Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #406



    görüyon mu adamın yazdıklarını

    ne kadar iddalı grafiklerle bezemiş


    70 artık direnç ortalamaları göstermiş


    çok güzel sahtekarlığa bak.. o dirençler geçilirse major support olacağını yazmışmı yazmamış

    borsa oraları geçerse bir daha geri dönmeyeceğini yazmışmı 60 lara yazmamış

    50 bine geleceği oralarda karar vereceği alacaksan 60 larda alırsan salaksın aldığınla kalırsın psikolojisini aşılamış....

    50 lerin garanti olduğu bilgisini sokuyor çaktırmadan !!!!

    60 lar çok cılızmış sahtekarlığa bak.. sanki 60 altını gördüde cılızı kaldı..

    bunlar ince ayarlar kandırma sanatı sahtekarlığı..

    dolarda ne demiş ince ince insanları işlemiş..

    altı yok demiş bilggiyi sokmuş 1..

    yükseleceğe şartlandırmış aşşağı hiç kbul etmemiş 2...

    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #407
      Kazanmaya bİlİr kİmse


      kİmse kazanmak zorunda deĞİl



      fakat sahtekarlarla bİ yerde denk gelİp


      kucaĞina dÜŞmemelİ bundan bahsedİyoruz


      zaten kazanssan ne olurr kazanmasan ne olur..


      Aci olan bİ Şekİlde bu İnternet olaylariyla taniŞip aldatilmak..

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #408

        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #409
          mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster



          görüyon mu adamın yazdıklarını

          ne kadar iddalı grafiklerle bezemiş


          70 artık direnç ortalamaları göstermiş


          çok güzel sahtekarlığa bak.. o dirençler geçilirse major support olacağını yazmışmı yazmamış

          borsa oraları geçerse bir daha geri dönmeyeceğini yazmışmı 60 lara yazmamış

          50 bine geleceği oralarda karar vereceği alacaksan 60 larda alırsan salaksın aldığınla kalırsın psikolojisini aşılamış....

          50 lerin garanti olduğu bilgisini sokuyor çaktırmadan !!!!

          60 lar çok cılızmış sahtekarlığa bak.. sanki 60 altını gördüde cılızı kaldı..

          bunlar ince ayarlar kandırma sanatı sahtekarlığı..

          dolarda ne demiş ince ince insanları işlemiş..

          altı yok demiş bilggiyi sokmuş 1..

          yükseleceğe şartlandırmış aşşağı hiç kbul etmemiş 2...
          iyi bakın

          mesela

          hiç bi yerinde alım şartları yazmıyor

          iyi algılayın bu insanları bu tarz insanları

          ne olursa yükselir hiç yok..

          sade ve sadece insanlara düşüş ve çöküş aşılanıyor..

          yani yükselişin veya yükseliş olabileceğinin y harfi bile yok..


          sadece şartlandırma aşşağı doğru..


          bunlarda analizci vs. diye okuyoruz


          bunlarla tanışanın hayatı bitiyor neden çünkü hep tek taraf objektif yok


          ve insanları şartlandırıyorlar.


          ve bunları takip edenlerde bu bilgileri diğerlerine gazlamaaya çalışıp rakamlar bulup insanlara dikta ediyorlar bi şekilde insanlar bu rakamları öğreniyor

          tamamen saçmalık olmasına rağmen bi noktadan sonra yatayda beklerken acaba acaba acaba kafaya yerleşiyor.


          bunlara kalırsa borsa hiç yükselmeyecek hep çökecek..


          vs. vs.


          neyse

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #410
            devir de gelmiş başçöküşcü olarak

            devir 2012 yılında hergün çöküş bekliyordu


            tanıştık üstadlarla shortla tanıştık ve hayatım bitti.


            sonuçta düştümü

            düştü

            kaçtan düştü 108.900 ve 116.900


            ee 2012 boyunca çökecekti bunlar 2013


            olsun üstad bildi

            hee bildi

            peki bu yükselişte ne yaptı ? 48 bin mi bekliyordu ?

            aLım varmı yok..

            alım şartı varmı yok..


            Şimdide daha büyük çöküş olacak diye gelmişler çöküş ekibini kurmuşlar..


            Çok güzel..


            Bilimsel çalışma ..


            Yersen...

            Yorum

            • chaotic
              Yasaklı
              • 26 Mayıs 2009
              • 713

              #411
              O başlığı ben de okuyorum. Ya bir yerden haber almışlar çok eminler, ya da ciddi ciddi manupulasyon yapıyorlar, SPKnın falan müdahale etmesi lazım. PALAnın önüne shortçu atıyorlar.

              Yorum

              • teyyare
                Yeni Üye
                • 29 Mayıs 2014
                • 33

                #412
                chaotic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                O başlığı ben de okuyorum. Ya bir yerden haber almışlar çok eminler, ya da ciddi ciddi manupulasyon yapıyorlar, SPKnın falan müdahale etmesi lazım. PALAnın önüne shortçu atıyorlar.
                bak şimdi lafa bak "BİR YERDEN HABER ALMIŞLAR" . nerden alacak be. ben almıyomda o alcak ,forumdanda takipçilerine sırrı verecek ölemi? alınmı üçün birini derler adama.
                bunlar kirsoyun küfür ettiği kadar var hakikaten.

                Yorum

                • teyyare
                  Yeni Üye
                  • 29 Mayıs 2014
                  • 33

                  #413
                  mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  çok güzel

                  kazanmayabiliriz

                  taibiki

                  longları kaptırabiliriz psikolojiyle



                  kazanmak zorunda değiliz


                  fakat salak gibi shortta bekleyip batmak


                  kaderimiz de olmamalı...


                  kimse kazanmak zorunda değil...


                  ama bu batma kaderi lanet gibi bok gibi bulaşmamalı..


                  zaten kimse kazanacağını iddia etmiyor..
                  olay ya aşAğıda grafikteki gibi seyrederse ! siz ew ye göre ve temel analize göre flat veya satta yakalansanız

                  cuma aynı kayıp ı yaşayacaksınız. bir çok yöntem bilmeğe gerek yok diyorum.eğer hepsini

                  kullanıyorsanız.buna engel olamıyorsanız. kaybetmeye mahkumsunuz. bu işin ana kuralı:

                  TEK BİR TEKNİK ANALİZ YÖNTEMİNE GÖRE TRADE ET! ASLA DEĞİŞTİRME! ASLA VAZGEÇME! TRADE ETTİĞİN BU BASİT YÖNTEM SANA BUGÜN ZARAR ETTİRSE BİLE YAKIN BİR ZAMANDA SERMAYENİ KATLIYACAKTIR!

                  Yorum

                  • teyyare
                    Yeni Üye
                    • 29 Mayıs 2014
                    • 33

                    #414

                    Yorum

                    • teyyare
                      Yeni Üye
                      • 29 Mayıs 2014
                      • 33

                      #415

                      Yorum

                      • teyyare
                        Yeni Üye
                        • 29 Mayıs 2014
                        • 33

                        #416
                        GrafİĞİ yayinlayamiyorum bu nasil bİ sİte

                        Yorum

                        • teyyare
                          Yeni Üye
                          • 29 Mayıs 2014
                          • 33

                          #417

                          Yorum

                          • teyyare
                            Yeni Üye
                            • 29 Mayıs 2014
                            • 33

                            #418
                            Sİl dİyorum sİlmİyo dÜzenle dİyorum dÜzenlemİyo) teknİk sebeblerle vazgeÇtİm arkadaŞ

                            Yorum

                            • teyyare
                              Yeni Üye
                              • 29 Mayıs 2014
                              • 33

                              #419
                              kirsoy un uğradığı kayıp çok önemli. kirsoy un yaşadığının benzerini yaşayanlar o kadar çok ki. kirsoy yaşadıklarını dürüstçe deklara edebiliyor. tebrik ederim. yaptığı hatanın teknik açıdan analizini yukarda yaptım. kirsoy ders alınsın diye açtıysa bu topiği derse devam edelim o zaman.

                              Yorum

                              • teyyare
                                Yeni Üye
                                • 29 Mayıs 2014
                                • 33

                                #420
                                TEK BİR TEKNİK ANALİZ YÖNTEMİNE GÖRE TRADE ET! ASLA DEĞİŞTİRME! ASLA VAZGEÇME! TRADE ETTİĞİN BU BASİT YÖNTEM SANA BUGÜN ZARAR ETTİRSE BİLE YAKIN BİR ZAMANDA SERMAYENİ KATLIYACAKTIR!

                                bunu açalım şimdi; işleme yeni başlayanlar genellikle kazanırlar başlangıçta. neden? çünkü basit bir oyun planları vardır .ona sadık kalırlar. onlarda bu işin mayası bende var,kendimi geliştirirsem neler olur kimbilir ana fikriyle , kapasitesine göre, bütün teknik göstergeleri,ew,gann,temel analiz

                                değişik trade sistemleri vd. ni öğrenirler. VE O ZAMAN BAŞARISIZLIK GELİR. şuçlu vardır .piyasa onları takip ediyordur.ne yapsa tersi oluyordur. aslında olan şudur; kendi basit oyun planını bırakmıştır. yeni ögrendiği ve piyasanında bu oyun planını desteklediği(bunu forumlarda ve üstatlara

                                başvurarak yaparlar) yöntemi kullanmaya başlar. aslında olan şudur; sürüyle hareket etmeye başlamıştır artık.aslında ılk basit oyun planına veya herhangi bir oyun planına sadık kalabilseydi, sürü bu plana katılacaktı.sadece sürü kendi oyun planına katıldığında kaybedecekti. sürü eninde

                                sonunda başka oyun planına kayacaktır. o zaman işte karlar akmaya başlayacakdır. üstadlara nanik yapabilirsin artık. sakın kendini doğuştan yatırım gurusu zannetme ve pozisyonunu büyütme! 15 KERE TERS POZİSYONA UĞRASAN BİLE AYNI İŞLEMLERE DEVAM EDEBİLECEĞİN BİR MİKTARIN

                                ÜZERİNDE POZİSYON AÇMA!

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information