Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #871
    mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster



    bolinger çok daralmış birilerinin kelle gidecek

    umarım benimki gitmez..



    aşşa patladı

    salak

    olunca gene aldım


    214 de bolinger direnç çalıştı

    ama 211 lerde bolinger bandı destek olmadı

    trendsel düşüş başladı yine maldayım

    hiçç şaşırtıcı değil..

    ...

    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #872
      ben anlamıyorum amk

      214 direnç çalışıyor

      211 destekler niye çalışmıyor

      tutar diyosun tutmuyor

      bugün 50 haftalık ortalama bile tutmadı amk onuda aşşa geçti ....


      skm ya

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #873
        stopladım ve yine battım

        2 gün sürmedi

        Allaha şükür


        baktığım hiç bi destek tutmuyor

        hayret ya..

        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #874
          214 211 düşük volatilite grafiği dolar dünyada değer kazanırken şelaleye dönüştü

          hemde türk parası

          inanılır gibi değil

          ama hesapta paralar sıfırlanınca inanıyosun mecburen...

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #875
            2.14 lerde herşey alda iken 2.0865

            ...

            hayret ya

            Yorum

            • sonperde33
              Kıdemli
              • 03 Ağustos 2011
              • 3006

              #876
              memedim üzüldüm, abi salla bu doları,
              ne bok olduğu belli değil inanki tam deli dumrul.
              Gel dedin, geldim Abdurraman çavuş!!!

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #877
                düşük volatilitenin peşine kelle alan hareket aşşa veya yukarıya gelecek idi


                214 oldu

                üst bolingere vurdu ertesi gün bolinger ortasını aşşa geçti

                ve

                DİK DÜŞÜYOR

                destek felan hikaye hiç biri tutmadı..


                ben beceremiyorum..

                ora destek burdan dönere giriyorum

                bayramdan sonra araç alacağım tüm paramla

                son kuruşlarıda kaybedeceğim belli oldu..

                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #878
                  2012 de keşke arsa alsaydık bu kumar bataklığına düşmeseydim

                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #879
                    büyük borç bütçe açığı cari açık ve azar azarda olsa faiz indirimi olan bi yerde

                    para biriminin değerlenmesi kafaya yatmıyor...

                    nası oluyorsa oluyor...


                    iniyor..


                    inmeyebilir diyosun iniyor !

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #880
                      kumar

                      oynatan eli yapan ne olacağını biliyor

                      kumar bile değil

                      amk

                      kurbanız hepimiz..

                      Yorum

                      • lonntermsteel

                        #881
                        parite cakilirken

                        dolar endeks zirvedeyken

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #882
                          kumar

                          her türlü

                          ...

                          aşşada oluyor

                          yukarıda

                          aşşa başlayınca şurdan döner mi dedinmi


                          fişleri kasa alıyor...

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #883
                            destekte aramamak lazımmış..

                            önceki ortalama destekleri duman oldu..

                            herşey hikaye..


                            kasa ne yapıyor o önemli..


                            kasaya uymak lazım


                            ben rahmetli oldum



                            kasa için bi yer destek değilse


                            grafikteki önceki destek hikaye..

                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #884
                              dolar tl çok pis iş...


                              bataklık..

                              214 kırıp 215 kırıp yukarı rally başlasaydı

                              kimse hayır diyebilirmiydi çok normal stres parite vs.


                              ne oldu

                              2.0865

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #885
                                mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                kumar

                                oynatan eli yapan ne olacağını biliyor

                                kumar bile değil

                                amk

                                kurbanız hepimiz..


                                bu iş kumar..

                                bu kadar düşüşlere yol açacak

                                ülkede ne gelişme oldu amk !

                                para değerleniyor

                                güvenli liman oldu gene

                                neyse

                                paramızı harcayalım

                                kumara vermeyelim !

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information