
görüyon mu adamın yazdıklarını
ne kadar iddalı grafiklerle bezemiş
70 artık direnç ortalamaları göstermiş
çok güzel sahtekarlığa bak.. o dirençler geçilirse major support olacağını yazmışmı yazmamış
borsa oraları geçerse bir daha geri dönmeyeceğini yazmışmı 60 lara yazmamış
50 bine geleceği oralarda karar vereceği alacaksan 60 larda alırsan salaksın aldığınla kalırsın psikolojisini aşılamış....
50 lerin garanti olduğu bilgisini sokuyor çaktırmadan !!!!
60 lar çok cılızmış sahtekarlığa bak.. sanki 60 altını gördüde cılızı kaldı..
bunlar ince ayarlar kandırma sanatı sahtekarlığı..
dolarda ne demiş ince ince insanları işlemiş..
altı yok demiş bilggiyi sokmuş 1..
yükseleceğe şartlandırmış aşşağı hiç kbul etmemiş 2...
) teknİk sebeblerle vazgeÇtİm arkadaŞ
Yorum