİrde dİrek ÇÖkeceĞİz geÇmİŞ olsun hepİnİze dİyİp mİlletİ İnandirmak var !!!
                        hah şöle kendin ol alexsandırsallandır

                        Yorum

                        • tkaragoz
                          Yeni Üye
                          • 31 Ağustos 2013
                          • 21

                          #462
                          NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Sayın tkaragoz

                          Sadece hafıza değil ,Algı da süper

                          Demek ki neymiş ? zatıaliniz'e unvan boşuna verilmemiş zamanında



                          zatıaliniz kelime anlamı nedir?

                          "Saygın kişisiniz" anlamında bir hitap sözü
                          Büyüklerimiz sağ olsun, var olsun.
                          Onlar sayesindedir birşeyler anlayabildiysek.

                          Yorum

                          • NUH
                            Aktif
                            • 12 Nisan 2014
                            • 207

                            #463
                            tkaragoz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Büyüklerimiz sağ olsun, var olsun.
                            Onlar sayesindedir birşeyler anlayabildiysek.
                            Eyvallah...hep beraber sağolalım ,varolalım

                            Yorum

                            • teyyare
                              Yeni Üye
                              • 29 Mayıs 2014
                              • 33

                              #464
                              sn. kirsoya bir sorum olacak;

                              birdaha vobda işlem yapamıyacağınız için mi üzgünsünüz?

                              para kaybettiğiniz için mi?

                              eğer ilki ilki ağır basıyorsa, buda sizin vobu kumar olarak kullandığınızı gösterir. yok 2.seçenek ağır basıyorsa, size tavsiyemşudur. 1) işlem yapmadığınız bir aracı kurumda sadece 2 kontratla işleme başlayın. basit bir sistemle(mesela bolinger ve ortalama) ve başka hiç bir teknik

                              analiz yöntemine başvurmadan (ew ıvır zıvırvb.) düzenli işlem yapın. sermayenizi 1,5 katına çıkarınca oldunuz demektir,sermayeizi 2 katına çıkarın.bunuda 1.5 katına çıkarırsanız sermayenizi birdaha 2 katına çıkarın 2)forex vbyüksek kaldıraç piyasalarında işlem yapmayın .orda

                              kumarbazlar işlem yapar.3) asla 2 piyasada işlem yapmayın hem vob hem dolar/tl

                              gibi;konsantrasyonunuzu bozar. 4)işlem yapmaya başlayınca hiç bir foruma gimeme ve okumama gibi bir prensip edinin,derhal akıllı telefonunuzdan kurtulun.

                              eğer zararınızı çıkarabilirseniz .işlemlere ara verin ve tekrar bu forumlarda bir topik açın. başarılı olamazsanız zaten büyük bir kayıp yaşamamış olursunuz.

                              kolay gelsin YAP DEDİKLERİMİ !

                              imza; Atatürk' seven teyyare

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #465
                                evet bugün yeni bar yeni halinide ekliyorum



                                devirmiş tuncermiş kmx miş sidabumi yok bilgeanalistmiş acemiew xtraderx cemilkaan mış

                                vs.

                                bunlar hep aynı çetenin güruhu...


                                bu graf objektif orta bolinger stop.. hedef üst bolinger.. alta iniş stop. üstünde kalış tekrar piyasa giriş.


                                herhangi bi öngörü içermiyor


                                bu üstadları takip ederseniz size 20 binlere çökeceğini aşılar ve hayatınız biter

                                bunların hepsi aynıdır..


                                daha yazacak bişey yok


                                yeterince farkındalık ve dikkat çektiğimi umuyorum




                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information