Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • aok75
    Yasaklı
    • 12 Temmuz 2013
    • 602

    #5251
    ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
    benim başörtülü bacımın yaptığı harekete bakın



    Kedidir kedi. Başkan, yapmaz onlar öyle şeyler.

    Yorum

    • aok75
      Yasaklı
      • 12 Temmuz 2013
      • 602

      #5252
      pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Günaydın.
      detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Günaydın, iyi tatiller...
      Günaydın.

      Yorum

      • tyanali
        Yasaklı
        • 09 Ekim 2009
        • 462

        #5253


        Yorum

        • detan
          Tecrübeli
          • 31 Ekim 2013
          • 676

          #5254
          Eskiden maçın oynanacağı stada giden dolmuşlar 'Haydi maça bir iki bir iki...' diye yolcu toplarlardı.
          Derbi saati yaklaşırken aklıma geldi.

          'Haydi maça bir iki....'
          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

          Yorum

          • ibibik
            Yeni Üye
            • 18 Nisan 2014
            • 5

            #5255
            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı


            bu hatunu tanıdınızmı
            EVA MENDES


            Yorum

            • VIX100
              Tecrübeli
              • 03 Kasım 2011
              • 1945

              #5256
              gönlümüz 8taştan yana,olimpiyat stadına da aklı olan gitmez,rezilllik diz boyu
              oh pity pity,care'em all so pity,tear is the last thing,gymnastic

              Yorum

              • VIX100
                Tecrübeli
                • 03 Kasım 2011
                • 1945

                #5257
                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                http://trlivespor.us/

                beşiktaş-fenerbahçe maçını izlemek isteyenler için link
                donuyo bazen neyse o gadder de ossun

                .biz,sonra .me oldu,.us a döndü,aferin çocuklar,emeğe saygı
                oh pity pity,care'em all so pity,tear is the last thing,gymnastic

                Yorum

                • aok75
                  Yasaklı
                  • 12 Temmuz 2013
                  • 602

                  #5258
                  İyi olan kazansın.

                  Yorum

                  • VIX100
                    Tecrübeli
                    • 03 Kasım 2011
                    • 1945

                    #5259


                    ednan hocam bülente pis giydirmiş,maaaşaaaalah,elhamdülilllahhhh
                    oh pity pity,care'em all so pity,tear is the last thing,gymnastic

                    Yorum

                    • aok75
                      Yasaklı
                      • 12 Temmuz 2013
                      • 602

                      #5260
                      Dk. 24 musa sow...

                      Yorum

                      • detan
                        Tecrübeli
                        • 31 Ekim 2013
                        • 676

                        #5261
                        ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                        http://trlivespor.us/

                        beşiktaş-fenerbahçe maçını izlemek isteyenler için link


                        Büyük hizmet için teşekkür ederim ama antivirüs programım siteyi beğenmedi; açmak istemiyor.
                        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                        Yorum

                        • aok75
                          Yasaklı
                          • 12 Temmuz 2013
                          • 602

                          #5262
                          Bence süpriz olmazsa berabere bitecek gibi.

                          Yorum

                          • aok75
                            Yasaklı
                            • 12 Temmuz 2013
                            • 602

                            #5263
                            detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Büyük hizmet için teşekkür ederim ama antivirüs programım siteyi beğenmedi; açmak istemiyor.
                            Başkan mikrop mu bulaştırmış yoksa?

                            Yorum

                            • aok75
                              Yasaklı
                              • 12 Temmuz 2013
                              • 602

                              #5264
                              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                              hiç bir sıkıntı yok
                              son 1 aydır genelde oradan izliyom
                              araya hatun resmide atmıyoalr
                              efendi bi site
                              O zaman sadece efendi demek yetmeyebilir.

                              Yorum

                              • aok75
                                Yasaklı
                                • 12 Temmuz 2013
                                • 602

                                #5265
                                Beraberlik geldi.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information