Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #796
    2003 2009 2012 yükselişleride bolinger üstüne çıkıp kalarak ralli olduğu endeksin uçtuğu görülüyor


    tek rakam

    tek yer

    oraya bakan ihya olur.. objektif

    ne olacağını kimse bilemez..

    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #797
      ben dolar alıyorum saatlik grafta indikler dipteyken

      tepeye çıkınca realize edip bekliyorum

      günlük sistemler satışta olduğu için

      herhangi bişeyde short açmadığım için tek yönlü alım ve realize...

      şu bu olacak beklentisinde değilim

      üstadsız şu ana kadar çok iyi..

      pehhh

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #798
        indik tepede longları verdim flatım bakalım nolacak


        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #799
          rsi çok düştü long

          ben dolar tl den bahsediyorum endeksten değil ..

          endekste üstad grafımız var ön sayfada 5 de olma ihtimali

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #800
            mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            yeni tepe uyumsuz rsi

            sto tepede

            bu bilgileri biliyoruz ..

            bu ne demek

            tepe olabilir demek


            satış gelirse mana kazanır !!!!



            mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

            üstad grafları

            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #801
              vs.

              vs.

              vs.

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #802
                alıntı yaptım dün eklediim üstad grafları 5 ihtimali olanlar

                tehlikelidir

                en kolay iflas yoludur..


                adı üstünde üstad grafı

                tamamen öngörü ve şu bu olacak içerir..

                tutmazsa iflasın hızlı ve acılı yolu..



                tutarsa owwwwwwwwwwww


                üstad muazzam vs. vs. vs.

                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #803
                  dolar da saatlik sto tepede asılı kaldı düşüşe eşlik etmiyor

                  longladım emme erkenmi aldım ?

                  pehh




                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #804
                    2,127350 5 haftalık ort

                    bunun üzeri kapanışlar ii olur

                    ortalamaları yukarı baktırır

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #805
                      dolar günlük sistemler halen satta longları kapattım

                      bu yükselişte saatlik indikatörler çok terste kaldılar.. pehh



                      çok yazdım bugün


                      selametle

                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #806
                        bunun ala geçmesi için daha da yükselmesi lazım... macd buy ve 5-10 gün yukarı kesişmesi bolinger üzeri kapanış arıyorum

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #807
                          yarın günLükler al olabilir mesela..

                          bol üstü kapanış

                          5-10 yukarı kesmesi

                          macd ye yarın bakmak lasım..

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #808
                            kapatmasam iyiydi kerizlik yapmış olabilirim

                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #809
                              mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              abi

                              sto ları işaretledim günlük grafta



                              objektif



                              aslında bu graf çok şık idi herşeyi özetliyordu...


                              saatlik trade e girmek iyi olmadı galiba...

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #810
                                24.00 dan sonra bakacağım pehh

                                sistemler sattayken alıp ikildiğim için dikkat etmeye çalişiyorum..

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information