Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • viper
    Yeni Üye
    • 06 Mayıs 2014
    • 26

    #976
    Sana 2,11 den dolar alıp
    Net bir şekilde teknik gostergelere dayanıp long actigin sonrada piyasanın pustlugu tutup 2,09 dan stopladigin için hicbir allah un kulunun söyleyecek lafı olamaz
    Ki analizinde dogruymuski
    2,1460 gördü bugün
    Ama kusura bakma kaldıracın için çok şeyler söyleyebilirim ancak üzüldüğün için söylemiyorum
    Dolar hesabını sen koydun topigine
    2,11 ile 2,1450 arası yaklaşık yüzde 2 yapar
    3 kaldıraç olsa yüzde 6
    2 haftada 8 aylık mevduat faizi eder
    Begenmedinmi

    Yorum

    • REİS
      Tecrübeli
      • 24 Aralık 2012
      • 542

      #977
      mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      ayarlanıyor..
      en dıpten alma yada en tepeden satma imkanı herkese nasip olmaz, birazda sans lazim...
      Tecrübeli adamsın memedim stop koydugun an patlatildığıni bilmen lazim..sen doğru analiz yapip kaldırac kurbanı olmuşsun. ..zengin olmak için değil eğlenmek için oyna şu meredi.kim zengin olmus şu piyasada de hele bizde bilelim.
      BaLtaCı

      kârda otur,zarardan cabuk cık...

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #978
        yani sto dipteyken yukarı kalktı malum

        sonra yarı yoldad aşşağı sola bacak attı..

        trend yapar gibi vermeye başladı ********ler indik gene dipte...

        düşşüş durdu ve kalktı..

        hadise böyle..


        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #979
          yani mesela 214 den macd buy geldi diyelim

          225 240 vs. olursa güzel para kazandırır

          214 den alana..

          ama gidişatın bu noktadan sonra ne olacağını bilemiyosun..

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #980
            yapılmaması gereken tek şey karambole bunu shortlamamak..

            önceki tepe 215 ve bolinger direncindeyiz he öyleyiz

            ama geçip geçmeyeceğini

            bilmek mümkün olmuyor..


            vs. vs. vs.

            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #981
              güzel karambole getirdiler.. piyasalar kapalı..

              3 gün yurtiçi piyasalarında işlem yokken gitti..

              piyassa açılınca düşecek beklentisi vardı

              gece yükselse bile gün içi düşürüyorlardı..

              piyasa açıldı pazartesi ama düşüremediler olmadı veya herşey fake idi..

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #982
                büyük yükselişlerdeki sto nun davranış biçimide bu şekilde

                der

                kaçarım



                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #983
                  mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  yapılmaması gereken tek şey karambole bunu shortlamamak..

                  önceki tepe 215 ve bolinger direncindeyiz he öyleyiz

                  ama geçip geçmeyeceğini

                  bilmek mümkün olmuyor..


                  vs. vs. vs.
                  bilme diye birşey yok !

                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #984
                    önceki hareket şekliyle 2.20 de olabilir 2 lirada olabilir şeklide şu şekilde idi..

                    2.20 kısmı bu


                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #985
                      50 haftalık ortalama vs. altında kapanış direk basış 2006 gibi göçertiyolarmı da dedirtebilirdi..

                      olduktan sonra kolay

                      ...

                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #986
                        mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        2008 yılında ereğLi buraya raLLi yaptıktan sonra 2008 krizi çıkmış

                        dolar bazlı zirvesine yakın !


                        dikkat çekici..

                        ralli ve kriz!

                        tesadüf

                        üstad stili






                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #987
                          dolar zirvesini biraz geçirmişler..

                          sonuç düşüyoruz

                          sonu benzermi benzeyebilir

                          benzemeyebilir..

                          2014-15 krizi çıkarmı burdan

                          eskiden çıkmış

                          şimdi çıkacak diye bişey yok

                          fakat olursada oldu olur

                          olduktan sonra hee böyle demek kolay..


                          bunlar istatistiki bilgi..

                          global 2015 çöküşüne bu hareketler dönüşürse

                          zaten bekleniyordu

                          olmazsa fed vs merkez bankaları müdahelesiyle

                          piyasayı ipten aldılar muhabbeti


                          bahane üretmek kolay

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #988
                            şimdi 2.15

                            şans da olacak..


                            2.15 ler kalesi

                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #989
                              2008 krizi bu aylarda başlamış..

                              2008 de rside negatif uyumsuzluk var tepede şimdi yok .. mesela..

                              2008 11. ay ilk dip 2009 3. ay ergl kriz dibi..

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #990
                                dolar 2.0865 yerine 2.102 den dönseydi yada daha yukarlardan düşmeseydi dolarda fuLL maldaydım şimdi..

                                ********ler çok açarak düşürmeye başladılar ne oluyoruz amk olup stop oldum.. şansss amk işi kumar zaten....

                                Şans olacak !!

                                Kısmet olacak !!

                                vs. vs.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information