Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • REİS
    Tecrübeli
    • 24 Aralık 2012
    • 542

    #496
    salaklik paraynanmi mehmet abey,
    bu biste don bicilmes, alirlar anahtarini...
    uzulme bosver, fakir geldik fakir gideces
    BaLtaCı

    kârda otur,zarardan cabuk cık...

    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #497
      neyse..

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #498
        alkol kullanmıyoruz sürekli ayık..

        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #499
          alkol kullananlara özenmek bu olsa gerek..

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #500
            ya spk felan bunlara müdahele etsin amk


            adam ne diyor analiz sıçıyor


            5.1 dolar

            5.1 x 2.08 = 106.800 endeks geçilirse boğa olacakmış


            böyle salaklık olurmu ya

            offf delirmemek elde değil


            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #501
              2.6 dolar

              yarı fiyatında piyasa 1 dolarlara çökecek diye analiz sıçacaksın insanları kandıracaksın... ortalığı manipüle edeceksin grafiklerlerle salaklıklarla....


              sonra geleceksin 5.1 dolar geçilirse 106.000 endeks geçildiği takdirde boğa olacaksın



              la bu ne salaklıktır


              bu nası bi kepazeliktir


              rezalet ya


              bizde bunları bunun gibileri okuyup hayatımızı etkiliyoruz

              bu ve bunun ekibi etrafta bu salaklıkları yayarak hepimizi kandırdılar..

              bu shortta bekleyenler bunların eseri..

              yalansa yalan deyin..

              vay amk...

              106800 geçilince shortları stoplayacahsınız oraya kadar short

              kafaya bak !!!

              rezilliğe bak !!!

              analize bak !!!

              eğitim veriliyor sayfa sayfa millette oraya buraya taşıyıp gerçek gibi birbirine akıl veriyor..

              vay be

              offfffffffff offffff

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #502
                60 bin endekste geleceksin 20 binleri işaret edeceksin

                şimdi çıkacaksın 106.000 geçilirse bull market diyeceksin

                nası bi sahtekarlığa düşmüşüz bunları okuyarak..

                vay arkadaş insan inanamıyor nası bi dolandırıcılarla tanıştığına

                o kadar pişkinlerki..


                sanki 60 binde çöküş grafiklerini bizler hazırladık..

                106 bin geçilirse boğa olacaklarmış vay anasını

                %100 yükselen piyasadan sonra alıma geçilecek

                kafaya bak

                hani 1 dolarlara düşüyordu


                bu insanlar nası batmıyor

                demekki işleri insanları kandırmak işlem 0


                manipüle etmek


                hiç ******ip gitmiyorlar hep bi piyasayı manipüle etme


                sahte fikirler aşılama işleri

                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #503
                  Kandırılan suçlu hatalı

                  öylemi

                  Kandıranın hiç mi suçu yok ?

                  Sahtekarın hiç mi suçu yok ?

                  Dolandırıcının hiç mi suçu yok ?

                  Hırsızın hiç mi suçu yok ?

                  Bu nası bi düzen ?

                  hırsızlık sahtekarlık dolandırıcılık ne zamandır suç olmaktan çıktı ?


                  bunları birileri almalı..


                  sahtekarlık çok büyük..


                  türk yatırımcıları soyuluyor sistematik şekilde bunlar sayesinde..


                  net olan bir şey var..


                  vob takasları meydanda !!!

                  yurtiçi döviz hesapları meydanda !!!

                  altın hesapları meydanda !!!


                  halk analizcilerce nasıl soyulur..


                  hırsız sahtekar dolandırıcı bunlara az bile..


                  3 5 baklava çalan çocuğa hapis cezası çıkmıştı önceden tartışma konusu


                  bunlar ülkeyi insanları soyuyorlar


                  nerde spk

                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #504
                    hep kandırılan mı suçlu amk


                    Kandıranın suçu hiç mi yok la

                    Yorum

                    • MESUTC
                      KEYFE KEDER YAZAR
                      • 22 Mayıs 2008
                      • 4444

                      #505
                      El, etek öpen oldukça; el öptüren çok olur.
                      Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti sermaye piyasası kurulu tarafindan yayimlanan seri:v,no:52 sayılı "yatırım danışmanlığı faaliyetine ve bu faaliyette bulunacak kurumlara iliskin esaslar hakkında tebliğ" çerçevesinde aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır.Yapılacak teknik ve temel analizin kişiden kişiye farklılık arz edebileceği bu analizlerde yapılan öngörülerin gerçekleşmeme olasılığının bulunduğu dikkate alınmalıdır.

                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #506
                        sayfa sayfa yazı yazım burda

                        amk

                        short açmayın

                        short beladır


                        diye

                        napalım


                        kimseye faydası oldumu

                        sanmıyorum


                        100.800


                        selametle...

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #507
                          mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          borsa 80 bin üzerinde kapatmış.

                          çöküşçü üstadları dinleyenler margin call ile sıfırlamışlardır.

                          bunun daha ötesi yok.. PARANIZ GİTTİ ARTIK..


                          kandırıldınız ve bitti.

                          paranızı üstadlar çaldı.


                          geçmiş olsun.


                          margin call ve tahsilat oldu bitti..

                          üstadları dinlediniz ve acı gerçekle yüzleştiniz.

                          bunlar yine yazacak ama sizin paranız olmayacak..
                          margin callda üstadları okuyup etkilenen kendi fikri gibi mümkündür diyenler manipüle edilmiş kitleler son nefesini bugün verirken

                          onlar yine yazacak

                          fakat artık paranız yok..

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #508
                            paranız gittikten sonra

                            piyasa düşüşşe geçse ne olur


                            size bi faydası olurmu


                            olmaz

                            iş işten geçti artık


                            60 binlerden piramitli short gidenin hiç birşeyi kalmadı


                            piyasa dönse ne olur dönmese ne olur

                            artık batan battı bile..



                            neden üstadlar analiz yapıyorlar çöküş analizi...


                            vay amk



                            spk bunları engellemezse yeni gelenleri bu şerfsizler yine soyduracak


                            kimse alım peşinde değil zaten bu yüzden


                            iflaslar shortta oluyor..


                            short neden tehlikeli çünkü


                            yavaş yavaş yükseliyor endeks


                            hergün yukarı


                            sen ise bugün hergün son diye sürekli piramitli short


                            bunun sonu bağıra çağıra iflasa çıkıyor


                            81 bin üzeri zaten önceki shortcular


                            an itibariyle sıfırlamıştır



                            nokta..

                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #509
                              spk meclis polis savcı


                              kimse


                              bu internet analizcileri şerfsizlerine bi çözüm bulması lazım


                              hayatlar sönüyor..


                              isimler belli başlı..


                              alsın savcı bizi

                              anlatalım kim ne analizlerle piyasayı insanları kandırıyor..

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #510
                                sokakta geziyorum bi telefondan bakim dedim merak işte..

                                bu analiz yapanlar var komedi şahane

                                dax vs. düşüyormuş biz niye düşmüyormuşuz

                                rezalete bak


                                dax 7500 iken burası kur 1.80 ler civarındayken 102.000 deydi zaten.


                                ne kadar ucuz olduğumuza dair bir tespit..


                                grafik açmadan..


                                amk


                                bunlar nasıl hala batmadılar hala yorum yazıyorlar

                                %3-4 batarsın 5 iflas edersin


                                20 bin puan terste kalıp hala batmayıp millete hala çöküş düşüş akılı vermek


                                tamamen operasyon


                                ben böyle soyulmuştum..



                                rakama dikkat

                                geçen sene dax 7500 iken dolartl 1.80 lerdeyken 102.000 deydik..


                                ne analizi ne yurtdışı bakışı


                                az sıçmayın bi sktrip gidin bu insanları kandırdığınız yeter.


                                ben çok salakmışım


                                bu salaklığa siz düşmeyin.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information