Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detan
    Tecrübeli
    • 31 Ekim 2013
    • 676

    #5401
    ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
    burası hisseanaliz değil


    Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

    Yorum

    • radyolog
      OKURYAZAR
      • 03 Ağustos 2008
      • 23110

      #5402
      tredas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      hisseanalizdeyim

      hissenette kovuldum 10 aya kadar ...........

      sitiret

      ben 7 yıldır yasaklıyım
      DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

      Yorum

      • tyanali
        Yasaklı
        • 09 Ekim 2009
        • 462

        #5403
        viriyim mi çoşhuyu

        Yorum

        • tyanali
          Yasaklı
          • 09 Ekim 2009
          • 462

          #5404
          ciamaat miş oymuş buymuşşş bırahın yaaa güccüh adamlar güccüh düşünür... biz yolumuza devam edelim 2023 te evlatlarımız çoh böyüh bir türkiye bekliyorlar... gardaşlara selam olsun

          Yorum

          • detan
            Tecrübeli
            • 31 Ekim 2013
            • 676

            #5405
            tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            bu tahta gılıçla sarı lale ne zaman bırahıp gidicek memleketi



            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

            Yorum

            • aok75
              Yasaklı
              • 12 Temmuz 2013
              • 602

              #5406
              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
              bu gavurların paskalyası ne zaman bitiyo
              onlar olmadımı ne sağlam kayan oluyo
              nede ralli yapan
              Bu gün son başkan.

              Yorum

              • ainos
                Aktif
                • 27 Temmuz 2011
                • 323

                #5407
                tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                ciamaat miş oymuş buymuşşş bırahın yaaa güccüh adamlar güccüh düşünür... biz yolumuza devam edelim 2023 te evlatlarımız çoh böyüh bir türkiye bekliyorlar... gardaşlara selam olsun
                sen nerede yaşıyorsun arkadaş...

                Yorum

                • aok75
                  Yasaklı
                  • 12 Temmuz 2013
                  • 602

                  #5408
                  radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  sitiret

                  ben 7 yıldır yasaklıyım
                  Adam mı öldürdünüz.

                  hımm aramızda katil var arkadaşlar ona göre.

                  Yorum

                  • radyolog
                    OKURYAZAR
                    • 03 Ağustos 2008
                    • 23110

                    #5409
                    aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Adam mı öldürdünüz.

                    hımm aramızda katil var arkadaşlar ona göre.

                    kovboy la ALEKTRİK tutmadı
                    DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                    Yorum

                    • aok75
                      Yasaklı
                      • 12 Temmuz 2013
                      • 602

                      #5410
                      radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      kovboy la ALEKTRİK tutmadı
                      Büyük aşklar büyük tartışmalarla başlarmış derler.

                      Yorum

                      • ainos
                        Aktif
                        • 27 Temmuz 2011
                        • 323

                        #5411
                        afiyet olsun, bereketli olsun....

                        Yorum

                        • detan
                          Tecrübeli
                          • 31 Ekim 2013
                          • 676

                          #5412
                          İklim makinası yüzümü güldürmeye devam ediyor.
                          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                          Yorum

                          • Misafir

                            #5413
                            tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            ciamaat miş oymuş buymuşşş bırahın yaaa güccüh adamlar güccüh düşünür... biz yolumuza devam edelim 2023 te evlatlarımız çoh böyüh bir türkiye bekliyorlar... gardaşlara selam olsun
                            Sensin sizsiniz o dediklerin.. Öyle dediğin tavırlarla gün gelincede babanızın malı

                            sanarsınız böyle memleketi.. Nereye kadar çevir kazı muhabbeti.. Doğduğunuz

                            küllerdeki tavrınızdan okyanus boyu derinlerde dönülmeyecek mesafedesiniz..

                            Boğulma nedir yaşayanlar az buz bilir, az kaldı sabır herşeyin ilacı muhterem..

                            Gerçi elden giden kısımları bile oluyo sağolsun Ustura uzun'unuzun muz gibi olmuş

                            cahil cumhuriyet faturaları sebep.. Neyse ya Türkiyemiz herdaim çok büyük yutamazsınız

                            öyle İzmir lokması misali..

                            Bazen çok sıkılıyon biliyom tyanali cevabını veriyim dedim, sevgiler öperim..))

                            Yorum

                            • tyanali
                              Yasaklı
                              • 09 Ekim 2009
                              • 462

                              #5414
                              ainos Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              sen nerede yaşıyorsun arkadaş...
                              seçimden öncede böyle diyodunus ne oldu seninle aramızda çok merdiyen farkı var 20 yıl geriden işliyor senin saat

                              Yorum

                              • tyanali
                                Yasaklı
                                • 09 Ekim 2009
                                • 462

                                #5415
                                BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Sensin sizsiniz o dediklerin.. Öyle dediğin tavırlarla gün gelincede babanızın malı

                                sanarsınız böyle memleketi.. Nereye kadar çevir kazı muhabbeti.. Doğduğunuz

                                küllerdeki tavrınızdan okyanus boyu derinlerde dönülmeyecek mesafedesiniz..

                                Boğulma nedir yaşayanlar az buz bilir, az kaldı sabır herşeyin ilacı muhterem..

                                Gerçi elden giden kısımları bile oluyo sağolsun Ustura uzun'unuzun muz gibi olmuş

                                cahil cumhuriyet faturaları sebep.. Neyse ya Türkiyemiz herdaim çok büyük yutamazsınız

                                öyle İzmir lokması misali..

                                Bazen çok sıkılıyon biliyom tyanali cevabını veriyim dedim, sevgiler öperim..))
                                bırahın bu ayahları yıllardır İngilizler neoconlar semirirken nerdeydiniz kendi ülkesinde kendi vatandaşına parya elin conisinin ***ünde gopmah mı vatanseverlik daha kendi adayını belirlemekten aciz partilerle ülke gurtaracahlar bi yeriyle gülerler adama

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information