Dostum grafiklere TA ya falan bakarak Türkiye de BATARSIN..
Çünkü..
Kaldırıp vurma var..
İndirip uçurma var..
Ve en önemlisi piyasayı tutma var..
Bak bu sabah bütün haberler bilinmesine rağmen piyasa nerede ise artı ya geçecek idi..
Harıl harıl sabah piyasayı tutarak poz aldılar ..
Sonra da arjantine bilmem ne falan denilerek basılıyor..
TA ile Türkiye de batarsın..TA çok iyi yaparım diyorsan git DOW falan oyna imkanın varsa..
Burada rezil olursun..
Selamlar sevgiler..
Çünkü..
Kaldırıp vurma var..
İndirip uçurma var..
Ve en önemlisi piyasayı tutma var..
Bak bu sabah bütün haberler bilinmesine rağmen piyasa nerede ise artı ya geçecek idi..
Harıl harıl sabah piyasayı tutarak poz aldılar ..
Sonra da arjantine bilmem ne falan denilerek basılıyor..
TA ile Türkiye de batarsın..TA çok iyi yaparım diyorsan git DOW falan oyna imkanın varsa..
Burada rezil olursun..
Selamlar sevgiler..

Yorum