Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detox
    Çalışkan
    • 26 Ocak 2013
    • 357

    #5326
    REİS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şov bittimi yoksa başgan gidincemi devam edecek...
    iyi geceler
    ilk önce yem atıyoruz bakıyoz fazla tepki gelmiyor..sonra hüüüloooğğğğğğğğğğğğğğ
    if anything can't be fixed, it won't

    Yorum

    • aok75
      Yasaklı
      • 12 Temmuz 2013
      • 602

      #5327
      Bana müsaade, kediler bekler. Ahh Adnan hoca beklentileri yüksek tutmaktan başka bir halta yaramazsın.

      Bari yasak gelirse kedileri bana bırakır mı bakayım diye.

      Yorum

      • detox
        Çalışkan
        • 26 Ocak 2013
        • 357

        #5328
        aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Bana müsaade, kediler bekler. Ahh Adnan hoca beklentileri yüksek tutmaktan başka bir halta yaramazsın.

        Bari yasak gelirse kedileri bana bırakır mı bakayım diye.
        kedileri öpmeyi dene belki cadı onları değiştirmiştir adnan hocanın öptükleri böyle ise seninkiler nasıl olur allah bilir ya neyse
        if anything can't be fixed, it won't

        Yorum

        • kungfucu
          Seyirci Üye
          • 30 Eylül 2013
          • 57

          #5329
          aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          İyi geceler abim, hoş gelmişsiniz.
          Hoşbulduk teşekkürler saygıdeğer dostum. Sizlerede iyi geceler.

          Yorum

          • pool
            Yasaklı
            • 30 Eylül 2013
            • 298

            #5330
            detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            1 sefer de bütün bademi yedi ya zaten allah kız arkadaşlarına yardım etsin


            Kuzenim onuda fondipledi yarasın kuzenime

            Birdahakine buluşursak önce sohbet edelim sonra içirelim kuzenimi fondipden kafasını kaldırıp konuşamıyor

            Yorum

            • kungfucu
              Seyirci Üye
              • 30 Eylül 2013
              • 57

              #5331
              aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Bana müsaade, kediler bekler. Ahh Adnan hoca beklentileri yüksek tutmaktan başka bir halta yaramazsın.

              Bari yasak gelirse kedileri bana bırakır mı bakayım diye.
              İnşallah bu kedicikler öbür tarafta sıratta geçmene vesile olurlar saygıdeğer dostum. Çok nazik çok anlayışlı birisiniz.

              Yorum

              • detan
                Tecrübeli
                • 31 Ekim 2013
                • 676

                #5332
                Bu son



                Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                Yorum

                • pool
                  Yasaklı
                  • 30 Eylül 2013
                  • 298

                  #5333
                  aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Bana müsaade, kediler bekler. Ahh Adnan hoca beklentileri yüksek tutmaktan başka bir halta yaramazsın.

                  Bari yasak gelirse kedileri bana bırakır mı bakayım diye.
                  İti geceler kuzen kediciklerin bol olsun..

                  Yorum

                  • detox
                    Çalışkan
                    • 26 Ocak 2013
                    • 357

                    #5334
                    pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                    Kuzenim onuda fondipledi yarasın kuzenime

                    Birdahakine buluşursak önce sohbet edelim sonra içirelim kuzenimi fondipden kafasını kaldırıp konuşamıyor
                    bence o daha erken başlamalı, siz den sonra düştü çenesi esasında susuz içirmek lazım realiste ancak yakalarız...
                    if anything can't be fixed, it won't

                    Yorum

                    • detox
                      Çalışkan
                      • 26 Ocak 2013
                      • 357

                      #5335
                      detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Bu son



                      bu iş giriş ve sonuç oldu ama konunun gelişmesi falan yok muydu yahu?
                      if anything can't be fixed, it won't

                      Yorum

                      • REİS
                        Tecrübeli
                        • 24 Aralık 2012
                        • 542

                        #5336
                        ortalık kedilerden gecilmiyo,trafoyu patlatan kedilerde burdamı
                        BaLtaCı

                        kârda otur,zarardan cabuk cık...

                        Yorum

                        • kungfucu
                          Seyirci Üye
                          • 30 Eylül 2013
                          • 57

                          #5337
                          pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          İyi geceler Kungfucu abi sanada iyi haftalar dilerim.
                          Artı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Hoşgeldin abi, nasıl, sağlığın keyfin yerinde mi...
                          Teşekkürler sizlere iyi geceler Sağlığım iyi şimdilik yaramaz bir durum yok. Kalın sağlıcakla.

                          Yorum

                          • detan
                            Tecrübeli
                            • 31 Ekim 2013
                            • 676

                            #5338
                            detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            bu iş giriş ve sonuç oldu ama konunun gelişmesi falan yok muydu yahu?

                            Onu da senden bekliyoruz sevgili detox.
                            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                            Yorum

                            • detox
                              Çalışkan
                              • 26 Ocak 2013
                              • 357

                              #5339
                              REİS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              ortalık kedilerden gecilmiyo,trafoyu patlatan kedilerde burdamı
                              onları bir yerlede başkan yapmışlardır danışmanları falan vardır artık bizimle pek muhatab olacaklarını zannetmiyorum
                              if anything can't be fixed, it won't

                              Yorum

                              • detan
                                Tecrübeli
                                • 31 Ekim 2013
                                • 676

                                #5340
                                kungfucu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Teşekkürler sizlere iyi geceler Sağlığım iyi şimdilik yaramaz bir durum yok. Kalın sağlıcakla.



                                Sen foruma takılmaya devam et, şifa bizden
                                Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information